بازدید 43519
۲
بسته خبری «تابناک»؛

نظر هاشمی درباره رفع حصر/ رونمایی باهنر از رقیب روحانی/ عذرخواهی توئیتری به‌ خاطر زهرمار!/فریدون در ارومیه آفتابی شد

رصد‌خانه «تابناک» ‌خبرهایی‌ برای مخاطبان آماده می‌کند که غیررسمی هستند یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می‌گیرند؛ تیترهایی مانند «تاج‌زاده کی از زندان آزاد می‌شود؟»، «رونمایی باهتر از رقیب روحانی»، «هدیه تازه بانک‌ها به خودروسازان»، «مسأله اصلی کشور از نظر رئیس جمهور»، «نظر ظریف درباره احمدی نژاد» و .. رصد‌خانه امروز تابناک را تشکیل می‌دهند.
کد خبر: ۵۹۳۵۸۸
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۰ 30 May 2016

تحولات در گذر است و خبر هیچ ‌گاه متوقف نخواهد شد. خبرهایی رسمی و ‌گاه غیر رسمی؛ خبرهایی که مورد توجه قرار می‌گیرد ‌یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبرهایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر‌ به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کم‌رنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد.

رصد‌خانه «تابناک»، جایی است که خبرهایی ‌گاه غیررسمی و ‌گاه اخباری که مورد توجه قرار نمی‌گیرد، ‌برای مخاطبان آماده می‌کند؛ خبرهایی که ‌گاه به ملاحظه جناح‌های سیاسی مورد توجه قرار نمی‌گیرند و ‌گاه به دلیل کم توجهی رسانه‌ها به حاشیه ‌می‌روند، ولی همین خبر‌ها، اخباری ‌هستند که مخاطبان را از پشت پرده جریانات سیاسی آگاه می‌کنند.

در رصدخانه تیتر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخباری که اطلاع از آن‌ها ممکن است برای مخاطبان مهم و قابل توجه باشد، در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد و اینک رصدخانه تابناک را می‌بینید.

پس‌لرزه‌های شدید در انتظار هیأت رئیسه

غلامعلی جعفرزاده اظهار کرد: پیش‌بینی ما این است که اعضای هیات رئیسه موقت در انتخابات هیات رئیسه دائم تا حدود 30، 40 درصد تغییر کند. دلیلش هم این است که فراکسیون امید بعد از رای نیاوردن عارف در شوک فرو رفت و در آن فاصله تا به خود بیاید اعضای جبهه پایداری توانستند تیم خود را در هیات رئیسه جا بیندازند.وی با بیان اینکه در انتخابات هیات رئیسه دائم آرا بیشتری به نفع فراکسیون امید اخذ خواهد شد، افزود: به نظر می‌رسد فراکسیون امید بتواند در این مرحله کرسی‌های بیشتری در هیات رئیسه مجلس در اختیار بگیرد. جعفرزاده با بیان اینکه ترکیب فراکسیون ولایت به این شکل استمرار نمی‌یابد، تصریح کرد: به نظر می‌رسد وحدت فراکسیون ولایت تا انتخاب رئیس بوده و تنها بر سر انتخاب آقای لاریجانی یک اتحاد موقت صورت گرفته اما در ادامه این فراکسیون چندجنسیتی نمی‌تواند همه را زیر یک چتر جمع کند. وی با بیان اینکه فراکسیون ولایت به دو شعبه تقسیم می‌شود، گفت: معتدلین و مستقلین این فراکسیون در یک جا جمع خواهند شد و تندروها و پایداری‌ها از این فراکسیون جدا می‌شوند؛ چراکه امکان جمع‌شدن همه این افراد زیر یک چتر وجود ندارد. خبر گزاری ایسنا این خبر را منتشر کرد.


تاج‌زاده کی از زندان آزاد می‌شود؟

هوشنگ پوربابایی وکیل‌مدافع مصطفی تاج‌زاده گفت: در پرونده موکلم مجازات‌های یک سال و شش سال حبس وجود داشت، البته مجازات شش سال خود شامل یک سال و 5 سال حبس بود که در این پرونده 5 سال حبس برای وی در نظر گرفته شد. پرونده جدید موکلم نیز شامل یک سال حبس بود که این مجازات را هم تحمل کرده است.پس از اتمام محکومیت 7 ساله موکلم، پرونده جدیدی در رابطه با غیبت از مرخصی بر ای وی تشکیل شد که در این پرونده وی به تحمل 4 ماه حبس محکوم شد. پس از تجدیدنظر خواهی در شعبه 48 دادگاه تجدیدنظر، وی به پرداخت جزای نقدی 200 هزار تومان محکوم و حکمش قطعی شد. با احتساب این موضوع، احتمالا موکلم 15 خرداد ماه آزاد می شود. خبر گزاری ایسنا این خبر را منتشر کرد.


ربنای شجریان به تلویزیون بازمی گردد؟

مدیر شبکه یک سیما گفت: با توجه به صحبت‌های انجام گرفته، ماه رمضان امسال صدای ربنای استاد شجریان هنگام افطار از تلویزیون پخش می‌شود.سیدفضل‌الله شریعت‌پناهی با اشاره به پخش صدای استاد «محمدرضا شجریان» از تلویزیون در ماه رمضان گفت: هفته گذشته، در جلسه مدیران سیما با ریاست آقای علی‌اصغر پورمحمدی صحبت‌هایی انجام گرفت مبنی بر این که ماه رمضان امسال ربنای استاد شجریان از تلویزیون پخش شود. شریعت‌پناهی ادامه داد: در آن جلسه تصمیمی مبنی بر این که همه شبکه‌ها ربنا را پخش کنند، یا یک یا چند شبکه خاص، گرفته نشده بود. در همین حال دوباره فضل‌الله شریعت پناهی مدیر شبکه یک سیما در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص خبر منتشر شده مبنی بر پخش ربنای محمدرضا شجریان در ایام ماه مبارک رمضان گفت: این خبر دروغ است و من به کل آن را تکذیب می‌کنم.وی در ادامه بیان کرد: خبر منتشر شده بر اساس سوال خبرنگاری بود که از من پرسید آیا صدای شجریان در ماه رمضان از تلویزیون پخش می‌شود که من در پاسخ گفته بودم این بحث در جلسه‌‌ای که آقای پورمحمدی معاون سابق سیما داشتیم مطرح شده بود اما تصمیم‌گیری در حیطه وظیفه ما نیست. خبر گزاری ایلنا این خبر را منتشر کرد.


واکنش نماینده عسلویه به خنده رئیس مجلس

منتخب مردم "دیر، کنگان، جم و عسلویه" در واکنش به حواشی شعرش در جلسه مجلس گفت: شعری که دیروز خواندم مانند تمام شعرهایی بود که به نام خدا آغاز می‌شود و علت واکنش آقای لاریجانی و دیگران نسبت به این موضوع را نمی‌دانم. سکینه الماسی، با اشاره به حواشی روز گذشته مجلس به دنبال شعر خوانی‌اش گفت: شعری که دیروز خواندم مانند همه شعرهایی بود که به نام خدا آغاز می‌شود. آن شعر چیز خاصی نبود.وی درباره عکس‌های منتشر شده در فضای مجازی درباره لبخند لاریجانی و دیگران نسبت به شعر او اظهار داشت: معلوم نیست که واکنش ایشان و دیگران به چه چیزی بوده است. منتخب مردم "دیر، کنگان، جم و عسلویه" در مجلس دهم در ادامه ضمن تشکر از رسانه‌ها گفت: رسالت آنها اطلاع‌رسانی است و در مورد ماجرای دیروز هم کوتاهی نکردند. تا زمانی که نقد و انتقاد نباشد، جای پیشرفتی برای ما نخواهد بود. جام جم آنلاین این خبر را منتشر کرد.


نظر آیت الله هاشمی درباره حصر

آیت‌ الله هاشمی در پاسخ به سؤالی درباره مسأله حصر گفت: درباره حصر نباید از دولت توقعی داشته باشید. دولت نمی‌تواند کاری بکند. فعلاً در این فضا، پیش‌بینی آن یک مقدار آسان نیست. البته می‌تواند تحولی پیش بیاید و نمی‌خواهم منفی بگویم. نمی‌توانم پیش‌بینی کنم. آیت‌ الله هاشمی درباره احتمال دیدار رئیس‌جمهور کشورمان با باراک اوباما رئیس‌جمهور آمریکا گفت: «در این شرایط اصلاً احتمالش هم نیست. وقتی رهبری مخالف باشند، آقای روحانی این کار را نمی‌کنند. حتی آن تلفنی که کردند، در آنجا به ایشان فشار آمد که تلفن کردند. فکر می‌کنم در این شرایط زمینه‌ی ملاقات آقای روحانی نیست و آقای روحانی هم اقدام نمی‌کند. آفتاب نیوز این خبر را منتشر کرد.


لاریجانی جاده خاکی بزند، با او برخورد می‌کنیم

جواد کریمی‌قدوسی عضو جبهه پایداری در مشهد گفت: درجلسه‌ای که با لاریجانی داشتیم، انتقادهای‌مان را به عملکرد ایشان به‌صورت صریح و شفاف بیان کردیم و ایشان هم این خطوط قرمز را پذیرفتند. به برخی مواضع ایشان در حوادث پس از انتخابات سال ۸۸ و همچنین برخی مسائل در مجلس هشتم، ایراد داشته و دارم و امروز هم اگر چنین مسائلی پیش بیاید و ایشان برخلاف مواضع ما عمل کنند، ما همچنان همان رفتار گذشته را با او خواهیم داشت.اداره مجلس به‌مراتب سخت‌تر از اداره دولت است، آقای لاریجانی به‌درد نظام، کشور و مردم می‌خورند. من همیشه گفته‌ام به‌دنبال هیچ مقامی نیستم و اگر احساس کنم، مواضع آقای لاریجانی برخلاف اصول، خطوط قرمز و مبانی نظام باشد، از ایشان انتقاد خواهم کرد. جوهر مجلس این است که همه حرف بزنند و نظر بدهند و ما قطعاً در این دوره هم به همان روال سابق کار خواهیم کرد.خطوط قرمز ما این است که اگر بار دیگر مسائلی همچون سال ۸۸ پیش آمد، فرمان مجلس را به جاده‌خاکی نکشاند و سفت و محکم از مبانی اسلام و انقلاب دفاع کند و ایشان هم این خطوط قرمز را پذیرفتند. خبر گزاری ایلنا این خبر را منتشر کرد.


رونمایی باهنر از رقیب روحانی

محمدرضا باهنر نایب‌رئیس مجلس نهم گفت: معمولا در کشور ما ریاست‌جمهوری دو‌دوره‌ای بوده؛ مگر اینکه بخواهد اتفاقی غیرمعمولی بیفتد که هنوز خیلی زود است که بخواهیم درباره‌اش صحبت کنیم؛ اما در‌هر‌حال اینکه کاندیدای رقیبی برای آقای روحانی وجود داشته باشد، قطعا وجود دارداما وی احمدی‌نژاد نیست. از همین هفت‌نفری که در دوره قبل بودند، ممکن است دو، سه نفرشان را بتوان تصور کرد که کاندیدا نشوند؛ اما بقیه کاندیدای بالقوه هستند. ساختار آقای احمدی‌نژاد اصولگرایی بود؛ اما بعدها خودش بارها و بارها گفت که من این اصولگراها را قبول ندارم؛ حتی مثال می‌زد و اسم حزب می‌برد؛ اما اینکه اصولگرایان کاندیدایی غیر از احمدی‌نژاد ندارند، تصور ذهنی بعضی از رسانه‌هاست. این بد است که در یک نظام پایدار، مستقر، امن و باصلابت بعد از گذشت ٣٧ سال هنوز فعالان سیاسی کشور نمی‌دانند در دوره آینده چه کسی رئیس‌جمهور می‌شود. نمی‌خواهم بگویم حتما یک نفر مشخص بشود؛ اما دست‌کم باید معلوم شود که مثلا از بین دو نفر خاص قرار است یکی رئیس‌جمهور بشود. اقتصاد آنلاین این خبر را منتشر کرد.


از زمان احمدی‌نژاد همه چیز به هم ریخت

قربانعلی دری نجف‌آبادی عضو مجلس خبرگان در گفتگو با نامه‌نیوز اظهار داشت:موضوعی که باید به آن توجه کرد این است که از زمان احمدی‌نژاد همه چیز به هم ریخت. این آشوب‌گران همان هستند که 8 سال روی کار بودند، متاسفانه ریاست‌جمهوری آقای احمدی‌نژاد اشتباه بود و باعث بروز این اتفاق‌ها شد. آنان حرف رهبری را زیر پا گذاشتند، هرچه مقام معظم رهبری بگوید درست است. کشور را که نمی‌توان با این گونه آشوب‌ها و جنگ اداره کرد. باید تعامل داشته باشیم. عصر ایران این خبر را منتشر کرد.


زنان مجلس دهم به اعتبارنامه قاضی‌پور اعتراض نمی‌کنند

طیبه سیاوشی منتخب مردم تهران در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: اینکه گزینه‌های فراکسیون امید برای عضویت در هیئت‌رئیسه موقت در هیئت‌رئیسه دائم نیز کاندیدا شوند بستگی به تصمیم‌گیری در فراکسیون دارد، اما امیدوارم 2 خانم به هیئت‌رئیسه مجلس دهم راه یابند. سیاوشی با اشاره به تشکیل فراکسیون زنان در مجلس دهم گفت: فراکسیون زنان با حضور 17 عضو تشکیل شده و امیدوارم امروز تشکیل جلسه دهیم. درباره برخی گمانه‌زنی‌ها مبنی بر اعتراض بانوان به اعتبارنامه نادر قاضی‌پور منتخب مردم ارومیه، تا جایی که اطلاع دارم اکثر منتخبان زن مجلس دهم به رای مردم ارومیه احترام خواهند گذاشت و به اعتبارنامه آقای قاضی‌پور اعتراضی نخواهند کرد. خبرگزاری تسنیم این خبر را منتشر کرد


ظریف بخاطر اتهام‌زنی‌ها سرخورده شده!

حسین موسویان می‌گوید: من احساس می‌کنم آقای ظریف در جریان برجام سرخورده شدند و توقع اینکه از سوی خودی‌ها متهم به خیانت و مزدوری شوند، نداشتند؛ ضمن اینکه با دیدن دعواهای جناحی داخلی هم محتاط شده‌اند. بالاخره وقتی در صحن مجلس به شخصیتی مانند آقای صالحی می‌گویند خاکت می‌کنیم و سیمان رویت می‌ریزیم، هر آدم عاقلی محتاط می‌شود. روزنامه وقایع اتفاقیه این مطلب را منتشر کرده است.


فاصله معنادار بین رای پزشکیان و عارف

فضائلی با اشاره به اظهارنظر برخی اصلاح‌طلبان مبنی بر رأی دادن تعدادی از اعضای لیست امید به لاریجانی تصریح کرد: این نشان‌دهنده به‌هم‌ریختگی سازمانی و تشکیلاتی این جریان است، اصلاح‌طلبان از لحاظ تشکیلاتی به‌قدری از هم‌پاشیده هستند که نیروهای متعلق به این جناح به مهم‌ترین چهره خود که عارف باشد، رأی نمی‌دهند و به یک چهره اصولگرا رأی می‌دهند که این پیام قابل‌توجهی دارد.این تحلیل‌گر مسائل سیاسی با اشاره به وزن جریان دولت در مجلس خاطرنشان کرد: نمایندگان متعلق به دولت نیز طفیلی دو جناح اصلی مجلس هستند و نمی‌توانند نقش مستقل و تعیین‌کننده‌ای را ایفا کنند.وی با اشاره به رأی 103 نفری مجلس به عارف گفت: اگر تحلیل آماری صورت گیرد متوجه می‌شویم که برای مثال آقای پزشکیان هرچند تعلق به جریان اصلاح‌طلب دارد، اما نیرویی با گرایش ارزشی است و به نوعی می‌توان او را اصلاح‌طلبِ اصولگرا نامید. ایشان بیش‌تر از عارف رأی آورده‌اند و رأی 150 نفری پزشکیان در برابر رأی 103 نفر عارف معنای خاصی دارد.فضائلی در پایان تأکید کرد: همچنان نمی‌توانیم وزن نهایی اصلاح‌طلبان مجلس را برآورد کنیم، چون اگر جریان اصولگرایی بتوانند بهتر عمل کنند، چه‌بسا آمار اصلاح‌طلبان از این هم کم‌تر شود.خبرگزاری فارس این مطلب را منتشر کرده است.


نقش اظهارات منافقانه در شکست اصلاح طلبان

سید علیرضا کریمی سردبیر روزنامه آفتاب یزد می نویسد:به نظر بنده قطعا باید طی روزهای آینده دلیل رئیس نشدن عارف بررسی و حلاجی شود. اگر اصلاح‌طلبان در این زمینه کوتاهی نمایند و این موضوع آسیب‌شناسی نشود ضربات کاری‌تری در آینده منتظرشان است. این مهم زمانی اهمیت بیشتری پیدا می‌کند که بدانیم بخش اعظم این ناکامی خود اصلاح‌طلبان داخل و خارج از مجلس هستند. به نظر می‌رسد در نتایج دیروز هیأت رئیسه اصولگرایان در بهترین حالت ممکن فقط 30 درصد نقش داشتند و 70 درصد ماجرا برمی‌گشت به درون جبهه اصلاحات. قطعا اگر عده‌ای از اصلاح‌طلبان خارج از مجلس منافقانه مدام دم نمی‌زدند که «لاریجانی بر عارف ارجح است» ْآن نمایندگانی که با بلیت اصلاح‌طلبی وارد مجلس شدند فکر خیانت به سرشان نمی‌زد که عکس خود را با عارف بگیرند و روی برگه رای‌شان نام لاریجانی را بنویسند.


فرار استقلالى ها از اينستاگرام

برخی از بازیکنان باشگاه استقلال بعد از ناکامی در کسب عنوان قهرمانی جام حذفی برای اینکه از دست هواداران عصبانی شان در امان بمانند عکس های خود را از صفحه ی اینستاگرامشان پاک کردند.گفتنی است،قبل از این بازیکنان پرسپولیس و استقلال به صورت دسته جمعی از فضاهای مجازی خداحافظی کرده بودند.


نامزد ریاست حزب آزادی‌خواه آمریکا لخت شد!

یکی از نامزدهای ریاست حزب "آزادی‌خواه" آمریکا در آخرین کنوانسیون این حزب در اقدامی دور از انتظار طی دو دقیقه سخنرانی خود برهنه شد!این نامزد سخنرانی خود در هتل "روزن سنتر" در اورلاندو را به سیاق همه سخنرانی‌ها آغاز کرد و کمی بعد گفت: این جلسه می‌تواند کمی هم شوخی و تفریح داشته باشد.برخی حاضران در این جلسه با این سخن شروع به دست و رقص کردند اما جمعیت ناگهان با دیدن برهنه شدن نامزد مذکور سکوت کردند.برهنه شدن ناگهانی این نامزد به نظر می‌رسد که نتیجه بازی "شجاعت یا حقیقت" بوده است. وی اذعان کرده که پس از این کار به سرعت از رقابت برای ریاست حزب کناره گیری می‌کند. هنوز هویت کامل این فرد مشخص نیست با این حال تصاویر و فیلم برهنه شدن وی تمام شبکه‌ اجتماعی را فرا گرفته است.حزب آزادی خواه آمریکا روز یکشنبه شهردار نیومکزیکو را به عنوان نامزد ریاست جمهوری خود معرفی کرد. فرمانداری ماساچوست نیز هم حزبی وی در این رقابت خواهد بود.

بسته دوشنبه


عذرخواهی توئیتری ترانه علیدوستی به‌خاطر زهرمار!

ترانه علیدوستی که به واسطه ایفای نقش در فیلم «فروشنده» ساخته اصغر فرهادی در شصت و نهمین جشنواره فیلم کن حضور یافته بود، به دلیل شوخی که در پی فریاد زدن نامش توسط یکی از عکاسان خارجی انجام داد، عذرخواهی کرد و اظهار کرد که این یک شوخی بوده و نمی‌دانسته که صدایش ضبط می‌شود.در متن منتشر شده توسط ترانه علیدوستی در توئیتر آمده است: «می‌خندیدیم. همه صدا می‌زدن ولی این یکی خیلی گوشخراش بود. زهرمار رو گفتم اما نمی‌دونستم صدا ضبط می‌شه.»


هدیه تازه بانک‌ها به خودروسازان

گرچه متقاضی دریافت وام بانکی خودرو باید مدتها در تک تک بانک‌ها به دنبال راهی برای دریافت وام حداکثر 15 میلیون تومانی باشد، اما توافقات برخی بانکها و موسسات با خودروسازان به ارائه تسهیلاتی حتی تا سقف 100 میلیون تومان هم منتهی شده است.اخیرا بیلبوردهای تبلیغاتی یکی از بانک‌ها در سطح شهر مشاهده می شود که اجرای طرح واگذاری اعتباری خودروهای داخلی را در دستور کار خود قرار داده و برای آن تسهیلات تا سقف 100 میلیون تومان پرداخت می کند.رقم هنگفت اعطای تسهیلات این بانک به خودروسازان در شرایطی جای سوال بیشتری به همراه دارد که در کمتر بانکی می توان وام 15 میلیون تومانی مصوب بانک مرکزی برای خرید خودرو را پیدا کرد و بانکها نبود منابع برای پرداخت این تسهیلات را دلیل عدم ارائه آن اعلام می کنند. حتی اگر بانکی حاضر به پرداخت باشد شرایط سخت و خاصی را برای وام حداکثر 15 میلیون تومانی اعلام می کند. این خبر را ایسنا منتشر کرده است.


پیشنهاد توکلی به نمایندگان مجلس دهم

احمد توکلی به مجلس دهم پیشنهاد کرد که «اگر برای رفاقت دو جناح طرحی نداشته باشید، به سرعت رقابت مخرب جای تعارفات روزهای اول را می‌گیرد. آن‌گاه آوار رکود دردآور پنج سال اخیر بر سر مردم بیچاره فرو می‌ریزد و مأموریت دوستان هم شاید بسرآید! راه درست آن است که دو فراکسیون باور کنند که باید حرف یکدیگر را استماع کنند و به جای رقابت مخرب، برای مردم و اسلام به رفاقت بپردازند.الف این خبر را منتشر کرده است.


مسئله اصلی کشور از نظر رئیس جمهور

حجت‌الاسلام حسن روحانی در جمع مردم استان آذربایجان‌غربی و در ورزشگاه تختی ارومیه با اشاره به انتخابات اخیر خبرگان و مجلس شورای اسلامی گفت: مروز روز پرداختن به مسائل حاشیه‌ای نیست، مردم نمی‌خواهند که این جناح و آن جناح به مسائل دوم و سوم بپردازد، گفت: مسئله اول کشور ما رونق اقتصادی و اشتغال جوانان است و اگر می‌خواهیم جوانان در مسیر اشتغال و کشور در مسیر رونق و تحول قرار گیرد، اول باید تنش‌زدایی داخلی داشته باشیم.


شغل جدید نمایندگان پیشین تهران چیست؟

نیمی از نمایندگان مردم تهران در مجلس نهم شورای اسلامی به این سؤال پاسخ دادند که "بعد از دوران نمایندگی چه می‌کنید؟ این خبر را تسنیم منتشر کرده است.


زمان تعیین تکلیف اعتبارنامه مینوخالقی

علی اسدی درگفت‌وگویی، با اشاره به عدم برگزاری جلسه امروز شعبه ۲ برای بررسی اعتبارنامه نمایندگان اعلام کرد: جلسه امروز شعبه دو به دلیل عدم حضور اکثر نمایندگان، برگزار نشد و قرار شد، دوستان شکایت‌های خود را مطرح کنند و صبح فردا نتیجه بررسی اعتبارنامه‌ها را جمع‌بندی کنیم.او گفت: تا ساعت ۱۷ هیچ شکایتی ازسوی نمایندگان مطرح نشد و با این حساب، احتمالاً اعتبارنامه تمامی نمایندگانی که باید در این شعبه بررسی می‌شد، تایید خواهد شد.نماینده مردم شهربابک در مجلس دهم همچنین در پاسخ به سوالی درباره طرح بحث درخصوص صدور اعتبارنامه مینو خالقی در شعبه ۲ از سوی یکی از نمایندگان، گفت: در جلسه پیشین آقای فتحی، نماینده مردم تهران که حقوقدان هستند، موضوعاتی را در جلسه مطرح کردند.اسدی خاطرنشان کرد: در آن جلسه کاظم جلالی و محمد دهقان هم حضور داشتند و قرار شد، در آینده نزدیک درباره این موضوع تصمیم‌گیری شود.این گفت و گو ورا ایلنا منتشر کرده است.


نظر ظریف درباره احمدی نژاد

محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان در جلسه صبحانه کاری با جمعی از نخبگان و فرهیختگان ایرانیان مقیم لهستان در پاسخ به سوالی مبنی براینکه اگر احمدی نژاد پلمب های هسته ای را نمی شکست امروز برجام شکل می گرفت؟، خاطر نشان کرد: پلمپ های هسته ای را احمدی نژاد نشکست بلکه دولت اصلاحات شکاند و نامه آن را هم من نوشتم. تصمیمی که امروز غرب گرفت می توانست سال ۲۰۰۵ بگیرد. ایران اصلا در مذاکرات هسته ای کوتاه نیامد بلکه پیشنهادات ایران همان پیشنهادات سال ۲۰۰۵ است.ظریف تصریح کرد: غربی ها در همان مقطع سال ۲۰۰۵ رفتار نامناسبی داشتند. ولی سپس از تحریم ها ناامید شدند. اما ما با همان رویکرد ابتدایی خود حقوق خود را به رسمیت شناساندیم.


درخواست بی بی سی برای گفت و گو با حداد

خبرنگار شبکه بی بی سی از حداد عادل درخواست مصاحبه کرد.خبرنگار و مجری شبکه ماهواره ای بی بی سی در پیامی توئیتری از غلامعلی حدادعادل درباره هیئت رئیسه موقت دوره دهم مجلس شورای اسلامی درخواست مصاحبه کرد.

نظر هاشمی درباره رفع حصر/ رونمایی باهتر از رقیب روحانی/ ربنای شجریان به تلویزیون بازمی گردد؟
بهزاد فراهانی: به گلشیفته افتخار می‌کنم
بهزاد فراهانی پدر گلشیفته فراهانی در جدیدیترین اظهار نظرش اعلام کرده به اینکه دخترش در کنار سینماگر معرفی چون جیم جا موش ایستاده و با او همکاری می‌کند افتخار می‌کند.


ناراحتی عضو خبرگان از حراج هنری تهران
آیت الله محسن مجتهد شبستری پیرامون برگزاری پنجمین حراج تهران در یکی از هتل های تهران که در آن مبلغی بیش از 25 میلیارد و 360 میلیون تومان مورد معامله قرار گرفت، اظهار کرد: با توجه به تأکیدات مقام معظم رهبری در مورد اشرافی گری و دعوت به ساده زیستی انتظار می رود که مسئولین و دستگاه های اجرایی کشورمان نیز با الهام از قوانین اسلامی در مقابله با اشرافی گری و تجمل گرایی وارد عمل شوند. وی افزود: بدون شک برگزاری چنین مراسم هایی در شأن نظام جمهوری اسلامی نیست و ما باید نسبت به این گونه اقدامات وارد عمل شویم.میزان این خبر را منتشر کرده است.


فریدون در ارومیه آفتابی شد

حسین فریدون برادر و دستیار ویژه حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس‌جمهور در سفر امروز روحانی به استان آذربایجان‌غربی وی را همراهی کرد.البته فریدون در مراسم سخنرانی عمومی رئیس‌جمهور در جمع مردم ارومیه حضور نداشت، اما با این حال در تصویری که از جلسه رئیس‌جمهور با علمای شهر ارومیه منتشر شده، حسین فریدون در ردیف اول و سمت چپ حسام‌الدین آشنا نشسته است.



بسته دوشنبه



رقم عجیب برای قرارداد ۶ ماهه با پرسپولیس
شجاع خلیل زاده ۶ ماه با سپاهان قرارداد دارد و این در حالی است که این بازیکن قصد دارد با گرفتن رضایت نامه به پرسپولیس بپیوندد. از طرف دیگر اگر خلیل زاده نتواند رضایت نامه اش را از سپاهان بگیرد مجبور خواهد بود نیم فصل اول را در سپاهان بازی کند و برای نیم فصل دوم قادر خواهد بود راهی پرسپولیس شود. شنیده می شود خلیل زاده برای نیم فصل دوم رقمی حدود یک میلیارد تومان به پرسپولیسی ها پیشنهاد داده است! او گفته وقتی وحید امیری ۲ میلیارد تومان پیشنهاد می دهد اين رقم زياد بالانيست.  با توجه به سقف قراردادي كه باشگاه پرسپوليس تحت نظارت وزارت ورزش در نظر گرفته قطعا با اين پيشنهاد مخالفت خواهد شد و خليل زاده بايد پيشنهادش را به مراتب كمتر كند.نامه نیوز این خبر را منتشر کرده است.


كفش هاي رئيس صدا و سيما سوژه شد
كفش هاي قهوه اي رنگ دكتر علي عسكري، رييس سازمان صدا و سيما سوژه شبکه های اجتماعی شده است. برخی در شبکه های اجتماعی این کفش های رئیس رسانه ملی را سوژه ای برای جوک های مختلف ساخته و به طنزپردازی درباره آن پرداخته اند.عصر خبر این خبر را منتشر کرده است.

بسته دوشنبه




اعتراض مردم ارومیه به روحانی

بسته دوشنبه

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۶۷
انتشار یافته: ۲
اینایی که تو این عکسای آخر پلاکارد دستشون گرفتن لطفا چهار پنج سال قبل رو به یادشون بیارن که واسه خرید سکه شب کنار درب بانک میخوابیدن
واقعا ما منتظر صد روز هستیم
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار