بازدید 2695

کی‌روش به یک دلیل خاص تمرین تیم ملی را تعطیل کرد

کد خبر: ۵۹۳۴۶۳
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۲ 30 May 2016

تیم ملی فوتبال ایران قرار بود صبح امروز یک جلسه تمرینی را از ساعت 10 صبح برگزار کند اما بی‌‌زمینی کار دست تیم ملی داده و این تمرین کنسل شد. البته ملی‌پوشان قرار بود در مجموعه پژوهشگاه صنعت نفت تمرین کنند اما این اتفاق به دلایلی رخ نداد.

به گزارش تابناک ورزشی، به نظر می رسد در این ساعات کمتر کسی حتضر شود دم پر کی‌روش حاضر شود. او در ایران زمین تمرینمناسبی که می خواهد را پیدا نکرد و به دلایل فنی حاضر نشد امروز تیم ملی در زمین پژوهشگاه تمرین کند. در واقع کی‌روش معتقد است که زمین پژوهشگاه طول و عرض استانداردی ندارد و این موضوع در دراز مدت می‌تواند روی عملکرد ملی پوشان و تمرینات آنها تأثیر منفی بگذارد.

از سوی دیگر امروز برخی رسانه‌های قطری مدعی شده بودند که کارلوس کی‌روش با حضور در اتریش شب، گذشته دیدار تدارکاتی تیم‌های ملی قطر و آلبانی را از نزدیک تماشا کرده است که این موضوع صحت ندارد و سرمربی پرتغالی همچنان در ایران به سر می‌برد و قرار است امروز همراه با تیم ملی از مسیر ترکیه راهی مقدونیه شود.

تیم ملی برای برگزاری دیدار تدارکاتی با مقدونیه که پنجشنبه شب برگزار می‌شود امروز ساعت 13 راهی فرودگاه امام خمینی می‌شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی