بازدید 5637
۵

دوقلوهای 4ساله خانه‌شان را به آتش کشیدند

آتش سوزی منزل مسکونی ظهر روز گذشته در بولوار شهید رستمی مشهد آتش نشانان 2 ایستگاه را به همراه 5 دستگاه خودرو اطفای حریق و تجهیزات به محل حادثه کشاند.
کد خبر: ۵۹۳۳۹۷
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۷:۲۰ 30 May 2016
آتش سوزی منزل مسکونی ظهر روز گذشته در بولوار شهید رستمی آتش نشانان 2 ایستگاه را به همراه 5 دستگاه خودرو اطفای حریق و تجهیزات به محل حادثه کشاند.

به نوشته روزنامه خراسان، معاون عملیات سازمان آتش نشانی مشهد بابیان این خبرافزود: کانون آتش یک اتاق خواب در طبقه همکف بود که به دلیل وجود مواد قابل اشتعال آتش به سرعت  اتاق خواب مجاور را فراگرفت .

آتش پاد سوم مهدی رضایی ادامه داد: آتش نشانان اعزامی از ایستگاه های 16و20 قبل از سرایت آتش به طبقه فوقانی آتش را مهاروخاموش کردند.وی افزود: هنگام حضور آتش نشانان در محل یکی از کودکان ناپدیدبود که در پی جستجوی آتش نشانان مشخص شد کودک در همان لحظات اولیه از محل حادثه فرارکرده بود.

رضایی در باره بروز این حادثه گفت:2کودک دوقلوی حدود4ساله در غیاب والدین خود هنگام بازی با وسایل اشتعال زا موجب بروز این حادثه شدند.وی بابیان این که حادثه خسارت جانی نداشت میزان خسارت مالی را بالا واعلام دقیق علت ومیزان خسارت وارده را نیازمند کارشناسی بیشتر عنوان کرد.در خور اشاره است در فروردین گذشته حادثه مشابهی در مشهد روی داد.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۵
پدر و مادرشون دوتا بچه چهار ساله رو تو خونه تنها گذاشتن ؟
مردم خيلي بيخيالن
كدوم آدم بي مسئوليتي دو تا بچه 4 ساله رو تنها مي ذاره خونه؟
اگر قوانين مترقي داشتيم سرپرست بچه ها رو دادگاهي مي كردن.
خوبه که انقدر زود قضاوت نکنیم
کدام ادمی دو بچه چهار ساله را در اتاقی که مواد اتش زااست تنها رها می کنند و می روند دنبال خوش گذرانی خودشان
واقعا چه کسی یک چنین کاری انجام میدهد!!
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر