بازدید 3996

سفر یک مسئول رژیم صهیونیستی به حلب

یک مسئول بلندپایه رژیم صهیونیستی از سفر خود به شهر حلب در سوریه برای خارج کردن یهودیان از این شهر خبر داد.
کد خبر: ۵۹۳۳۷۰
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۳:۵۰ 29 May 2016
یک مسئول بلندپایه رژیم صهیونیستی از سفر خود به شهر حلب در سوریه برای خارج کردن یهودیان از این شهر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از پایگاه خبری النشره، ایوب قرا معاون وزیر همکاری منطقه ای رژیم اسرائیل و نماینده حزب لیکود در کنیست (پارلمان) این رژیم فاش کرد که "برای خارج کردن آخرین خانواده یهودی از شهر حلب، در سوریه بوده است".

او که یک عرب از طائفه درزی است، در جریان حضورش در منطقه بئر السبع در جنوب فلسطین اشغالی از تردد خود به سوریه از آغاز جنگ علیه این کشور سخن گفت.

وی افزود: وضعیت بسیار دشوار است و سوریه در وضعیت بسیار خطرناکی به سرمی برد و نمی توان تصور آن را کرد. آنجا دنیایی کاملا متفاوات است. وقتی از مرز (فلسطین اشغالی) به لبنان یا سوریه می روید؛ تفاوت را می بینید.

پیشتر ارتباط بین مسئولان رژیم اسرائیل با گروه‌های مسلح بویژه جبهه تروریستی النصره فاش شده بود و آنها از جمله خود بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم اسرائیل از زخمی های گروه‌های مسلح در سوریه که با دولت و ملت این کشور می جنگند، در بیمارستانهای رژیم اسرائیل عیادت کرد که تصاویر آن نیز منتشر شد.

ارتش رژیم صهیونیستی امروز یکشنبه همچنین اعلام کرد که برای تقویت رابطه خود با عناصر مسلح در منطقه جولان اشغالی یک واحد ویژه تاسیس خواهد کرد.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل