بازدید 18410
فینال سه ساعته جام حذفی فوتبال ایران در امنیت محض خرمشهر

رحمتی در پنالتی ها معجزه نکرد، ذوب آهن دوباره با یحیی جام گرفت

فینال طولانی و سه ساعته جام حذفی فوتبال ایران قهرمانی تکراری داشت. استقلال پس از کسب عنوان سومی در لیگ برتر، امشب برای هدیه کردن کاپ قهرمانی به هوادارانش و همچنین ابقای سرمربی و کسب جواز صعود مستقیم به لیگ قهرمانان به میدان آمد اما در طول 120 دقیقه کمتر در اداره بازی برتر از حریف نشان داد. استقلال که به درخشش رحمتی در ضربات پنالتی دل بسته بود، با پنج پنالتی بی نقص ذوبی ها مواجه شد و جام را به شاگردان گل محمدی داد.
کد خبر: ۵۹۳۳۵۹
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۴ 29 May 2016
دیدار فینال جام حذفی بین تیم‌های استقلال تهران و ذوب‌آهن اصفهان ساعت 21 امشب به قضاوت علیرضا فغانی در ورزشگاه نفت و گاز خرمشهر شروع شده و در جریان است.

به گزارش تابناک ورزشی، دو سرمربی پرویز مظلومی و یحیی گل محمدی ترکیب تیم های استقلال تهران و ذوب آهن را  برای این مصاف مهم اعلام کردند.

ترکیب استقلال: مهدی رحمتی، میلاد فخرالدینی، حنیف عمران‌زاده، هرایر مگویان، میثم مجیدی ،محمدرضا خرسندنیا(55-عادل شیحی)، امید ابراهیمی، فرشید اسماعیلی(108-آرش برهانی)،یعقوب کریمی، جابر انصاری و بهنام برزای(73-علیرضا رمضانی).

ترکیب ذوب آهن: رشید مظاهری، هادی محمدی، وحید محمدزاده، ولید اسماعیل، علی حمام ـ  مهدی مهدی‌پور، قاسم حدادی‌فر، دانیال اسماعیلی‌فر(82-محمدرضا عباسی)، مرتضی تبریزی (21- مرتضی حسینی) ، مهدی رجب‌زاده، کاوه رضایی(دقیقه 100- مسعود حسن زاده)

دقیقه 26 / استقلال صفر-ذوب آهن صفر یک/ هدیه رحمتی به تیم یحیی


 استقلال تهران پس از کسب عنوان سومی در لیگ برتر امشب در فینال جام حذفی تلاش می‌کند تا کاپ قهرمانی را به هوادارانش هدیه دهد و علاوه بر آن سهمیه آسیایی را به صورت مستقیم به دست آورد و از پلی آف آسیا فرار کند. در سوی مقابل ذوبی ها که از لیگ قهرمانان آسیا هم حذف شده اند با خستگی می خواهند ضمن تکرار قهرمانی جام حذفی، سهمیه فصل بعد آسیا را بگیرند وگرنه پس از چندین دوره در مسابقات قاره بدون تیم خواهند بود.
 
دقیقه 3: نفوذ فخرالدینی و ارسال کوتاه او عرض دروازه و محوطه شش قدم ذوب آهن را به شکل خطرناکی طی کرد اما کسی نبود که روی توپ اثر بگذارد.

دقیقه 7: دانیال اسماعیلی فر پشت خط هجده قدم استقلال با چرخش خوب ضربه ای زمینی و خطرناک زد که از کنار تیر عمودی راهی اوت شد.

دقیقه 20: گل محمدی مجبور شد به دلیل مصدومیت یک تعویض زودهنگام انجام دهد و مرتضی تبریزی را بیرون کشید.

استقلال صفر - ذوب اهن یک/ دقیقه 21: در حالی که ذوب اهن ده نفره به بازی ادامه می داد تا یار مصدومش تعویض شود مانور اسماعیلی فر و شوت او به پای مدافعان آبی خورد و رحمتی هم به طرز عجیبی موفق به مهار یا دفع توپ نشد تا ضربه دانیال چند سانتیمتر پشت خط دروازه آبی ها بایستد.

دقیقه 30: بازی خطرناک میثم مجیدی در میانه میدان باعث شد تا فغانی بالاخره مماشات را کنار بگذارد و یک اخطار بدهد.

دقیقه 32: ارسال بلند استقلالی ها به تیر دوم با ضربه سر مجیدی به تیر دروازه ذوب آهن برخورد کرد و در برگشت مدافعان ذوبی ها توپ را بیرون زدند.

دقیقه 34: رشید مظاهری به دلیل تمارض و مصدومیت از ناحیه مچ دست، از فغانی کارت زرد گرفت!

دقیقه 34: ذوبی ها می توانستند با حداقل بازیکن در محوطه جریمه استقلال به گل دوم هم برسند اما کاوه رضایی در زدن ضربه آخر کم آورد.

دقیقه 37: ضربه سر اسماعیلی فر توپ را روی پای رضایی چفت وجور کرد اما ضربه برگردان کاوه به حنیف برخورد کرد تا دروازه استقلال نجات یابد.

دقیقه 45 + 1 : ضربه ایستگاهی استادانه ابراهیمی را مظاهری از طاق و کنج دروازه بیرون کشید تا تیمش برنده به رختکن برود.

دقیقه 48: نخستین خطر استقلال در نیمه دوم باز هم از روی ارسال کرنر حاصل شد اما مگویان در مقابل دروازه توپش را به بالا زد.

دقیقه 55: یعقوب کریمی در محوطه جریمه توسط مهدی پور و حدادی فر قیچی شد تا فغانی در دو قدمی صحنه پنالتی اعلام کند. حدادی فر هم بخاطر اعتراض از فغانی کارت گرفت.

استقلال یک- ذوب اهن یک/ دقیقه 55: امید ابراهیمی یکبار دیگر ضربه پنالتی حساسی را برای آبی ها به طور چسباند تا پرویز مظلومی از خطر اخراج فرار کند و برای فتح جام امیدوار شود.

دقیقه 62: کاوه رضایی بالاتر از مدافعان بلندقامت آبی ضربه سرش را روی ارسال ضربه خطا زد اما دروازه را در پشت محوطه شش قدم کج دید و توپش راهی خارج از زمین شد.

دقیقه 77: استقلال در لاک دفاعی فرو رفت و ذوب آهن با ارسال های چپ و راست توان تمام کنندگی نداشت. مظلومی دو تعویض را تا دقیقه 70 انجام داد.

دقیقه 87: اعلام بی مورد خطای حسینی از سوی فغانی باعث اعتراض این بازیکن شد و فغانی بار دیگر یک کارت زرد در واکنش به اعتراض بازیکنان بی ذوبی ها نشان داد.

دقیقه 90: فغانی چهار دقیقه وقت تلف شده اعلام کرد.

دقیقه یک وقت اضافه: خروج بی موقع مظاهری دروازه ذوب اهن را خالی گذاشت اما انصاری نتوانست استفاده کند.

دقیقه 13 وقت اضافه: نفوذ سریع رجب زاده و ارسال بریده او از مقابل چشمان رحمتی و حسن زاده عبور کرد تا دروازه استقلال خطر را احساس کند.

دقیقه 28 وقت های اضافه: درگیری شدید بین رمضانی و ولید اسماعیل موجب اخطار گرفتن هر دو بازیکن شد که بدجوری باهم درگیر شدند.

دقیقه 120: حداقل هشت بازیکن از دو تیم در طول وقت های اضافه احساس مصدومیت و گرفتگی عضله کردند و هر دو مربی نیز تمام تعویض های خود را مصرف کرده بودند.

دقیقه 121: آرش برهانی می توانست با زدن یک ضربه سر درون شش قدم خودش را در تاریخ باشگاه استقلال جاودانه کند اما برهانی گل نزن دروازه خالی را باز نکرد.

پنالتی ها 

استقلالمجیدی/گلمگویان/گلابراهیمی/گلرمضانی/اوتکریمی/گل

ذوب آهنرجب زاده/گلمهدی پور/گلحسن زاده/گلحسینی/گلمحمدی/گل


رحمتی معجزه نکرد، ذوب آهن قهرمان شد

رحمتی معجزه نکرد، ذوب آهن قهرمان شد
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۱۷
من همونیم که دیشب بازی رئال اتلتیکو پیام دادم .
یک قانون نا نوشته تو زندگی من هست طرفدار هر تیمیم پنالتی میبازه واقعا خیلی عجیبه نمیدونم چیه حکمتش
باخت مظلومانه!
رحمتی معجزه نکرد،داور گلادیاتور ذوب آهن را اخراج نکرد ، برهانی در دقیقه آخر از توپ باد آورده استفاده
نکرد ، پزویز طالب لوی پنالتی گیر را با رحمتی مثلا مصدوم تعویض نکرد ، هزاران طرفدار استقلال در خوزستان امشب خواب راحت نکردند و بالاخره چه می کنه چمن مصنوعی با خاک اره تقویت شده!
اقاي پنالتي گير پنالتي كه نگرفت هيچ يه گل هم به خودش زد و باعث باخت استقلال شد،
اخی. طفلی استقلال
ضد حال رحمتی به امیر تراختور نشان!
افشارزاده اصفهانی از استقلال برو
مظلومی برو
خیلی حال کردم
نكته مثبت اين بازي اين بود كه طرفداران رحمتي از توهم بيرون بيان و فكر نكنند كه او معجزه ميكند . . و يكبار ديگر اثبات انتخاب درست دروازه بان هاي تيم ملي توسط كيروش .
باسلام رحمتی در پنالتی گرفتن نشان داد بیشتر از آنکه به تمرکز نیاز داشته باشد به خرافات اعتقاد دارد.
من نمیدونم با مظلومی چه مشکلی داشتن که همه جوره کاری کردن که این بنده خدا واقعا مظلوم واقع بشه!
استقلال متاسفانه بیحال بازی میکنه ضمن انکه از لحاظ تعویض مظلومی میتونس بهتر کار کنه...واقعا یرهانی گل 100درصدو نزد..؟
مبارکشون باشه
بعد از بازی های استقلال در چند هفته آخر و برخوردهای تخریبی و تضعیف کننده آقای رحمتی و شخصیت پر از غرور ایشان متوجه روانشناسی بسیار بالای کی روش از عدم دعوت از ایشان را متوجه میشویم
باز میروند مسابقات آسیا از عرب ها میبازن اگر اهل بازی بودند النصر را می بردند. به زور می روند بالا از تیم های عربی می بازند.
به تیم شایسته ذوب آهن تبریک میگم و امیدوارم استقلال هم بیشتر کارکنه تا شاید در سالهای اتی بتونه یه جامی چیزی بگیره .گناه داره به خدا. طفلی
من فوتبالی نیستم ولی حال کردم استقلال باخت .دوتا تیم ایرانی بودند انوخت اونی که گل استقلال را زد باپنالتی .چنان دستشو مشت میکرد می اورد بالا انگار به تیم امریکا گل زده یا عربستان .وما مردم این دوتا تیم پایتخت را خیلی بالا میبریم اما یه تیم شهرستانی حالا هرجای ایران که خوب بازی میکند را دست کم میگیریم .
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر