بازدید 6421

حمایت از تولید ملی بر روی برج میلاد

کد خبر: ۵۹۳۳۱۵
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۱ 29 May 2016
چند روزی است که بدنه ی برج میلاد، میزبان کمپین آری به تولید ملی است. در این ابتکار جالب که از سوی سامانه ی هف هشتاد در حال اجراست، عبارت «آری به تولید ملی» بر روی برج میلاد نقش بسته است.

این تبلیغات که به صورت متحرک بوده و با کمک تکنولوژی نمایش تصاویر سه بعدی (3D Mapping Show) بر روی دیواره ی برج میلاد به نمایش گذاشته می شود، علاوه بر جذابیت و نوآوری، از تولید محصولات ملی حمایت می کند. با این کار، هف هشتاد نیز حمایت خود را از کارگران ایرانی اعلام نموده است.

در صورت همراهی سایر شرکت ها و مهمتر از همه، هم میهنان عزیزمان با این طرح و آری گفتن به تولیدات داخلی، می توان به بهبود صنایع میهنی و ایجاد اشتغال کمک کرد. حمایت از این کمپین، دشمن اعتیاد و بیکاری جوانان خواهد بود وحمایت شرکت ها و برندهای معتبر از چنین طرح هایی، می تواند زمینه ساز همراهی بیشتر مردم و ترویج فرهنگ خرید محصولات ملی باشد و سبب افزایش کیفیت و جهانی شدن محصولات ایرانی گردد.

لازم به ذکر است که پیش از این نیز #780*، در طرح های اجتماعی نظیر کمپین قطره قطره در حوزه ی صرفه جویی در مصرف آب پیشگام شده بود که با حمایت 4 میلیونی هموطنان روبرو شد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان