بازدید 3583

سوال طعنه‌آمیز کربکندی: دستیار شاگرد خودم شوم؟!

کد خبر: ۵۹۳۲۸۳
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۸ 29 May 2016

پیشکسوت فوتبال اصفهان گفت: در مورد اینکه تا چه اندازه خبر سرپرستی‌اش در تیم فوتبال سپاهان صحت دارد، گفت: امکان ندارد سرپرست شوم، من کارم مربیگری است و این موضوع صحت ندارد.

به گزارش تابناک ورزشی، عبدالله ویسی سال ها قبل دستیار رسول کربکندی بوده واکنون که کربکندی دیگر در زمینه مربیگری فعالیت نمی کند ویسی از وی خواسته به او در سپاهان کمک کند. رسول کربکندی در مورد اینکه تا چه اندازه خبر سرپرستی‌اش در تیم فوتبال سپاهان صحت دارد، گفت: امکان ندارد سرپرست شوم، من کارم مربیگری است و این موضوع صحت ندارد.

وی ادامه داد: ویسی از من خواسته تا او را کمک کنم و اگر بتوانم از لحاظ فنی او را کمک خواهم کرد، اما این کمک در قالب سرپرست نخواهد بود.

کربکندی در مورد اینکه آیا کمک‌مربی ویسی خواهد شد یا خیر، گفت: یعنی کمک شاگرد خودم بشوم؟! آنها می‌گویند در قالب مدیر فنی این کمک انجام شود، اما واقعا دنبال پست و سمت نیستم؛ هرچند که سرپرستی و کمک‌مربی‌گری را هم قبول نخواهم کرد.

وی گفت: در هر صورت شاید مدیر فنی یا سازمان فوتبال در سپاهان ایجاد شود و بنده در قالب یکی از این دو پست به سپاهان کمک کنم، هرچند که هنوز تصمیمی نگرفته‌ام.

پیشکسوت فوتبال اصفهان در پایان در مورد پیش‌بینی‌اش در مورد فینال جام حذفی گفت: پیش‌بینی این دیدار خیلی سخت است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها