بازدید 1981

مالیات اصناف افزایش نیافت

در جلسه‌ای که بین نمایندگان اتاق اصناف ایران و مسئولان سازمان امور مالیاتی برگزار شد، در نهایت تصمیم بر این شد که اصناف هیچ نوع افزایش مالیاتی از سال 1393 به 1394 نداشته باشند.
کد خبر: ۵۹۳۲۳۵
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۹ 29 May 2016
در جلسه‌ای که بین نمایندگان اتاق اصناف ایران و مسئولان سازمان امور مالیاتی برگزار شد، در نهایت تصمیم بر این شد که اصناف هیچ نوع افزایش مالیاتی از سال 1393 به 1394 نداشته باشند.

ابراهیم درستی- نماینده اتاق اصناف در سازمان امور مالیاتی - در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به جلسه روز گذشته نمایندگان اتاق اصناف و سازمان امور مالیاتی، اظهار کرد: در مجموع توافقی برد – برد صورت گرفت و تصمیم بر این شد که اصناف هیچ نوع افزایش مالیاتی از سال 1393 به 1394نداشته باشند.

وی همچنین به بند «ج» توافقنامه میان اتاق اصناف و سازمان امور مالیاتی اشاره کرد و افزود: قرار بر این شده تا سال جاری هیچ نوع نمونه‌ای از اصناف به منظور جداسازی آنها نداشته باشیم. در سال قبل چهار درصد کسبه را جدا کرده و مورد بررسی قرار می‌دادند اما در توافقنامه اخیر تصمیم بر این شد که در بند «ج» نمونه نداشته باشیم.

نماینده اتاق اصناف تهران و ایران در سازمان امور مالیاتی ادامه داد: کسانی که برگه قطعی مالیات سال 1393 را در اختیار دارند، بدون هیچ‌گونه افزایش مالیاتی در بند «ج» مواجه هستند. کسانی که با اظهارنامه مالیاتی کل مبلغ را پرداخت کنند دو ماه پس از آن برگه قطعی مالیات آنها صادر می‌شود. افرادی که تا پایان شهریور ماه پرداختی لازم را داشته باشند نیز یک ماه بعد برگه قطعی آنها صادر می‌شود و در نهایت پایان آذرماه به عنوان آخرین مهلت برای پرداخت‌های مالیاتی در نظر گرفته خواهد شد.

درستی همچنین به بند 11 توافقنامه مذکور اشاره کرد و افزود: قرار بر این شد که اگر مشکلی در ادامه روند کار پیش آمد، نماینده اتاق اصناف، رییس اتحادیه ذیربط و مدیر کل دارایی نسبت به حل آن اقدام کنند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر