بازدید 5920

شجونی: اصلاح‌طلبان مسلمانان بی‌رگی‌اند

کد خبر: ۵۹۳۲۲۱
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۸ 29 May 2016
«اصلاح‌طلبان مسلمانند ولی بی‌رگ هستند. تنها اصولگرایان خدا و پیغمبر را می‌شناسند. کدام اصلاح‌طلب کارهای انقلابی انجام داده است؟ یک مشت آدمی که مشخص نیست از کجا آمده‌اند، نماینده مجلس شده‌اند. خدا لعنت کند کسی که این‌ها را نماینده مجلس کرد و باعث شد افرادی مثل حدادعادل و توکلی رای نیاورند.»

حجت‌السلام جعفر شجونی در گفت‌و‌گو با «انتخاب» عنوان کرد: «مقام معظم رهبری فرموده‌اند، من لیبرال نیستم و انقلابی هستم. هیات رئیسه خبرگان را هم باید انقلابیون انتخاب می‌کردند که کردند. ما باید همه ارگان‌ها را نگهبانی کنیم که مبادا به طرف لیبرالیسم بروند. آقای جنتی مرد انقلاب است. زندان چشیده و شکنجه دیده که به خاطر این موضوعات ایشان به عنوان رئیس خبرگان انتخاب شد. از این پس کم‌کم خواهید فهمید که اصولگرایان باید مملکت را اداره کنند.

عضو جامعه روحانیت مبارز در پاسخ به این پرسش که چرا باید اصولگرایان مملکت را اداره کنند، گفت: اصلاح‌طلبان در مجلس ششم خودشان را نشان دادند و از حاکمیت خارج شدند. آنها تحصن و به شورای نگهبان فحاشی کردند. عده‌ای از این افراد در لندن اتاق فکر درست و با بی‌بی‌سی صحبت کردند.

شجونی در ادامه افزود: اصلاح‌طلبان مسلمانند ولی بی‌رگ هستند. تنها اصولگرایان خدا و پیغمبر را می‌شناسند. کدام اصلاح‌طلب کارهای انقلابی انجام داده است؟ یک مشت آدمی که مشخص نیست از کجا آمده‌اند، نماینده مجلس شده‌اند. خدا لعنت کند کسی که این‌ها را نماینده مجلس کرد و باعث شد افرادی مثل حدادعادل و توکلی رای نیاورند.

وی با اشاره به پیروزی آیت‌الله جنتی در انتخابات خبرگان گفت: دورانی که آقای جنتی گذرانده، هیچکس دیگری نگذرانده است. افرادی که در مجلس خبرگان هستند یا کارکشته نیستند یا انقلابی نیستند و یا صفرکیلومتر هستند.

شجونی در پاسخ به سئوالی در مورد کاندیداتوری آیت‌الله امینی گفت: آقای امینی خیلی برای ما عزیز و محترم است اما با چند رای کمتر نتوانستند ریاست را بر عهده بگیرند. حالا ما چه کار کنیم ایشان رئیس نشده، خودمان را بکشیم؟»
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان
آخرین اخبار