بازدید 4111

بازیکن جدید پرسپولیس قرارداد داخلی اش را فسخ می کند؟

درحالی که باشگاه پرسپولیس دنبال این است تا گاف نقل و انتقالاتی خود را پوشش دهد بازیکن جدید پرسپولیس با صحبت هایش نشان می دهد با این باشگاه قرارداد بسته و حالا باید فسخ کند
کد خبر: ۵۹۳۱۵۵
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۷ 29 May 2016

بازیکن فصل گذشته پدیده خراسان که دیروز با مسئولان باشگاه پرسپولیس مذاکراتی انجام داده، به موضوع سهمیه لیگ برتری بودنش واکنش نشان داد.

به گزارش تابناک ورزشی، درحالی که باشگاه پرسپولیس دنبال این است تا گاف نقل و انتقالاتی خود را پوشش دهد بازیکن جدید پرسپولیس با صحبتی که انجام داده است نشان می دهد با این باشگاه قرارداد بسته است. محمدعلی فرامرزی در خصوص اینکه گفته می‌‌شود با مسئولان باشگاه پرسپولیس توافقاتی داشته، گفت: روز گذشته به باشگاه پرسپولیس رفتم و مذاکراتی را با مسئولان این باشگاه انجام دادم، بعد از توافقاتی که صورت گرفت قرارداد 3 ساله باهم بستیم!

بازیکن جدید پرسپولیس قرارداد داخلی اش را فسخ می کند؟

وی درباره اینکه مسئولان باشگاه پرسپولیس مدعی هستند با او قراردادی نبستند و فقط توافقات صورت گرفته، اظهار داشت: ما قرارداد داخلی به مدت 3 سال امضا کردیم، اما هنوز رسمی نشده است و آن را ثبت نکرده‌ایم، اما باید بگویم هم اثر انگشت من پای آن قرارداد است و هم آن را امضا کرده‌ام. اینکه مسئولان باشگاه پرسپولیس آن حرف‌ها را زده‌اند، من از آن خبر ندارم.

فرامرزی درباره اینکه گفته می شود او سهمیه لیگ برتری به حساب آمده، اظهار داشت:‌این مسائل به گوش خودم هم رسیده است، با این همه نمی‌دانم تکلیف چه خواهد شد.

وی در پاسخ به این سوال که اگر باشگاه پرسپولیس بخواهد این قرارداد داخلی را فسخ کند، تکلیف چه خواهد بود، گفت: فکر نمی‌کنم آنها این کار را انجام دهند، اما اگر هم این کار را کردند، مشکلی نیست. به هر حال قرارداد داخلی‌ام فسخ می‌شود و به تیم دیگری خواهم رفت.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار