بازدید 2944
۱

مرگ مشكوك راننده پرايد با ضربات كاتر

کد خبر: ۵۹۳۱۳۷
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۵ 29 May 2016
تحقيقات درباره مرگ مشكوك پسرجواني كه داخل پرايدش حوالي پارك سوهانك با ضربات كاتر به گردنش به كام مرگ رفته از سوي كارآگاهان ادامه دارد.

به گزارش جوان، ساعت 13 روز پنج شنبه 6 خردادماه قاضي مدير روستا با تماس تلفني مأموران پليس از كشف جسد پسر جواني داخل خودروي پرايدي حوالي پارك سوهانك با خبر و همراه كارآگاهان اداره دهم پليس آگاهي راهي محل شد. تيم جنايي در محل حادثه با جسد پسر جواني پشت فرمان خودروي پرايدي روبه‌رو شد كه با اصابت دو ضربه جسم نوك تيزي به گردنش فوت كرده بود.

تيم جنايي همچنين در بازرسي از خودرو، كارتر خوني را پشت صندلي راننده كشف كردند كه حكايت از آن داشت پسر جوان با ضربات آن به كام مرگ رفته است. مأموران در گام بعدي پلاك خودرو را از سامانه مركزي پليس استعلام گرفتند كه مشخص شد خودرو متعلق به پسر فوت شده است.

يكي از مأموران گفت: در حال گشت زدن بوديم كه متوجه شديم اين خودرو كنار پارك توقف كرده است. وقتي خوب دقت كرديم، مشاهده كرديم راننده صندلي را خوابانده و خودش روي آن دراز كشيده است.

ابتدا فكر كرديم كه او در حال استراحت است، اما وقتي به خودرو نزديك شديم متوجه خوني بودن گردن راننده شديم. در خودرو قفل بود و ما مجبور شديم از آتش‌نشاني كمك بگيريم كه پس از باز كردن در خودرو با جسد اين پسر جوان روبه‌رو شديم.

 تحقيقات بعدي هم نشان داد مادر پسر فوت شده صبح روز حادثه به اداره پليس رفته و از گم شدن ناگهاني پسرش خبر داده است. با مشخص شدن هويت جسد، مأموران از مادر وي تحقيق كردند.

 مادر پسر فوت شده گفت: پسرم در يك شركت خصوصي كار مي‌كرد. او هر روز ساعت 5 عصر از محل كارش به خانه مي‌آمد، اما روز قبل پس از اينكه به محل كار رفت، ديگر به خانه برنگشت. تا نيمه‌هاي شب منتظرش بودم و احتمال دادم با دوستانش جايي رفته باشد، اما خبري از او نشد تا اينكه صبح امروز به اداره پليس رفتم و براي پيدا كردن پسرم درخواست كمك كردم.

از سوي ديگر بررسي‌هاي پليس نشان داد، پسر فوت شده قرار بوده تا چند روز ديگر از محل كارش اخراج شود به همين دليل فرضيه خود زني براي مأموران قوت گرفت به همين دليل جسد به دستور قاضي مدير روستا براي انجام آزمايش‌هاي لازم و مشخص شدن اينكه ضربه‌هاي وارده دگرزني است يا خودزني به پزشكي قانوني منتقل شد. تحقيقات درباره اين حادثه از سوي مأموران تا روشن شدن زواياي پنهان حادثه ادامه دارد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
بیچاره با ضربات کاتر مرده اونوقت شما میگید مرگ مشکوک ؟؟؟؟؟
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس