بازدید 3538

واکنش پرسپولیس به گاف نقل‌وانتقالاتی‌اش!

بازیکن مدنظر باشگاه پرسپولیس هنوز رسما به این باشگاه نپیوسته است.
کد خبر: ۵۹۳۱۲۶
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۷ 29 May 2016
پیرو انتشار اخباری مبنی بر پیوستن مدافع زیر 23 سال تیم پدیده مشهد به پرسپولیس برخی منابع خبری از قرارداد داشتن این بازیکن با باشگاه پدیده خبر داده و این اتفاق را اشتباه مسئولان باشگاه پرسپولیس عنوان کردند. 

به گزارش تابناک ورزشی، در حالی که هنوز نقل و انتقالات شکل جدی به خود نگرفته است باشگاه پرسپولیس روز گذشته با جذب یک بازیکن زیر ۲۳ سال ظاهرا سهمیه خود را سوزانده است. در این زمینه پندار خمارلو مدیر رسانه ای تیم پرسپولیس گفت: هیچ اشتباهی در اینباره صورت نگرفته است. این در حالی می تواند اشتباه تلقی شود که ما با این بازیکن قرارداد امضا کرده باشیم که البته هنوز چنین اتفاقی رخ نداده است. باشگاه پرسپولیس با هر بازیکنی قرارداد امضا کند خبرش را از طریق سایت رسمی باشگاه که مرجع رسمی اخبار باشگاه است منتشر خواهد کرد. اینکه گفته می شود این بازیکن سهمیه لیگ برتری است و پرسپولیس آن را جذب کرده زمانی باید مورد بررسی قرار بگیرد که ما با این بازیکن قرارداد ببندیم وقتی قراردادی بسته نشده این حرفها هیچ پایه و اساسی ندارد.

وی در ادامه این بحث خاطرنشان کرد: ما با فرامرزی جلسه داشتیم. نشستیم و درباره مسائل مختلف صحبت کردیم اما هیچ یک از طرفین برگه و یا کاغذی مرتبط با همکاری دو جانبه را امضا نکردیم. در واقع فعلا فقط صحبت از این شده که آیا این بازیکن می تواند با باشگاه پرسپولس همکاری کند یا نه. بنابراین هیچ اتفاقی به شکل رسمی رخ نداده است. احتمال دارد ما تا پایان فصل نقل و انتقالات با چند مدافع و یا بازیکن دیگر صحبت کنیم اما در نهایت تنها یک نفر یا دو نفر به جمع نفرات تیممان اضافه شود بنابراین هر مذاکره و یا جلسه ای را نباید به منزله عقد قرارداد رسمی و یا امضای قرارداد تعبیر کرد.

بر این اساس تاکنون تنها بازیکنی که بصورت رسمی به تیم پرسپولیس پیوسته علیرضا بیرانوند دروازه بان ملی پوش نفت تهران است. 

مدیر رسانه تیم پرسپولیس در این باره توضیح داد: ما برای جذب بیرانوند با اینکه خود بازیکن عنوان کرده بود قراردادش با باشگاه قبلی به پایان رسیده باز هم استعلام لازم را گرفتیم. به همین خاطر وقتی مطمئن بودیم که این بازیکن مشکلی برای بستن قرارداد با پرسپولیس ندارد قراردادش را امضا کردیم.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان