بازدید 1989

انتقاد فرنگی و آزادکاران از پرداخت نشدن پاداش های رئیس جمهور!

پاداش تمامی ورزشکاران مدال آور در سال 93 پرداخت شده و فقط کشتی گیران هستند که سکه‌هایشان پرداخت نشده است.
کد خبر: ۵۹۳۱۱۰
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۹ 29 May 2016
با وجود گذشت 75 روز از زمان برگزاری مراسم تجلیل از قهرمانان ورزش ایران که رییس جمهور نیز در آن حضور داشت، هنوز پاداش کشتی‌گیران مدال آور مسابقات جهانی و آسیایی پرداخت نشده است.

به گزارش تابناک ورزشی،مراسم تجلیل از مدال آوران ورزش ایران در سال 93 با حضور رییس جمهور و مسولان ورزش ایران 25 اسفندماه 94 برگزار شد اما با وجود گذشت 75 روز از این مراسم و در حالیکه ورزشکاران تمامی رشته‌ها سکه‌های خود را دریافت کرده‌اند، تنها کشتی‌گیران آزاد و فرنگی‌کار هستند که جوایز خود را نگرفته‌اند.

کمیل قاسمی آزادکار وزن 125 کیلوگرم ایران و دارنده مدال برنز المپیک لندن  می گوید: پیش از عید در مراسمی که با حضور رییس جمهور برگزار شد حواله سکه به مدال آوران کشتی در مسابقات جهانی ازبکستان و مسابقات قهرمانی آسیا در قزاقستان داده شد اما متاسفانه با وجودی که بارها با صندوق حمایت از قهرمانان تماس گرفته‌ایم و خواستار دریافت پاداش‌هایمان شده‌ایم اما هیچ جوابی به ما نمی‌دهند.

دارنده مدال نقره مسابقات جهانی 2014 افزود: این در حالیست که پاداش تمامی ورزشکاران مدال آور در سال 93 پرداخت شده و فقط کشتی گیران هستند که سکه‌هایشان پرداخت نشده است. به غیر از من آزادکاران دیگر نظیر حسن رحیمی،سید احمد محمدی،مسعود اسماعیل‌پور،حسن یزدانی و علیرضا کریمی به اضافه فرنگی‌کاران تیم ملی نیز در این لیست قرار دارند و علی‌رغم پیگیری‌هایی که داشته‌ایم مسئولان فقط وعده و وعید می‌دهند و هنوز پاداش‌های کشتی‌گیران پرداخت نشده است.


تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار