بازدید 2773

نصیر شلال المپیک ریو را از دست داد

من با انگیزه بودم و تمرینات خوبی را در خانه انجام داده بودم، وقتی به اردوی تیم ملی هم آمدم 2-3 هفته اول شرایطم خوب بود اما با بدشانسی روبرو شدم و آسیب دیدگی قدیمی اوت کرد. تزریق هم که انجام دادم یک مقدار جواب داد اما بعد درد کمرم دوباره شروع شد.
کد خبر: ۵۹۳۰۸۶
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۵ 29 May 2016
نواب نصیر شلال به دلیل آسیب دیدگی المپیک ریو را از دست داد.
به گزارش تابناک ورزشی، نواب نصیر شلال چند روز پیش به تهران آمد تا در خصوص وضعیت کمر آسیب دیده خود اقدام کند.
وی در خصوص  اینکه سرانجام تکلیف آسیب دیدگی اش چه شد گفت: با چند پزشک مشورت کردم، وضعیتم به گونه ای است که اگر تزریق دوم را در کمرم انجام دهم خطرناک است، بنابراین تصمیم بر این شد فعلا تمرین نداشته باشم و در جام فجر شرکت نکنم، از آنجا که جام فجر دومین گزینشی من محسوب می شد بنابراین المپیک را نیز از دست دادم.

او ادامه داد: من با انگیزه بودم و تمرینات خوبی را در خانه انجام داده بودم، وقتی به اردوی تیم ملی هم آمدم 2-3 هفته اول شرایطم خوب بود اما با بدشانسی روبرو شدم و آسیب دیدگی قدیمی اوت کرد. تزریق هم که انجام دادم یک مقدار جواب داد اما بعد درد کمرم دوباره شروع شد. تزریق دوم هم به گفته پزشک خطرناک بود.

نصیر شلال در پاسخ به این پرسش که ممکن است این آسیب دیدگی به گونه ای باشد که اجازه ندهد وزنه برداری را به طور حرفه ای دنبال کنید، تصریح کرد: فکر کنم باید وزنه برداری را کلا کنار بگذارم. ممکن است نیاز به عمل جراحی هم باشد، در آن صورت نیز باز هم نمی توانم به وزنه برداری برگردم.


سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر