بازدید 48887
۳

كشاورز ٢١ ساله، برنده بنز هف هشتاد

کد خبر: ۵۹۳۰۴۰
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۶ 30 May 2016
در قرعه کشی جذاب این دوره جایزه ویژه هف هشتاد، که در روز چهارشنبه، 29 اردیبهشت سال 1395 همزمان با روز جوان توسط رامبد جوان و با حضور ناظر صدا و سیما در برنامه خندوانه برگزار گردید، جناب آقای هراتی، کشاورز تربت جامی برنده ی خوش اقبال بنز C200 هف هشتاد شد.



به گزارش تابناک. این هموطن عزیز با کد شانس 139099911 و شماره ی تلفن 8871***0921 پس از دعوت در برنامه ی خندوانه حضور یافت و در مصاحبه با رامبد جوان اعلام کرد که ترجیح داده که به جای بنز، وجه نقد آن را تحویل گیرد و به همین علت، مبلغ 2.700.000.000 ریال از طرف سامانه ی 780 تقدیم این هموطن خوش شانس گردید.



آقای هراتی در جواب اینکه چرا ماشین را نخواستی و به جای آن، وجه نقد آن را انتخاب کردی، گفت: وجه نقد بیشتر به کار من می آید. پدر بزرگوار این برنده خوش شانس که او نیز به حرفه کشاورزی مشغول است و به همراه پسرش در این برنامه شرکت کرده بود، در پاسخ به رامبد جوان در مورد نظر خود در نحوه بهره گیری از این جایزه، گفت: "جایزه به فرزندم تعلق دارد و حق اوست که برای استفاده از این جایزه، تصمیم بگیرد." این پدر و پسر افزودند که می خواهند از پول به دست آمده، در توسعه ی فعالیت کشاورزی خود استفاده نمایند.



این جوان تربت جامی، در پاسخ به سوال در مورد علت استفاده ی مداوم از 780 ، راحتی، اعتماد و سرعت  را از جمله ی مهمترین عوامل دانسته  و از برنامه ی خندوانه به عنوان طریقه ی آشنایی خود با سامانه ی 780 نام برد. وی همچنین افزود که از این طریق، شارژ و اینترنت خریداری کرده و همچنین قبض های خود را پرداخت می نماید. گفتنی است که کلیه ی هف هشتادی ها با انجام تراکنش از طریق #780* و جمع آوری امتیاز و تبدیل آن به شانس می توانستند در این قرعه کشی شرکت نمایند.  مراسم کامل قرعه کشی برای علاقمندان در وب سایت هف هشتاد (http://www.780.ir) همچنان قابل مشاهده می باشد.



سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۰۷
انتشار یافته: ۳
مباركش باشه
خدا را شکر یک بار ه از طبقه ضعیف یک ماشن ان هم از نوع بنز سوار شد
مبارکش باشه... با دلخوش سوارش بشی انشاله
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر