بازدید 17102
۲
تأیید خبر «تابناک»؛

مرتضی میرباقری معاون سیمای رسانه ملی شد

میرباقری در دولت هفتم به عنوان نخستین رئیس سازمان ملی جوانان منصوب شد و بعدها به رسانه ملی آمد و معاون سیما شد؛ اما به یکباره برکنار و علی دارابی جانشینش شد. او اکنون قائم‌مقام وزیر کشور دولت یازدهم در امور اجتماعی و فرهنگی است و به تازگی به عنوان مسئول ساماندهی، هماهنگی و نظارت بر سواحل کشور منصوب شده بود. او همچنین به تازگی با حکم محمدرضا مخبر دزفولی دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی، به سمت رئیس کمیسیون اجتماعی منصوب شده بود
کد خبر: ۵۹۲۹۶۵
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۰ 28 May 2016
مرتضی میرباقری معاون سیمای رسانه ملی شد
عبدالعلی علی‌عسکری، رئیس سازمان صداوسیما در حکمی مرتضی میرباقری را به معاونت سیما انتخاب و منصوب کرد تا بدین ترتیب، خبر «تابناک» درباره مهم‌ترین تغییر در رسانه ملی رسماً به وقوع بپیوندد.

به گزارش «تابناک»، عبدالعلی علی‌عسکری، رئیس سازمان صداوسیما با جابجایی علی اصغر پورمحمدی و مرتضی میرباقری در معاونت سیمای رسانه ملی موافقت کرد تا میرباقری که سابقه درخشان معاونت سیما را در کارنامه دارد، دوباره کرسی مدیریت تلویزیون را بر عهده بگیرد؛ اتفاقی که «تابناک» پیش از این با جزئیات، از آن خبر داده بود و اکنون جنبه عملیاتی یافته است.

میرباقری پس از سه جلسه با علی‌اصغر پورمحمدی و به طور ویژه نشست‌های فشرده‌ای که روز پنجشنبه با حضور علی عسکری در رسانه ملی جریان بوده و اصرارهای مکرر پورمحمدی، این مسئولیت را پذیرفت و مجدد به جام جم بازگشت. میرباقری در دولت هفتم به عنوان نخستین رئیس سازمان ملی جوانان منصوب شد و بعدها به رسانه ملی آمد و معاون سیما شد؛ اما یکباره برکنار و علی دارابی جانشینش شد.

میرباقری که اکنون قائم‌مقام وزیر کشور دولت یازدهم در امور اجتماعی و فرهنگی است، به تازگی به عنوان مسئول ساماندهی، هماهنگی و نظارت بر سواحل کشور منصوب شده بود. او همچنین به تازگی  با حکم محمدرضا مخبر دزفولی، دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی، به سمت رئیس کمیسیون اجتماعی منصوب شد، ولی اکنون باید دوباره در رسانه ملی برای ارتقای کیفی این مجموعه عظیم بکوشد.

مرتضی میرباقری معاون سیمای رسانه ملی شد

علی‌عسکری ضمن قدردانی از تلاش‌ها و زحمات ارزشمند علی اصغر پورمحمدی در مدت تصدی معاونت سیما، دکتر میرباقری را به مقابله مؤثر با جنگ نرم دشمن و آرایش رسانه ای نظام‌سلطه، بهره گیری از الگوی کارآمد و اثربخش مهندسی و مدیریت پیام، ارتقای سطح کیفی و هنری تولیدات تلویزیون، استفاده از هنرمندان نخبه و متعهد، گسترش و تعمیق دین‌باوری و ارزش های اخلاقی، معنوی و انقلابی، ترویج سبک زندگی اسلامی ایرانی و تحکیم بنیان خانواده، همکاری صمیمانه با قوای سه‌گانه و دیگر دستگاه‌های اجرایی کشور و ارتقای ضریب نفوذ رسانه با استفاده از فضای مجازی و فرآیندهای تعاملی در این عرصه توصیه کرد.


متن حکم رئیس رسانه ملی به مرتضی میر باقری به این شرح است؛

«جناب آقای دکتر مرتضی میر باقری

نظر به مراتب تعهد، دانش و تجارب ارزشمند مدیریتی جنابعالی در رسانه ملی،به موجب این حکم، جنابعالی را به عنوان «معاون سیما» منصوب می‌کنم.

بهره‌گیری از الگوی کار آمد و اثربخش مهندسی و مدیریت پیام؛ عمق بخشی به برنامه‌ها با ابتنا بر مطالعات مخاطب پژوهی؛ مقابله مؤثر با جنگ نرم دشمن و آرایش رسانه‌ای نظام‌سلطه؛ ارتقای سطح کیفی و هنری تولیدات نمایشی و مستند و دیگر ساختارهای برنامه‌سازی؛ استفاده از هنرمندان نخبه و متعهد؛ بهره‌گیری از برنامه‌های فاخر تأمینی؛ ایجاد تنوع و جذابیت در برنامه‌های طنز و سرگرمی؛ گسترش و تعمیق دین‌باوری و ارزش های اخلاقی؛ معنوی و انقلابی در جامعه ترویج سبک زندگی اسلامی ایرانی و تحکیم بنیان خانواده؛ تلاش در جهت افزایش سرمایه اجتماعی کشور؛ ایجاد امید و نشاط در جامعه؛ تحول شبکه‌های تلویزیونی به رسانه پیشرفت‌محور و توسعه‌مدار با تأکید بر اقتصاد مقاومتی؛ همکاری صمیمانه با قوای سه‌گانه و دیگر دستگاه‌های اجرایی کشور؛ تهیه و اجرای پیوست رسانه‌ای طرح‌ها و اقدامات کلان ملی به‌ویژه در عرصه اعتلای فرهنگی جامعه، مهار کردن و کاستن آسیب‌های اجتماعی؛ تبیین پیشرفت‌های کشور در عرصه‌های علمی، فناوری، اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی و کارآمدی نظام اسلامی، پرهیز جدی از هرگونه سیاه‌نمایی در عین نقد منصفانه و مبارزه قاطع با فساد؛ ممانعت قاطع از بروز هرگونه دو قطبی‌سازی سیاسی و اجتماعی در جامعه و تلاش در جهت وحدت و انسجام ملی؛ ساماندهی افکار عمومی؛ توجه تام به آموزش روزآمد سرمایه انسانی حوزه سیما؛ همچنین اهتمام به جذب و ارتقای نیروهای نخبه مؤمن و انقلابی؛ همکاری وثیق با مراکز علمی، پژوهشی، دانشگاهی و حوزوی و نیز جامعه هنری کشور، ارتقای ضریب نفوذ رسانه با استفاده از فضای مجازی و فرآیندهای تعاملی در این عرصه، همگی از جمله مأموریت‌های خطیر شماست.

جا دارد از تلاش‌ها و زحمات ارزشمند و بی‌دریغ آقای دکتر علی اصغر پورمحمدی در مدت تصدی معاونت سیما تقدیر و تشکر نمایم. دوام توفیقات شما را در تحقق اهداف نظام اسلامی و منویات مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) از خداوند متعال خواستارم.

علی عسکری
رئیس سازمان»
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۲
خوب که چه؟
جناب آقای میرباقری
با تبریک انتصاب جنابعالی خواهشمند است ماز آوردن افرادی که با رسانه آشنایی ندارند در شبکه های تلویزیون جبوگیری نمائید.
در حال حاضر تعداد زیادی از تولید کنندگان برنامه که کارمند رسمی سازمان هم میباشند بیکار هستند و در عین حال که حقوق ماهیانه می گیرند . کارهای برنامه سازی به افراد خارج از سازمان داده می شود که هیچگونه تعهدی به سازمان ندارند.
نمی گوییم در این میان پول و پورسانتی رد و بدل می شود . ولی کیفیت برنامه ها متاسفانه تنزل کرده.
البته هستند در میان کارکنان رسمی که متاسفانه تعهد کاری کمتری دارند. ولی ترا به خدا همه را با یک چوب نزنید.
...
امیدواریم که در کارهایتان موفق و موید باشید.
عزتتان مستدام
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها