بازدید 3789

واکنش معاون بانوان وزارت ورزش به همجنس‌گرایی در فوتسال بانوان!

کد خبر: ۵۹۲۸۳۸
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۵ 28 May 2016

معاون امور بانوان وزارت ورزش درباره بحث همجنس‌گرایی در فوتبال و فوتسال بانوان واکنش نشان داد.

به گزارش تابناک ورزشی، رباب شهریان در خصوص فیلم منتشر شده درباره یک ورزشکار کاراته در قفس ارمنستان گفت: این اعزام نه در شورای برون مرزی مطرح شده نه فدراسیون نقشی در آن داشته است. این اصلا ورزش نیست. نمی‌دانم این فرد از چه طریقی به ارمنستان رفته است. فدراسیون نامه کتبی زده که این سبک تحت پوشش آنها نیست و مسابقات جنبه رسمی نداشته است. ما در حال پیگیری هستیم تا ببینیم خانم دینا مافی از چه کانال‌هایی به ارمنستان رفته است.

نایب‌رئیس کمیته ملی المپیک در ادامه این مصاحبه درباره شایعات حضور همجنس‌گراها در فوتبال و فوتسال خاطرنشان کرد: بعضی از موضوعات در ورزش بوده و این موضوع هم مربوط به گذشته است. نمی‌دانم برخی افراد با چه هدفی دوباره آن را باب می‌کنند. متأسفانه تا پیشرفتی حاصل می‌شود چنین صحبت‌هایی صورت می‌گیرد. تمام بازیکنان فوتبال و فوتسال معاینه پزشکی می شوند و پرونده دارند. در واقع همه کسانی که در ورزش قهرمانی کار می‌کنند شناسنامه دارند.

شهریان همچنین درباره کاهش یا حذف ورودی لیگ در بخش بانوان خبر داد و گفت: ما در مسابقات قهرمانی کشور از بانوان ورودی نمی‌گیریم. در لیگ هم در تلاش هستیم این هزینه را یا حذف و یا کاهش دهیم.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان