بازدید 4680
۳

دستگيري 35 دختر و پسر نيمه عريان در پارتي شبانه

کد خبر: ۵۹۲۸۲۸
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۱ 28 May 2016
دادستان عمومي و انقلاب قزوين از دستگيري 35 دختر و پسر نيمه عريان در پارتي شبانه در باغي در اطراف قزوين، خبر داد.

به گزارش مردم سالاری، گروه استان‌هاي باشگاه خبرنگاران جوان، از قزوين؛حجت الاسلام و المسلمين صادقي نيارکي دادستان عمومي و انقلاب قزوين ادامه داد: بيش از 30 نفر از دختران و پسران که بدون داشتن هيچ گونه رابطه‌اي به بهانه شرکت در جشن فارغ التحصيلي در حال رقص و پايکوبي بودند، دستگير و مجازات شدند.

به دنبال وصول گزارشي مبني بر اختلاط تعداد زيادي دختر و پسر جوان در ويلايي در اطراف قزوين بلافاصله با صدور دستوراتي از سوي بازپرس کشيک دادسراي عمومي و انقلاب قزوين، تمامي شرکت کنندگان در پارتي مذکور، جلب شدند.

صادقي نيارکي از اجراي حکم شلاق تمامي متهمان در فرداي روز دستگيري خبر داد و عنوان کرد: بدنبال ارسال پرونده متهمان به دادگاه، با تشکيل جلسه فوق العاده هر يک از متهمين به 99 ضربه شلاق تعزيري محکوم شدند که حکم صادره در همان روز درباره آنها اجراء شد. اجراي حکم شلاق نامبردگان توسط پليس امنيت اخلاقي به اجراء درآمد تا درس عبرتي باشد براي افرادي که مبادرت به هنجارشکني کرده و حياط خلوتي براي رفتارهاي هنجارشکنانه خود ايجاد مي‌کنند. از طريق تريبون‌هاي مختلف به ويژه رسانه‌ها نسبت به حرمت شکني برخي جوانان هشدار لازم و جدي را داده ايم و به هيچ کس اجازه نخواهيم داد تا با اعمال مجرمانه شان فضاي اسلامي شهر و جامعه را مخدوش کنند.

صادقي نيارکي با بيان اينکه خانواده‌ها بايد مراقب فرزندان خود باشند تا در دام گروه‌هاي فساد اجتماعي قرار نگيرند، افزود: دستگيري اين تعداد دختر و پسر جوان آن هم به صورت نيمه عريان و در حال مصرف مشروبات و اعمال منافي عفت موجبات جريحه دار شدن اذهان و افکار عمومي شده بود و مي‌طلبيد بار ديگر اقتدار دستگاه قضايي در رسيدگي سريع همراه با دقت و کيفيت اعمال شود که بحمدلله در ظرف زماني کمتر از 24 ساعت کار بازجويي، انجام تحقيقات، تشکيل جلسه دادگاه، صدور راي و اجراي حکم به انجام رسيد.

اين مقام قضايي با بيان اينکه "برگزاري پارتي‌هاي شبانه در باغ‌ها و ويلاهاي حاشيه شهر به دليل احساس امنيت کاذبي است که برگزار کنندگان آن مي‌کنند” اظهار داشت: اجراي طرح برخورد با ناهنجاري‌هاي اجتماعي و مصاديق بي‌حجابي در دستور کار دادستاني قزوين قرار دارد و در اين راستا از ابتداي سال جاري سرنشين خودروهايي که رعايت حجاب شرعي را رعايت ننمايند، ايجاد مزاحمت براي بانوان، دور دور کردن و ايجاد آلودگي صوتي متوقف و مدت طولاني را در پارکينگ خواهند بود.

وي اضافه کرد: همچنين رستوران‌ها و تالارها و مراکز پذيرايي که اقدام به برگزاري مراسم به شکل مختلط نمايند يا در صورت کشف و مشاهده مشروبات الکلي پلمب خواهند شد.

 دادستان قزوين تصريح کرد: جوانان و نوجوانان بايد به عواقب اعمال مجرمانه خويش آگاه باشند چرا که دستگيري افراد در پارتي‌هاي مختلط و محکوميت و مجازات براي آنان سابقه کيفري محسوب مي‌شود و براي آينده تحصيلي، کاري و شغلي شان مشکل ساز خواهد بود.

 قاضي صادقي نيارکي همچنين با اشاره به اين که دستگاه قضايي مخالف شادي مردم نيست و حتي معتقد است بايد شرايط و امکانات بيشتري براي تفريح و شادي جوانان و خانواده‌ها مهيا شود، بيان کرد: دستگاه قضايي از آزادي‌هاي مشروع و ايجاد فضاهايي براي شادي مردم حمايت مي‌کند اما اين بدان معنا نيست که عده اي هنجارشکن با اقدامات خلاف قانون و شرع در پوشش عناويني چون آزادي، تفريح به بهانه‌هاي مختلف مانند جشن تولد، دانش آموختگي، ميهماني و... مبادرت به سوءاستفاده از دختران و پسران نمايند و يا جرايم ديگري مانند مصرف مشروبات الکلي، استفاده از مواد، قرص يا داروهاي روانگردان و نيروزا، رقص و پايکوبي‌هاي مختلط و... را مرتکب شوند و پس از اين گونه اعمال کثيف نيز فيلم و عکس تهيه کنند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۵
انتشار یافته: ۳
واقعا يكبار كارشناسان ( حتي كارشناسان مورد وثوق تصميم گيرندگان اينچنيني ) نتيجه چنين تصميماتي را بررسي و نتيجه را اعلام نمايند .
یه بار هم برای رضای خدا ، قوه قضاییه با غارتگران بیت المال بلافاصله برخورد نماید تا درس عبرتی برای سایرین گردد.
در اسلام هر چیزی حکمی دارد و حد شراب خواری هم شلاق است باید به قوانین احترام گذاشت ما تابع قانونیم و قانون را اجرا میکنیم و گرنه با حیوانات وحشی فرقی نداریم
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل