بازدید 4512
فوتبال اروپا

تکرار فینال لیسبون در میلان/جام یازدهم رئال یا دشت اول اتلتیکو

قهرمانی در چمپیونزلیگ آخرین ماموریت سیمئونه در اتلتی است. ماموریتی که سیمئونه با تمام کردن آن، می تواند نام خودش را در تاریخ لیگ قهرمانان اروپا ماندگار کند. زیدان هم می تواند با فتح اوندسیما، خودش را تبدیل به فرشته فصل رئال مادرید کند و جای پایش را نیز دست کم برای دوسال در برنابئو محکم کند.
کد خبر: ۵۹۲۷۷۱
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۸ 28 May 2016
امشب بار دیگر مادرید پایتخت فوتبال اروپا و جهان است. فینال تکراری میلان در فصل 16 - 2015 میان رئال و اتلتیکو دو تیم از یک شهر برگزار خواهد شد.

به گزارش تابناک ورزشی،تکرار فینال دو فصل پیش می تواند سناریوهای متفاوت و حتی هیجان انگیزتری داشته باشد. ورزشگاه تاریخی سن سیرو، بار دیگر میزبان یک دیدار تاریخی خواهد بود.

سرنوشت فصل رئال تمام و کمال به پیروزی یا شکست در فینال امشب لیگ قهرمانان بستگی دارد. جایی که زیدان می تواند با فتح اوندسیما، خودش را تبدیل به فرشته فصل رئال مادرید کند و جای پایش را نیز دست کم برای دوسال در برنابئو محکم کند.
با این حال زیدان دغدغه های زیادی برای این فینال دارد و مهم ترین دغدغه نیز میزان آمادگی کریس رونالدو است. کیفیت خط حمله رئال تا حد زیادی به آمادگی رونالدو بستگی دارد و زیدان امیدوار است شماره 7 معروف شنبه شب در بهترین فرم خودش باشد. زیدان در تک دیدارش به عنوان سرمربی رئال مقابل اتلتیکو شکست خورده اما این بار شرایط متفاوتی حکم فرما خواهد بود.

تکرار فینال لیسبون در میلان/جام یازدهم رئال یا دشت اول اتلتیکو
 
مسئله مهم دیگر مهره های خط میانی زیدان در این دیدار است. جایی که او باید مشخص کند با مثلث کاسمیرو، کروس، مودریچ وارد میدان شود یا از بازیکنان فانتزی اش همچون خامس و ایسکو بهره گیرد. برای زیدان دیدار مقابل اتلتیکو یک آزمون بزرگ است.
 
 در سوی مقابل سیمئونه زمان کافی در اختیار داشته تا تیمش را کامل آماده دیدار مقابل رئال کند. مسئله ای که دو سال پیش به علت درگیر بودن در لالیگا ممکن نبود و باعث شد تا بازیکنان اتلتیکو در دقایق پایانی کم بیاورند.اتلتیکو متمرکزٰ، سرحال و آماده است و این می تواند برگ برنده سیمئونه باشد. برای تیمی که بارسلونا و بایرن گواردیولا را حذف کردهٰ دیدار مقابل رئال چالش ویژه ای محسوب نمی شود. خود باوری همچنان مهم ترین رمز موفقیت بازیکنان اتلتیکو است و آن ها قصد دارند با اتکا به همین پارامتر، شنبه شبی تاریخی را برای هواداران خود رقم بزنند.
 
تکرار فینال لیسبون در میلان/جام یازدهم رئال یا دشت اول اتلتیکو

تورس و گریزمانٰ مهم ترین عناصر هجومی اتلتیکو خواهند بود و سیمئونه امیدوار است همکاری استثنایی این دو بازیکن بار دیگر در بزنگاه به کمک تیمش بیاید. دژ محکم دفاعی اتلتیکو نیز که دیگر نیازی به نوشتن ندارد؛ دژی که از پای در آوردن بارسا و بایرن، اعتماد به نفس فوق العاده ای به آن داده است. قهرمانی در چمپیونزلیگ آخرین ماموریت سیمئونه در اتلتی است. ماموریتی که سیمئونه با تمام کردن آن، می تواند نام خودش را در تاریخ لیگ قهرمانان اروپا ماندگار کند.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار