بازدید 3139

مجلس دهم از عملکرد مجلس نهم درس بگیرد

یک نماینده مجلس شورای اسلامی گفت که نمایندگان مجلس دهم باید از عملکرد مجلس نهم و پیامی که مردم در انتخابات مجلس دهم دادند درس بگیرند.
کد خبر: ۵۹۲۶۰۱
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۶ 27 May 2016
غلامعلی جعفرزاده ایمن‌آبادی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: همیشه باید حرف و صدای مردم را بشنویم و یکی از مقاطعی که صدای مردم در آن شنیده می‌شود انتخابات و پای صندوق‌های رأی است. همین‌ که بیش از 220 نفر از نمایندگان مجلس نهم به مجلس آینده راه پیدا نکردند یعنی مردم از مجلس نهم ناراضی هستند.

وی افزود: مردم به طرفداران برجام، حامیان دولت و به اعتدال رأی دادند. با این همه شانتاژ و موج منفی مردم نشان دادند که به دولت امید، امید داشتند و هوچی‌گری، غوغاسازی و جیغ کشیدن را در مجلس نهم قبول ندارند. ما هم باید از رفتار و عملکرد مجلس نهم و هم از صدای مردم در انتخابات مجلس دهم درس بگیریم و بدانیم مردم به دنبال اعتدال، تفاهم و دوستی در جهت حل مشکلات بوده‌اند.

جعفرزاده ادامه داد: مردم در واقع می‌گویند آنچه مجلس نهم بر آن تأکید داشت دغدغه ما نیست و ما دوست نداریم وارد جنگ دیگری شویم. کسی که می‌گوید باید حمله کنیم و ناو جنگی را در خلیج فارس بزنیم و شعار نبرد می‌دهد کسی است که قطعاً ‌برای انقلاب یک شب بی‌خوابی نکشیده و یک کشیده هم نخورده است. حرف مردم هم این است که اینها اگر خیلی علاقه‌مندند به عنوان مدافعان حرم ثبت‌نام کنند.

وی با بیان اینکه مجلس دهم باید از عملکرد مجلس نهم و پیامی که مردم در انتخابات دادند درس بگیرد درباره انتخاب هیأت رئیسه مجلس دهم نیز گفت: هیأت رئیسه می‌تواند مجلس را کنترل کند؛ همچنان که یک هیأت رئیسه ضعیف باعث می‌شود مجلس از دستش در برود،‌ یک هیأت رئیسه قوی نیز می‌تواند مجلس را مطابق منویات رهبری و خواست مردم هدایت کند. طبیعی است باید هیأت رئیسه‌ای متناسب با خواست مردم تعیین شود و افراط و تفریط در آن وجود نداشته باشد.

این نماینده مجلس با بیان اینکه دغدغه هیأت رئیسه مجلس باید حل مشکلات مردم باشد، تأکید کرد: آقایان عارف و لاریجانی هر دو از سرمایه‌های نظام و انقلاب و مردان بزرگ و باتجربه‌ای هستند اما طبیعتاً کار مجلس متفاوت از سایر قواست و اداره کردن 300 شخصیت بزرگ سیاسی قدری کار را سخت می‌کند و این متفاوت از اداره کابینه با 20 وزیر است.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار