بازدید 3186

قطعنامه آمریکا خوی تروریست پروری آمریکا را اثبات کرد

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، با اشاره به حمایت آمریکا از گروه های تروریستی از جمله القاعده و طالبان در چند سال اخیر، گفت: آنچه خنده آور بوده این است که کنگره آمریکا فکر می کند که کشورهای دیگر مانند عراق، زیر نظر آن ها مشغول به کار و امور حاکمیتی هستند، از این رو تصمیم گیری کنگره برای ملت و دولت عراق یک توهین بزرگ به این کشور است.
کد خبر: ۵۹۲۵۹۸
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۲ 27 May 2016
عباسعلی منصوری آرانی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در واکنش به تدوین قطعنامه حمایتی کنگره آمریکا از اعضای گروهک تروریستی منافقین، گفت: این مسئله نشان دهنده خوی تروریست پروری آمریکا را نشان می دهد و مهری تأییدی برای ادعاهای مطروحه درباره حمایت ایالات متحده از گروه های تروریستی است.

نماینده مردم کاشان، آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به حمایت آمریکا از گروه های تروریستی از جمله القاعده و طالبان در چند سال اخیر، تصریح کرد: امروز نیز آمریکا حمایت مالی و لجستیکی خود را از داعش و دیگر گروه های تروریستی ادامه می دهد.

وی گفت: آنچه خنده آور بوده این است که کنگره آمریکا فکر می کند که کشورهای دیگر مانند عراق، زیر نظر آن ها مشغول به کار و امور حاکمیتی هستند، از این رو تصمیم گیری کنگره برای ملت و دولت عراق یک توهین بزرگ به این کشور است و قطعا دولت عراق پاسخ دندان شکنی را به آن ها خواهد داد.

منصوری آرانی افزود: قطعنامه کنگره آمریکا نمایانگر آن است که مقامات این کشورهیچ تصمیمی برای قطع حمایت از تروریسم و گروه های تروریستی ندارد و آن ها منافع خود را در حمایت از این گروه می بینند.

این نماینده مردم در مجلس نهم، گفت: تروریست های منافقین در سه سال اخیر حدود 16 هزار نفر از مردم ما را به خاک و خون کشانده اند، اما آمریکا اعضای این گروه را جزء تروریست های خوب می داند و از آن ها حمایت می کند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، با اشاره به بیانیه کنگره آمریکا درباره حمایت دولت عراق از منافقین در اردوگاه لیبرتی، تصریح کرد: بهطور حتم مردم عراق در آینده ای نزدیک پاسخ دندان شکنی را به منافقین که نقش عمده ای در کشتار شیعیان عراق داشتند، می دهند.

یک نماینده مجلس نمایندگان آمریکا قطعنامه ای در حمایت از اعضای گروهک تروریستی منافقین ارائه داده که بر اساس آن بر لزوم حفاظت از تروریست ها در اردوگاه لیبرتی تاکید شده است.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار