بازدید 4241

شاگردان کی روش با تیم اصلی در دیداری دوستانه مقابل قرقیزستان

سایت فدراسیون فوتبال قرقیزستان اعلام کرد تیم ملی این کشور روز سه شنبه 18 خرداد در دیداری دوستانه با تیم ملی ایران دیدار خواهد کرد که این دیدار قطعی شده و قرار است ایران با تمام بازیکنان اصلی خود برابر این تیم به میدان برود.
کد خبر: ۵۹۲۴۶۸
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۷ 26 May 2016
فدراسیون فوتبال قرقیزستان اعلام کرد سه شنبه 18 خرداد با تیم ملی ایران دیداری دوستانه برگزار خواهند کرد که این دیدار کاملا رسمی شده است.
به گزارش تابناک ورزشی،تیم ملی فوتبال ایران که خود را برای حضور در دور نهایی انتخابی جام جهانی در قاره آسیا آماده می کند، باید چندی دیگر برابر مقدونیه در دیداری دوستانه به میدان برود. با این حال دومین دیدار دوستانه ایران برای بازی های فیفا دی مشخص نشد و گویا فدراسیون فوتبال ایران با چند کشور مذاکره کرده است که در نهایت به نتیجه نرسید.
از جمله این مذاکرات قرار بود تیم ملی ایران با تیم ملی کرواسی در دیداری دوستانه به میدان برود که این دیدار لغو شد.
با این حال سایت فدراسیون فوتبال قرقیزستان اعلام کرد تیم ملی این کشور روز سه شنبه 18 خرداد در دیداری دوستانه با تیم ملی ایران دیدار خواهد کرد که این دیدار قطعی شده و قرار است ایران با تمام بازیکنان اصلی خود برابر این تیم به میدان برود.
قرقیزستان پیش از این قرار بود با لبنان دیدار کند که این دیدار لغو شد.
تیم ملی ایران در حالی باید برابر قرقیزستان به میدان برود که با حضور در رده 42 بهترین تیم قاره آسیا است ولی دیگر تیم های آسیایی برابر تیم های با نام و نشان تری دیدار می کنند. برای مثال استرالیا باید با تیم ملی انگلیس دیدار کند و کره جنوبی با اسپانیا دیدار خواهد کرد
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار