بازدید 4413

تيغ جراحي صورت نوزاد نورسيده را بريد

کد خبر: ۵۹۲۳۹۱
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۲ 26 May 2016
نوزاد تازه متولد شده در يكي از بيمارستان‌هاي دولتي اصفهان با تيغ جراحي زخمي شد.

به گزارش جوان، پدر اين نوزاد به «فارس» گفت: 26 ارديبهشت ماه بود كه براي زايمان همسرم به يكي از بيمارستان‌هاي دولتي شهر اصفهان مراجعه كرديم.

 ابتدا مسئولان بيمارستان از پذيرش همسرم خودداري كردند؛ ولي بعد از مدت زمان طولاني با توجه به وضعيت اضطراري و درد شديد وي، مجبور به پذيرش شدند. پس از پذيرش نيز حدود 15 ساعت طول كشيد تا همسرم را كه در تمام اين مدت درد مي‌كشيد به اتاق زايمان منتقل كنند.

وي ادامه داد: پس از انجام زايمان، همسرم را بدون فرزندم از اتاق خارج كردند و ما هرچه پيگيري مي‌كرديم كسي جوابي به ما نمي‌داد كه بالاخره پس از يك ساعت دخترم را با صورت بخيه شده به من تحويل دادند.

وي با اشاره به اينكه در تمام مدت سه روزه بستري همسرم در اين بيمارستان حتي يك‌بار هم پزشك معالج را نديده است، گفت: مگر اين‌طور نيست كه پزشك براي معاينه وضعيت بيمار بايد حضوري مراجعه كند؟ و آيا ويزيت و تجويز تلفني هم در پزشكي امكان دارد؟ اين پزشك حتي يكبار هم براي توضيح اينكه چه بلايي بر سر نوزاد بي‌گناه من آمده، حضور پيدا نكرد.

اين پدر در پايان گفت: رئيس بيمارستان مي‌گويد برو و يك ماه ديگر اگر صورت نوزادت خوب نشد، برگرد. من هم براي شكايت به پزشكي قانوني و نظام پزشكي مراجعه كردم كه اميدوارم رسيدگي شود.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی