بازدید 4334

دزد اموال زائران امامزاده صالح(ع) دستگير شد

کد خبر: ۵۹۲۳۸۹
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۱ 26 May 2016
پسر جوان که با شگرد بيهوشي دست به سرقت از زائران امامزاده صالح(ع) مي‌زد، توسط پليس شناسايي و دستگير شد.

به گزارش مردم سالاری، ساعت 19:30 بيست و چهارم ارديبهشت ماموران کلانتري 101 تجريش در حال گشت زني در محدوده امام زاده صالح (ع) بودند که به فردي سابقه دار به نام «آرمان.ک» 23 ساله مظنون شدند که با مشاهده مامورين اقدام به فرار کرد.

 مامورين بلافاصله عمليات تعقيب و گريز را آغاز کردند که متهم به زير پل تجريش متواري شده و براي فرار به داخل رودخانه رفت.عوامل کلانتري با هماهنگي مرکز پيام کلانتري و درخواست نيروي کمکي و پس از اخطارهاي مکرر و شليک چند تير هوائي نهايتا بعد از حدودا 20 دقيقه تعقيب و گريز موفق شدند متهم را دستگير کنند.

باتوجه به شلوغي محل چند از شهروندان و زائران به ماموران مراجعه و بيان داشتند:متهم در سال گذشته به وسيله قرص ما را بيهوش نموده و وجوه نقد مارا به سرقت برده است که پرونده آن در دادسراي ناحيه يک شميران موجود مي‌باشد و حتي حکم جلب و دستگيري وي را نيز مقام قضائي صادر نموده است.

سرهنگ عبدالوهاب حسنوند سرکلانتر يکم پليس پايتخت درباره اين خبر به باشگاه خبرنگاران جوان گفت: ماموران متهم را براي تحقيقات بيشتر به کلانتري منتقل کرده و او را تحت بازجوئي‌هاي پليسي قرار دادند که در خلال تحقيقات پليسي مشخص شد وي با خوراندن غذاي نذري مسموم اقدام به سرقت از زائران و شهروندان در محدوده امام زاده (ع) مي‌کرده است.

سرکلانتر يکم پليس پايتخت خاطر نشان کرد: پرونده متهم جهت تحقيقات بيشتر ، کشف ساير جرايم و سير مراحل قانوني در اختيار کارآگاهان پايگاه يکم پليس آگاهي تهران بزرگ قرار گرفت.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار