بازدید 11061

توصیه های فوتبالی امام جمعه بوشهر به طارمی

آیت الله صفایی بوشهری که در اوقات فراغت به دقت فوتبال باشگاهی ایران و اروپا را دنبال می کند در این دیدار اشتباهات فنی مهدی طارمی را نیز به او گوشزد کرد.مسایلی همچون زدن ضربات آخر ، تبحر یافتن در بازی هوایی، افزایش مهارت در نواختن ضربات کاشته و ایستگاهی که خصیصه اکثر مهاجمان بزرگ دنیاست و همچنین استفاده بهینه از فرصت های گل بدست آمده در این جلسه مطرح شد.
کد خبر: ۵۹۲۳۳۴
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۸ 26 May 2016
مهدی طارمی و دانیال ماهینی یک روز پیش از حضور در اردوی تیم ملی به دیدار آیت الله صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان بوشهر و امام جمعه بوشهر رفتند .

به گزارش تابناک ورزشی، این چهره دینی که در گذشته خود فوتبال بازی می کرده و علاقمند به فوتبال و جوانان ورزشکار بوشهری است بدون هیچ تشریفاتی با این دو بازیکن جلسه گذاشت و درباره مسایل ریز فوتبال با آنها صحبت کرد.

آیت الله صفایی بوشهری که در اوقات فراغت به دقت بازی های فوتبال باشگاهی ایران و اروپا را دنبال می کند در این دیدار اشتباهات فنی دانیال و مهدی طارمی را نیز به آنها گوشزد کرد.

مسایلی همچون زدن ضربات آخر ، تبحر یافتن در بازی هوایی، افزایش مهارت در نواختن ضربات کاشته و ایستگاهی که خصیصه اکثر مهاجمان بزرگ دنیاست و همچنین استفاده بهینه از فرصت های گل بدست آمده در این جلسه مطرح شد.

امام جمعه بوشهر همچنین شرایط بازی در لیگ های اروپایی از نظر فنی را برای مهدی طارمی که نیت پیوستن به تیم های اروپایی را دارد تشریح کرد و از وی خواست متناسب با داشته های فنی خود و اهدافی که در سر می پروراند تصمیم درستی را بگیرد. 

در پایان آیت الله صفایی بوشهری برای این دو جوان بوشهری آرزوی موفقیت کرد.

توصیه های فنی امام جمعه بوشهر به طارمی

توصیه های فنی امام جمعه بوشهر به طارمی
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس