بازدید 18238
۱
جزئیات تازه از فیلم بعدی اصغر فرهادی؛

روایت یک خانواده در باغ انگور با نقش آفرینی بازیگر سرشناس آمریکایی

فرهادی ماه آینده نسخه نهایی سناریوی فیلم تازه‌اش را به اتمام خواهد رساند و برای انتخاب لوکیشین‌های اثر بعدی‌اش به اسپانیا سفر می‌کند. همان تم اخلاقی فیلم‌های قبلی فرهادی در این اثر نیز جریان خواهد داشت و البته این بار فرهادی یک تریلر روان‌شناسانه و آمیخته به رگه‌هایی از داستان‌های آگاتا کریستی است را خلق کرده...
کد خبر: ۵۹۲۳۲۴
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۲:۳۹ 26 May 2016
روایت یک خانواده در باغ انگور با نقش آفرینی بازیگر سرشناس آمریکاییهشتمین فیلم سینمایی اصغر فرهادی که همچنان نامش مشخص نیست، با نقش آفرینی پنلوپه کروز، خاویر باردم و یک بازیگر سرشناس آمریکایی پاییز 2016 در اسپانیا آغاز خواهد شد و اصغر فرهادی پس از پایان سناریوی این اثر در ماه آینده برای انتخاب لوکیشن‌های این فیلم راهی اسپانیا خواهد شد.

به گزارش «تابناک»؛ پس از نمایش فیلم «گذشته» توسط اصغر فرهادی در فرانسه، خبرهایی درباره اثر بعدی این کارگردان در اسپانیا منتشر شد اما مدتی بعد، لوکیشن فیلم فرهادی تهران اعلام شد و در نهایت فیلم سینمایی «فروشنده / Salesman» به عنوان هفتمین اثر فرهادی خلق شد که شاهد درخشش در شصت و نهمین جشنواره بین‌المللی فیلم کن بودیم.

فرهادی در این زمینه توضیج داد: «اصلا قرار نبود این فیلم ساخته شود، قرار بود که پروژه دیگر را در اسپانیا مقابل دوربین ببریم. لوکیشن‌هایی درنطر گرفتیم و با بازیگران که دو نفر از آنها اسپانیایی و بقیه آمریکایی بودند صحبت کردیم و «الکساندر» (الکساندر ماله‌گای تهیه کننده فیلم فروشنده) نیز هماهنگی‌هایی با «پدرو آلمادوار» به عنوان تهیه کننده اسپانیایی انجام داده بود.»

کارگردان فروشنده ادامه داد: «همه چیز خوب پیش می‌رفت تا این که یک لحظه احساس کردم دلتنگ ساخت فیلم در ایران هستم. ابتدا که به «الکساندر» و «پدرو» در این باره صحبت کردم خیلی نارحت شدند اما زمانی که فهمیدند حس من این است که یک فیلم در کشورم بسازم با من همکاری کردند و الان خیلی خوشحالم که توانستم این فیلم را در کشورم بسازم.»

روایت یک خانواده در باغ انگور با نقش آفرینی بازیگر سرشناس آمریکایی
پنلوپه کروز و خاویر باردم زوج بازیگران و اصغر فرهادی و پدرو آلمادوار کارگردان و تهیه کننده

اکنون فرهادی خود را آماده می‌کند تا هشتمین اثرش را به تهیه کنندگی پدرو آلمادوار در اسپانیا بسازد و در همین راستا پاییز 2016 در اسپانیا بر روی صندلی کارگردانی خواهد نشست، تا پس از خلق یک اثر به زبان فرانسه، این بار اثری به زبان اسپانیایی با نقش آفرینی پنلوپه کروز، خاویر باردم و یک بازیگر سرشناس آمریکایی را خلق نماید.

بر اساس گزارش ورایتی، فرهادی ماه آینده نسخه نهایی سناریوی فیلم تازه‌اش را به اتمام خواهد رساند و برای انتخاب لوکیشین‌های اثر بعدی‌اش به اسپانیا سفر می‌کند. داستان فیلم تازه‌ فرهادی حول و حوش یک خانواده اسپانیایی است که در مناطق روستایی این کشور، مزرعه انگور دارند.

آن گونه که الکساندر ماله‌گی تولیدکننده این فیلم خبر داده، همان تم اخلاقی فیلم‌های قبلی فرهادی در این اثر نیز جریان خواهد داشت و البته این بار فرهادی یک تریلر روان‌شناسانه و آمیخته به رگه‌هایی از داستان‌های آگاتا کریستی است را خلق کرده که به نوشته ورایتی به معنای واقعی کاملاً هیجان برانگیز است.

همچنین تهیه کننده این فیلم با اشاره به اینکه این فیلم می‌تواند تقاطع و تلفیق هنرمند و صنعت در سینما باشد، به تحسین سینمای فرهادی پرداخته و فیلم تازه فرهادی با «ستون فقرات شیطان / The Devil's Backbone» ساخته گیرمو دل تورو که پدرو آلمادوار و دلتورو مشترکاً تهیه کننده‌اش بوده‌اند، مقایسه شده است.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۵
انتشار یافته: ۱
فرهادی جان!
خدا بهت صبر بده!
امیدوارم همیشه موفق باشی و ما هم از موفقیت خوشحال بشیم.
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل