بازدید 7752
نشست خبری

حرف های یحیی درباره عبدالرحمان و فینال حذفی با استقلال

چند روز دیگر باید در فینال جام حذفی باید بازی کنیم و امیدوارم بتوانیم انرژی دوباره را به دست بیاوریم.مهار بازیکنی مثل عبدالرحمان کار ساده‌ای نیست او نابغه فوتبال آسیاست و مهار این بازیکن برای هر تیمی سخت است. داشتن چنین بازیکنانی در آسیا افتخاری است.
کد خبر: ۵۹۲۳۱۳
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۰:۴۷ 26 May 2016
 سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان گفت: در نیمه اول دو بازیکن ما مصدوم شدند و مجبور به تعویض شدیم و شروع خوبی نداشتیم. 

به گزارش تابناک ورزشی، یحیی گل‌محمدی بعد از شکست 2 بر صفر مقابل العین امارات و حذف از لیگ قهرمانان آسیا در نشست خبری گفت: اول اینکه به العین بابت این برد تبریک می‌گویم و برایشان آرزوی موفقیت در دورهای بعدی می‌کنم در نیمه اول دو بازیکن ما مصدوم شدند و مجبور به تعویض شدیم و شروع خوبی نداشتیم. روی یک غافلگیری گل خوردیم و می‌توانستیم جبران کنیم اما از موقعیت‌های مان خوب استفاده نکردیم و در نیمه دوم وقتی می‌توانستیم گل بزنیم ولی روی بی نظمی خودمان و بی تمرکزی گل دوم را خوردیم و کارمان خیلی سخت شد. با خوردن 2 گل سخت بود که به بازی برگردیم. گل‌های ساده و بدون تمرکزی خوردیم و فکر نمی‌کردیم به این راحتی گل بخوریم.

حرف های یحیی درباره عبدالرحمان و فینال حذفی با استقلال

وی افزود: از عملکرد بازیکنان در مجموع در آسیا راضی‌ام و تیم جوانی بودیم و از همه بازیکنانم ممنون هستم و به عنوان نماینده ایران عملکرد خوبی داشتیم. امیدوارم چنین بازی‌هایی تجربه بازی‌های بعدی باشد. برنده اصلی این بازی هواداران بودند که ورزشگاه را پر کردند البته شرمنده شدیم و نتوانستیم انتظارات شان را برآورده کنیم و دست تک تک آنها را می‌بوسم و باعث افتخارمان بود که در ورزشگاه پر از تماشاگر بازی کنیم. چند روز دیگر باید در فینال جام حذفی باید بازی کنیم و امیدوارم بتوانیم انرژی دوباره را به دست بیاوریم. از کارخانه ذوب آهن هیات مدیره باشگاه و آذری مدیرعامل باشگاه تشکر می‌کنم که حمایت خوبی از ما داشتند و امیدوارم در فینال جام حذفی قهرمان شویم.

گل محمدی در مورد اینکه نظرش در مورد چیدمان اولیه تیمش گفت: مثل بازی رفت تیم را به میدان فرستادیم و در زمین خودمان هم بازی داشتیم اما مهار بازیکنی مثل عبدالرحمان کار ساده‌ای نیست او نابغه فوتبال آسیاست و مهار این بازیکن برای هر تیمی سخت است. داشتن چنین بازیکنانی در آسیا افتخاری است. بازیکن شماره 9 و اسپریلا بازیکنان بزرگی در العین هستند. فقط مهار عبدالرحمان نبود و باید مراقب چهار پنج بازیکن خوب العین می‌بودیم.

سرمربی تیم ذوب آهن در مورد ناراحتی هواداران از این شکست خانگی گفت: تمام تلاش‌مان را کردیم. بازیکنی مثل اسپریلا بسیار سرعتی است. ما با بهترین نفرات‌مان مقابل العین بازی کردیم. حریف بازیکنان خطرناکی داشت و از کوچکترین لحظه خوب استفاده می‌کنند. روی گل‌هایی که خوردیم خیلی به عبدالرحمان ربط نداشت زیرا برادرش پاس گل داد. ما بی تمرکز بودیم.به بازیکنانم بین دو نیمه گفتم اگر گل دوم را بخوریم کارمان خیلی سخت می شود. بازیکنان ما جوان هستند و نیاز به تجربه بین‌المللی بیشتری دارند. این بازی تجربه خوبی برای سال‌های بعد خواهد بود. امیدوارم با قهرمانی در جام حذفی دوباره سهمیه اسیایی بگیریم و کار نیمه تمام‌مان را تمام کنیم.

گل‌محمدی در مورد اینکه اعتراض باشگاه ذوب اهن به تاریخ فینال جام حذفی برخلاف درخواست العین که قصد نداشت بازی لغو شود باعث برهم خوردن تمرکز تیم باشد گفت: اصلا اینطور نیست. همه دیدند که حق تیم ذوب آهن خورده شده است و نمی‌توانستیم بنشینیم و نگاه کنیم که چه تصمیماتی گرفته می‌شود و باید اعتراض می‌کردیم و از حق باشگاه دفاع می‌کردیم. ما مقابل تیم کوچکی حذف نشدیم قیمت یک بازیکن این تیم به اندازه کل بودجه باشگاه ذوب آهن است. نمی‌توان انتظار داشت که ذوب آهن تیمی مثل العین را حذف کندو امروز هم روی لحظه‌ها باختیم و دو تعویض اجباری دست و بال ما را بسته بود. می‌توانستیم بازهم صعود کنیم اما اسیر حرفه‌ا‌ی‌گری حریف و بی‌تجربگی خودمان شدیم.


سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر