بازدید 28848

حمله‌ هواداران مرتضی پاشایی به رامبد جوان

شب گذشته برنامه‌ «خندوانه» با اجرای «رامبد جوان» در حالی برگزار شد که با حواشی فراوانی حین و پس از اجرای برنامه همراه بود.
کد خبر: ۵۹۲۲۷۰
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۰ 25 May 2016
شب گذشته برنامه‌ «خندوانه» با اجرای «رامبد جوان» در حالی برگزار شد که با حواشی فراوانی حین و پس از اجرای برنامه همراه بود.

به گزارش ایسنا، حضور سه جوان با تیپ و ظاهر مشابه زنده‌یاد «مرتضی پاشایی» در این برنامه برای رامبد جوان دردسرساز شد و این برنامه را با حواشی فراوانی مواجه کرد.

این کارگردان و مجری تلویزیونی در این برنامه به انتقاد از این رفتار پرداخت و همچنین برخوردهای سودجویانه پس از درگذشت این خواننده را نقد کرد.

وی در ادامه‌ برنامه نیز از میهمانانش خواست کلاه و عینک خود را بردارند و به آنها گفت این شکل بیشتر به شما می‌آید و بهتر است هر کسی تنها شبیه خودش باشد تا ای نکه با تقلید از افراد دیگر دنبال شهرت برود.

رامبد جوان در انتهای برنامه نیز در انتقادی دیگر به صحبت درخصوص فضای موسیقی پرداخت و به استقبال مردم از موسیقی‌های با محتوای غمگین گلایه کرد.

اما دقایقی از پایان برنامه نگذشته بود که صفحه‌ اینستاگرام رامبد جوان با حمله‌ طرفداران مرتضی پاشایی همراه شد و با تندترین جملات به دفاع از خواننده‌ محبوب خود و همچنین رفتار میهمانان شب گذشته پرداختند تا با این اتفاق که مدت کوتاهی پس از حمله‌ طرفداران «محسن چاوشی» به صفحه‌ «مجتبی کبیری» رخ می‌دهد، باز هم شاهد چنین رفتارهایی از سوی هواداران متعصب هنرمندان در صفحات مجازی باشیم.»
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۷۶
به نظرم رامبد جوان حرف بدی نزد.
باید یکمی واقع بین باشیم
هوادار کجا بود؟
یه مشت ادم بیکار
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۸
ادم بیکار
رامبد نباید به مهمون ها گیر میداد ...... شک نداشتم که براش دردسر ساز میشه !!! بهرحال باید به سلایق مردم احترام گذاشت حرفی که بارها خود رامبد به شکل های مختلف تو برنامش بیان کرده بود.
لمپنیسم واقعاً مردم ایران و بخصوص تماشاچی‌های برنامه سفارش شده خندوانه رو غرق کرده. انگار همه مشکلات زندگی مردم ایران، شده کلاه مرتضی پاشایی یا کی بیشتر بهش شبیه هست!!!
تندروی و بی منطقی جوابی ندارد. طرفدارانی که هیچ فکری ندارند باید هم فحاش و بی ادب باشند.
بابا راس گفته دیگه
هرکی باید جا خودش باشه
نباید شبیه کسی دیگه بشه
من خودمم!
شما خودتی!
من که برنامه رو ندیدم ولی اگر همونطور باشه که شما اینجا گفتید اتفاقا خیلی عالی گفته. 1. تقلید و سوءاستفاده از تقلیدو شهرت و 2 که مهمتر هم هست عادت مردم به ترانه های غمگین هست که آدم رو سست و ناامید و تنبل میکنه.
درضمن چندنفر که دنبال بهونه میگردن تا یکی رو تخریب کنن که نمیشه اسمشو طرفدار گذاشت. اصلا طرفدارهای اون مرحوم اینجور آدمهایی نیستند
متاسفم واسه رامبد که مثل پدر بزرگ ها ،خصوصیات نسل جوان را نمیداند و نمیشناسه.
پاسخ ها
محمد
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۶
دوست عزیز از قدیم گفتن آنچه پیران در خشت خام می بینند جوانان درآیینه هم نمی بینند.جوانی راکه به جای سازندگی خودش و کشورش به دنبال انواع فسق و فجور می رود بایدتشویق کرد؟بعداً آرامش و امنیت رو کجا باید پیدا کرد؟مگرزندگی فقط گشت و گذار و تفریح و خوشگذرانی است.
کار ایشان یک نوع فرهنگ اموزی بود که تقلید کورکورانه نکنیم و به کارهای خود فکر کنیم. و هیچ گونه مفهوم توهین و یا اهانت به فرد و یا فکر خاص نبود. به عنوان یک بیننده خوشحالم که در کنار طنز آموزش فرهنگی نیز انجام شد.
طرفدارای واقعی آقای چاوشی مثل خودشون رفتار می کنن و کاری با آقای کبیری ندارن و به حرفاشون نه توجه می کنن و نه واسشون مهمه.
به قول آقای چاوشی آدم ده تا طرفدار داشته باشه اما آدمو بفهمن.
متاسفانه فضای مجازی بخصوص اینستاگرام به میدان جنگ های یکطرفه و اختلاف افکنی در بین مردم تبدیل شده و هر آنچه به ذهن هر فردی با هر سطح فکر و سوادی خطور میکند در این میدان خودنمایی کرده و کاملا فضای روانی جامعه رو تحت تاثیر قرار میدهد. واقعا مسولین برای اینستاگرام فکری بکنند. هیچ گس امنیت ندارد.
رامبد کار زشت و سخیفی انجام داده و باید عذر بخواهد. از او انتظار داشتم که شأن مخاطب را حفظ کند.
عقیده‌اش برای خودش محترم است. شاید با ایشان هم‌عقیده باشم.
اما روش کارش زشت بود و حقی نداشت دیگران را تمسخر کند و اهانت‌آمیز و تحقیرآمیز برخورد کند.
منظورتون هواداران بیکاره دیگه
خدا مرتضی پاشایی را بیامرزد و لی تقلید پوشش ان مرحوم توسط برخی اشخاص میتواند ناشایست باشد در واقع اقای جوان به ان جوانانی که پوشش ان مرحوم را تقلید میکردند میگفت خودتان باشید و در کالبد دیگری خواننده یا هر کس دیگری زندگی نکنید و نصیحت می کرد نه توهین
حق با رامبد جوان بود.
این نشانه بی فرهنگی این افراد است.
آبروی ایران و ایرانی را می برند.یک روز به صفحه مسی حمله می کنند یک روز به صفحه یک دیپلمات و امروز هم این.افسوس که با چنین بی فرهنگانی یک ملت شده ایم.
نود درصد مشکلات ما از این جو گیری های شوم هست.
رامبد جوان خیلی خوب به چالش کشیدشون ،که خودشونم متوجه شدن کار بیهوده ای دارن انجام میدن.رامبد خیلی لطف کرد بهشون ب نظر من.میتونست ازین موضوع برای جذابیت برنامه ش استفاده کنه ولی کاری رو کرد ک به نفعشون بود.
خصوصا اون طفل معصومو ک خانوادش شبیه پاشایی کرده بودن.بهش یاد داد که از خودش بودن باید خوشحال باشه نه شبیه کردن خودش به مرحوم پاشایی.هویت بچه رو نابود کنن شبیه یکی دیگه بشه ک چی؟!؟
بيداد حماقت...
خدا رحمت کنه مرحوم پاشایی رو ولی واقعا در مورد ایشان اغراق شد
هرکی هرچی میخواد بگه ، رامبد که کار خودشو انجام میده و هیچ وقت هم به هیچکس یا هیچ گروهی بی احترامی هم نمیکنه. موفق باشی رامبد عزیزو
راست گفته رامبد.تا طرف میمیره شیرین میشه.
عقب افتادگی فرهنگی !!!!!!!!!!!!!!!!!
مرتضی پاشایی کیه؟
ادمو سگ بگیره، جو نگیره، همچین میگن اسطوره انگار نه انگار فبل از مرگش ناشناس بوده
اون حرفش خیلی زشت بود و بوی حسادت میداد که گفت مرتضی پاشایی خوب بودولی نبایددیگه انقد بیش از حد بهش پرداخته شه و اینا. اینکه گفت سو استفاده از اسمش نباید بشه حرف بدی نبود. ولی این جمله اش ناراحت کننده بود.
رامبد بسیار بجا و سنجیده پدیده بت سازی رو مورد انتقاد قرارداد. بدون اینکه بت مورد نظر توهین کنه. آفرین
این کار آقای جوان هم جنبه ی منفی داشت و هم مثبت
بنده برنامه را کاملا دیدم حرکت رامبد پیام خوبی داشت وباید راه سوء استفاده عده ایی را می گرفت اگر خدا بیامرز پاشایی زنده بود از این عمل رامید اظهار رضایت می کرد.
برخی میگیرند بخدا تا قبل از اعلام فوت پادشایی برخی شون حتی اسم مرحوم پادشایی را هم نشنیده بودند
از یک خواننده معمولی برای جوان ها بت ساختند و مقابلشان علم کردند که این بت شماست هر طور که دوست دارید پرستشش کنید.مرحوم پاشایی هم یک انسان معمولی بود مانند دیگران.پس نیازی نیست که همانند او باشیم و یا مانند او لباس بپوشیم.چرا طرفداران افراط گر آن مرحوم خصایص خوب و نیکی های او را یاد نمی گیرند .مرتضی پاشایی یک پوشش خاص نبود ویا یک صدای خاص نداشت.اوهم انسان بود با خصوصیات اخلاقی خودش.
خواننده های اونور آبی که از دنیا می روند، هوادارانشان سعی می کنند از قیافه ، لباس یا رقصشان تقلید کنند. رامبد جان از این موضوع شاید اطلاع نداشته اند.
درست و غلطش را نمی دونم.
من خوشم اومد
آفرین بر رامبد جوان که با هوشیاری به نقد از یکسری هوادار غیر منطقی پرداخت
ای بابا عجبا این بنده خدا فقط حرفی رو که واقعا درست بود گفت دیگه حمله و توهین یعنی چی . بنده بعنوان روانشناس بالینی با سی سال سابقه کار در مراکز درمانی و آموزشی کاملا حرفهای آقای رامبد جوان را تایید می کنم
واقعا کار رامبد زشت بود . چه دلیلی داره داغ یک خانواده رو تازه کنید و افرادی رو با گریم و تیپ آن مرحوم در برنامه بیارید تا خانواده مرحوم پاشایی با دیدن این افراد یاد پسرشان بیافتند؟ حتی بهش فکر هم میکنم ناراحت میشم خودتونو بزارید جای خانواده پاشایی ببینید این حرکت خوبه یا بد؟
پاسخ ها
فاطمه
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۸
مگر چکار کرده که این طور برخورد میکنیین واقعا که این قد طفلی رامبد زحمت میکشه بعدشم این طوری میشه واقا متاسفم
فقط یه شخص متفکر و باهوش و جامعه شناس و روانشناس می فهمه که رامبد جوان چقدر هوشمندانه و به بهترین وجه ممکن اون چهار نفر رو متوجه اشتباهشون کرد. اصلا تصور نمی کردم رامبد اینقدر باهوش باشه . افرین به تو رامبد جوان
نگران نظرات منفی هم نباش . ای کاش میتونستیم امیدوار باشیم که ماهی هم سرش رو از آب بیرون بیاره و دنیا رو بهتر درک کنه ولی حیف که نمیشه. روح مرتضی پاشایی شاد
فقط یه شخص متفکر و باهوش و جامعه شناس و روانشناس می فهمه که رامبد جوان چقدر هوشمندانه و به بهترین وجه ممکن اون چهار نفر رو متوجه اشتباهشون کرد. اصلا تصور نمی کردم رامبد اینقدر باهوش باشه . افرین به تو رامبد جوان
نگران نظرات منفی هم نباش . ای کاش میتونستیم امیدوار باشیم که ماهی هم سرش رو از آب بیرون بیاره و دنیا رو بهتر درک کنه ولی حیف که نمیشه. روح مرتضی پاشایی شاد
به نظر من رفتار رامبد با این سه بیکار بسیارمناسب بود
زیرا این سه نفر خودشان نمی دانستند چه کسی سر انها کلاه
گذاشته!!!!!!!!!!!
خدا رحمت کنه آقای پاشایی عزیز رو من در مورد شخصیت ایشون هیچ قضاوتی نمیکنم اما از نظر من ایشون از نظر فن خوانندگی روی حنجره اش خیلی کار نکرده بود و بعضی مواقع کم میاورد و برون دهی صداش حدود 60 درصد بود اما ملودیهای خوبی روی آهنگهاش بود که برای مردم خاطره انگیزه
هوادار نه یه مشت ولگرد
اون مرد تلویزیون اگه واقعا قصد خیری داشت به اون بندگان خدا وعده نمیداد که پاشید بیایید تلوزیون از خواننده محبوبتون واسه مردم بگید و از اینکه چرا پاشایی رو دوست دارید و ازش تقلید میکنید در حالیکه قصد تخریبشون و داشت و به تمسخر گرفتنشون...یادش رفته پاشایی اگه اون استایل کلاه و عینک و داشت بخاطر پوشاندن سر بی مو و مژگان و ابروان ریخته اش بود که ثمره شیمی درمانی و رادیو تراپی بود ...اگه واقعا قصد داشت بگه شبیه خودتون باشید نوع موسیقی پاشایی رو زیر سئوال نمیبرد...و وقتی یکی از میهمانان ترانه ای شاد از او خواند با لحن تحقیرآمیزی نمیگفت چون ما دست زدیم شاد شد وگرنه غمگین بود...معلوم نیست این تنگ نظری ها نسبت به محبوبیت پاشایی در میان اصحاب رسانه کی به پایان میرسه...قدیما مرده ها حرمت داشتن بخصوص جوان هنرمندی که دستش از دنیا کوتاست و تا بود آزارش به کسی نرسید نمیدونم این خودزنی ها و بی رحمی ملت و ذات اصلی ایرانیان بدانیم یا تمدن سه هزارساله اشان و فرهیختگی اشان را...به هر حال دلقک تلویزیون خودشیفته قرن که خود زندگی شخصی پر حاشیه ای دارد قصدی جز تخریب پاشایی بخت برگشته نداشت پاشایی تا بود کم حاشیه تربن خواننده بود و اگر میدانست با رفتنش چه هجمه هایی به راه می افتد هرگز نمیرفت
پاسخ ها
صادقانه
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۸
به نظر من این رو طرفداراش باید بدونن که طرز لباس پوشیدن آقای پاشایی به خاطر شرایط جسمی و ظاهرشون بود. والا چرا قبل از مریضی شون که معمولی لباس می پوشیدن طرفداراش مثل ایشون لباس نمی پوشیدن؟
ملت بیکار . خلن
سلام.ضمن طلب امرزش برای اقای مرتضی پاشایی از خداوند متعال.واقعا ان مرحوم که بود و در ادبیات موسبقی یا ارتقا فرهنگ وابن مملکت چه کار بنیادی کرد.چرا اینقدر ما ملت جو زده ایم.چند نفر از طرفداران ان مرحوم با وی و کارکرد اون اشنا بودن که کورکورانه و بی حهت تعصب بی جا به خرج می دن. تابناک هیچوقت که نشون نمی دی ولی ما گفتیم
بابا دست بردارید یه بزرگی گفته بود اگه بزرگانی موسیقی که همشون تک اند مثل شهرام ناظری افتخاری اگه خدای نکرده فوت کنند همین جمعیت که برای مرحوم پاشایی اومده بودن آیا میان معلومه که نه پس یه مشت جوون احساساتی که نه موسیقی میشناسن نه هیچی فقط از روی احساس و تخلیه روحی هی میگن پاشایی پاشایی بابا نه صداش اونچنانی بود نه طرفدار زیادی داشت من هم صدام قشنگتره اون هست کم دارن بعضیا
تا سالها رامبد جوان شبیه جیم کری (بازیگر هالیوود) رفتار میکرد اون موقعها شبیه دیگری بودن بد نبود الان یه دفعه بد شد !!
من این برنامه رو ندیدم اما به نظرم کارآقای جوان درست بود... اکثر جوون های ما نمی دونن دقیقا چرا دارن از مرحوم پاشایی تقلید می کنن یه جور مد شده براشون!!! شایدم بت!
من دلم بيشتر براي اون طفل شش ساله سوخت که ميگفت:"سه سالمه"!!! و رغبتي به شاد خواندن نداشت. براي کساني که اينقدر افسرده و دروغگو تربيتش کردند، واقعا متأسفم.
ضمنا برخورد رامبد جوان بسيار قابل تحسين، عاقلانه و دلسوزانه بود. واقعا تا کي مي خواهيم در خواب غفلت باشيم؟! همه هنرمان شده تقليد و تکرار و مونتاژ. پس کي پيشرفت کنيم؟! چرا منتظر هستيم ديگران پيشرفت کنند و ما تماشاچي يا مصرف کننده باشيم؟ فرق ما با ميموني که تقليد ميکنه چيه؟!
کارش خوب بود ضمنا این اقایون که امدن به خواست خودشون بوده کسی مجبورشون نکرده بود
پاشايي چون جوانمرگ شد مطرح شد وگرنه یک خواننده معمولی بود.
پاشایی کی بود بابا گنده اش کردید.
رامبد خیلی هم حرف دزستی زد.خیلی مسخرس که کسی خودشو جای کسی دیگه جا بزنه
فکرش رو بکن بچه ها و جوانانی رو بگن هرکی می خواد مثل پاشایی تیپ بزنه و بیاد بعد عین مجرما باهاشون برخورد کنن
قصد آقای جوان خیر بود اما نحوه برخورد جالب نبود ضمنا خود برنامه خندوانه هم تقلیدیست از شوهای ماهواره ای
بخون ببینم توکه ازپاشایی بهترمیخونی
مردم بیکار رفتن تشعیع جنازه مرحوم پاشایی
به نظرم قسمت کامنتا رو بردارید اتفاقی خاصی نمی افته! ماشالله تابناک.
اقای جوان امیدوارم همیشه موفق باشید
آقاحمیدوآقای شیرازی وناشناس به ادمی که مرده کم توهین کنید
سلام
ما عادت کردیم به تقلید از دیگران
من خودم موسیقی کار میکنم.با افراد حرفه ای که در ارتباطم هیچکدوم پاشایی رو قبول ندارن.چون فالش میخوند و به لطف افکت و نرم افزار دوتا اهنگ زد....
تابناک جون درسایتت روتخته کنی بهتره
تابناک عزیزتابلویه که ازمخالفای مرتضی دفاع میکنی
رامبد ازت متنفرم
سلام رامبد جوان کار خوبی کرد
درسته مجبورشون نکرده بودن اماخبرم نداشتن که قراره محاکمه بشن وبوسیله اونااسطورگی محبوبشون روببرن زیرسوال.
بیابروشیرازی ازخنده منفجرشدم
ولگردخودتی ناشناس نه طرفدارای پاشایی بهتره کمی ادب داشته باشی این ازشعورخانوادگیته.
توچی میگی؟
ین کار تقلید نیس دوستان عزیز
تموم کسانی که گفتن کاررامبددرست بوده بدونن که رامبدآدمیه که توزندگی شخصیش اصلاآدم موفقی نیست وکسی که خودش سراسرایراده نمیتونه راهنمای دیگران باشه تغییرات اول بایدازخودآدم شروع بشه بعدازدیگران باتشکر
ولگردتویی ناشناس بی ادب خجالت بکش
من کار با کاری که جوان کرد ندارم اما اینو می فهمم اون 3تا بدل پاشایی رو شخصیت شون رو جلوی میلیون هاوببینده خرد کرد و شاید حرف رامد درست باشه اما به خودشون می گفت بهتر بود همان طور که این کار از امامان ما بوده است.
آقاآرش شماکه روی حنجره ت کارکردی بیاجلوعزیزچراگمنام موندی آقای موسیقی شناس وخواننده شناس
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر