بازدید 3266

منتقدان بنا خائن و با مرض هستند!

مربی تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان عده‌ای از منتقدان محمد بنا را خائن قلمداد کرد: « برخی با قصد، غرض و البته مرض حرف می‌زنند. مگر می‌شود تیم روسیه کوچک باشد، چرا نمی‌گویند کشتی‌گیران ما خوب هستند؟ وقتی گوگیاشویلی می‌گوید برای قهرمانی می‌آییم قطعا تیم خوبی هستند.»
کد خبر: ۵۹۲۱۱۲
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۳ 25 May 2016

مربی تیم ملی کشتی فرنگی دل پری از منتقدان محمد بنا دارد و نسبت به آنها موضع سختی گرفته است.

به گزارش تابناک ورزشی، محمد بنا در چند روز گذشته مورد هجمه قرار گرفت است که چرا حرف از رفتن زده است اما کمک او به دفاع از بنا پرداخته است. رسول جزینی  در خصوص انتقادات روزهای اخیر به محمد بنا اظهار داشت: در اوضاع روحی و روانی حاکم بر کادرفنی چنین رفتارهایی طبیعی است. متاسفانه برخی از یک لیوان آب، تنها یک قطره را می‌بینند و این درست نیست.

وی افزود: محمد بنا همیشه به مردم احترام می‌گذارد و حتی پس از شکست روسیه در حالی که شرایط خوبی نداشت بازهم با آنها عکس یادگاری می‌گرفت اما در ابتدای دیدار برابر روسیه به دلیل اینکه صدایش به کشتی‌گیر نمی‌رسید درخواست کرد تا آنها چند لحظه سکوت کنند.

مربی تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان خاطرنشان کرد: برخی با قصد، غرض و البته مرض حرف می‌زنند. مگر می‌شود تیم روسیه کوچک باشد، چرا نمی‌گویند کشتی‌گیران ما خوب هستند؟ وقتی گوگیاشویلی می‌گوید برای قهرمانی می‌آییم قطعا تیم خوبی هستند.

جزینی گفت: به جام جهانی تنها به عنوان یک تورنمنت نگاه کردیم. اگر روسیه با تیم اولش هم می‌آمد ما اول می‌شدیم. برای ما اهمیت ندارد و قطعا تنها نقاط ضعف و قدرت بچه‌ها مدنظر ما بود.

وی در خصوص غیبت محمد بنا در جلسه شورای فنی گفت: مگر می‌شود جلسه شورای فنی یکباره برگزار شود؟ سؤال من این است که آیا شورای فنی جواب مردم را در آینده می‌دهد؟ شورای فنی تنها در پیروزی‌ها حضور دارد پس اجازه دهد محمد بنا کار خودش را انجام دهد. بنا، سیاسی نیست و کارش را انجام می‌دهد اما با او سیاسی برخورد می‌شود. خیلی‌ها دنبال رفتن بنا هستند و خیانت می‌کنند. اینها خائن به پرچم و وطن هستند. اینکه منافع ایران زیر سؤال برود نوعی خیانت است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان