بازدید 5357
۱
لیگ آسیا

قلعه نویی و تراکتورسازی یکقدم کم آوردند/عیبی یوخ!

تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز با وجود کسب پیروزی مقابل النصر به دلیل شکست در بازی رفت از صعود به مرحله یک چهارم نهایی باز ماند.
کد خبر: ۵۹۱۹۵۷
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۱:۵۷ 24 May 2016

تراکتورسازی علی رغم پیروزی 3بریک مقال النصر امارات در مجموع دو دیدار رفت و برگشت از صعود به مرحله یک چهارم نهایی باز ماند.

به گزارش تابناک ورزشی، دو تیم تراکتورسازی ایران و النصر امارات در چهارچوب دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا امشب از ساعت 20 در ورزشگاه مملو از جمعیت یادگار امام به مصاف هم رفتند که در پایان این مسابقه با برتری 3بریک شاگردان امیر قلعه نویی خاتمه پیدا کرد اما پیروزی 4بریک النصر در بازی رفت حکم صعود این تیم را به مرحله یک چهارم نهایی را امضا کرد.

شاگردان امیر قلعه نویی بازی را با توپ پر آغاز کردند اما پس از  گذشت 10 دقیقه تیم النصر با جو ورزشگاه آشنا شد و 5 دقیقه بعد توسط سالم صالح مهاجم 26 ساله اش دروازه تراکتور را باز کرد. این گل باعث شد تراکتوری ها کمی شوکه شوند و تا پایان نیمه نخست بازی سردرگمی را ارایه دهند و روبه بازی احساسی بیاورند. 

اما با آغاز نیمه دوم و صحبت های امیر قلعه نویی تراکتورسازی در دقیقه 2 نیمه دوم توسط فرزاد حاتمی گل مساوی را به ثمر رساند این گل شور و اشتیاق را به ورزشگاه یادگار امام برگرداند و انگیزه سرخپوشان برای بازگشت به بازی دو چندان شد.

دقیقه 61 بود که شوت سرکش و غیرقابل مهار محمد ایرانپوریان از پشت محوطه جریمه تراکتورسازی را پیش انداخت. گل سوم 10 دقیقه بعد باز هم توسط فرزاد  حاتمی و با چاشنی اشتباه احمد شمبه دروازه بان  النصر به ثمر رسید. جو ورزشگاه برای النصری ها غیرقابل تحمل بود. حملات بی پایان تراکتوری ها از سمت چپ و راست دیگر هیچ حاصلی نداشت و دروازه النصر برای چهارمین بار باز نشد تا شاگردان امیر قلعه نویی علی رغم ارایه یک فوتبال تماشایی در مجموع بانتیجه 5بر4 به النصر امارات باختند و از صعود به مرحله یک چهارم نهایی باز ماندند.

اگر چه این مسابقه به سود النصر تمام شد و حریف صعود کرد ولی تماشاگران تبریزی به خاطر عملکرد درخشان تیمشان یکصدا شعار عیبی یوخ را سر داده و تیمشان را تشویق کردند.

النصر امارات هم به جمع تیم های جونبوک موتورز کره جنوبی، لوکوموتیو ازبکستان و شانگهای چین اضافه شد. چهار دیدار باقیمانده مرحله یک هشتم نهایی فردا به انجام می رسد.


تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۰
انتشار یافته: ۱
غلطهای زیادی در متن نوشته ها داری مثل این خبر
که در پاراگراف ماقبل آخر املای یکثدار را کشف کردی که حتما یکصدا منظورت بوده!!
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی