بازدید 1875

تقاضای جهانی نفت به بالای ٩٥ میلیون بشکه در روز می‌رسد

تقاضای جهانی برای نفت در سه ماهه سوم و چهارم امسال به بیش از ٩٥ میلیون بشکه در روز می رسد.
کد خبر: ۵۹۱۸۳۲
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۱ 24 May 2016
تقاضای جهانی برای نفت در سه ماهه سوم و چهارم امسال به بیش از ٩٥ میلیون بشکه در روز می رسد.

به گزارش ایسنا، تقاضای جهانی نفت نیز امسال یک میلیون و ٢٠٠ هزار بشکه افزایش نشان می دهد؛ تقاضای جهانی نفت در سال گذشته ٩٢ میلیون و ٩٨٠ هزار بشکه در روز بوده که این رقم در سال ٢٠١٦ به ٩٤ میلیون و ١٨٠ هزار بشکه در روز می رسد.

سه ماهه سوم و چهارم امسال تقاضای جهانی برای نفت به بالای ٩٥ میلیون بشکه در روز می رسد؛ انتظار بر این است که تقاضا برای نفت در سه ماهه سوم به ٩٥ میلیون و ١٦٠ هزار بشکه و در سه ماهه چهارم به ٩٥ میلیون و ١٧٠ هزار بشکه در روز برسد.

به گزارش مدیریت اموراوپک و روابط با مجامع انرژی، تقاضا برای نفت اوپک در سه ماهه سوم امسال با یک میلیون و ٩٠٠ هزاربشکه افزایش به ٣٢ میلیون و ٨٠٠ هزار بشکه در روز می رسد، همچنین تقاضا برای نفت این سازمان در سه ماهه چهارم با ٢ میلیون و ٢٠٠ هزار بشکه افزایش به ٣٢ میلیون و ٢٨٠ هزار بشکه در روز خواهد رسید.

انتظار بر این است که تقاضا برای نفت اوپک در سه ماهه یکم و دوم نیز یک میلیون و ١٠٠ و یک میلیون و ٩٠٠ هزار بشکه در روزافزایش پیدا کند و به ترتیب به ٢٩ میلیون و ٨٩٠ و ٣٠ میلیون و ٩٣٠ هزار بشکه در روز برسد.

تولید نفت اعضای اوپک نیز در سال ٢٠١٦ به ٣٢ میلیون و ٢٩٠ هزار بشکه می رسد. این رقم پارسال ٣١ میلیون و ٨٤٠ هزار بشکه در روز بوده است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر