بازدید 5424
۳
بازتاب

افشاگری نویدکیا از قرارداد 2.5 میلیاردی فرکی و دخالت در تصمیمات کلان سپاهان

در این باره آقای خوروش به من زنگ زد و گفت پول نداریم اما با قرارداد 2 میلیارد و 550 میلیون تومان با فرکی قرارداد بستند از من می‌خواستند با بازیکنان صحبت کنم که پول نیست اما چطور بود که می‌خواستند به فرکی اینقدر پول بدهند.
کد خبر: ۵۹۱۷۳۲
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۲ 24 May 2016
کاپیتان فصل گذشته سپاهان گفت: کارم با سپاهان تمام شده است و یک سال دیگر در فوتبال خواهم بود یا در لیگ برتر می‌مانم و یا در لیگ دسته یک بازی خواهم کرد.
به گزارش تابناک ورزشی، محروم نویدکیا شب گذشته مقابل عادل فردوسی پور قرار گرفت ولی با انتقادات مجری برنامه 90 مبنی بر دخالت بیش از حد در امور سپاهان مواجه شد.
نویدکیا با حضور در برنامه 90 درباره شرایطش در سال گذشته و اتفاقاتی که در تیم سپاهان افتاد، اظهار داشت: مشکلات من ابتدا با آقای فرکی از سال گذشته شروع شد وقتی آقای فرکی جایگزین آقای کرانچار شد. در مراسم معارفه من گفتم که از رفتن کرانچار ناراحت هستم و گفتم ازاینکه یک روز شما هستید خوشحال خواهد بود و گفتم امیدوارم شما هم مثل کرانچار به ما کمک کنید.
وی گفت: چند هفته‌ای که فرکی سرمربی ما بود ما مقابل گل‌گهر در بازی حذفی شکست خوردیم و پس از آن مدت طولانی در فرودگاه ماندیم و اتفاقات خسته‌کننده‌ای در آنجا رخ داد و به تهران آمدیم تا خود را برای دیدار با راه‌آهن آماده کنیم.
نویدکیا افزود: فرکی بازیکنان را معمولاً‌ از ساعت 11 تمرین می‌داد شب دیدار مقابل راه‌آهن جلسه فنی داشتیم و من دیدم که کمک‌های ایشان هیچ‌کدام حضور نداشتند. اما کمک‌های اصفهانی‌اش بودند. فردا روز بازی هم قرار بود ارنج تیم خوانده شوند اما باز دیدم کمک‌های او نیستند و پس از آن به استادیوم رفتیم.

وی افزود: روزی بازی بعد از جلسه دیدم که دکتر خداداد هم به تنهایی خودشان آمدند و متأسفانه چیزهایی را دیدم که در فوتبال حرفه‌ای اصلاً وجود نداشت. همیشه نقش من بازیکن بوده و تا از من نخواستند دخالتی در تیم نکردم. دیدم شرایط فنی با این شرایط غیر حرفه‌ای جور درنمی‌آید.

نویدکیا ادامه داد: من فرکی را می‌شناختم و احترام زیادی برای او قائل بودم حس کردم اگر این مسائل را ببینم با او دچار مشکل می‌شوم و به این نتیجه رسیدم با آقای فرکی کار نکنم من هم یک پیامک به آقای فرکی فرستادم و گفتم نمی‌توانم به شما کمک کنم البته آسیب‌ هم دیده بود و گفتم وضع پایم خراب است.

افشاگری نویدکیا از قرارداد 2.5 میلیاردی فرکی و دخالت در تصمیمات کلان سپاهان

کاپیتان فصل گذشته سپاهان گفت: این روزها گذشت و در تاریخ 28 اسفندماه بود که زاغی‌نژاد به من زنگ زد و به من گفت که به تیم کمک من من هم سه چهار ماه دور از میدان بودم و گفتم که با این شرایط نمی‌توانم به تیم کمک کنم. پس از آن فرکی هم با من تماس گرفت و به من گفت که به تیم برگردم تا بتواند تیم سهمیه بگیرد و وی گفت که که می‌خواهد آخر فصل از سپاهان جدا شود پس از آن سپاهان قهرمان شد و مجدداً آقای زاغی‌نژاد با من تماس گرفت و به من گفت که فرکی می‌خواهد یک سال دیگر در تیم بماند. البته هیأت مدیره با وجود اینکه سپاهان قهرمان شده بود فرکی را نمی‌خواستند. در این باره خلیلیان به من گفت که نظرت درباره حضور فرکی چیست و من گفتم که اگر شما می‌توانید برانکو یا سکوچیچ را به تیم بیاورید. فرکی هم می‌دانست که در باشگاه به دنبال این هستند تا کسی را جای ایشان بیاورند.

وی ادامه داد: خلیلیان به من گفت که برانکو نمی‌تواند سرمربی تیم شود و این در حالی بود که امکان حضور برانکو در تیم وجود داشت. البته من در ادامه گفتم که هر کاری بتوانم برای آقای فرکی انجام می‌دهم. تلفنی با ایشان صحبت کردم و گفتم که ظاهراً می‌خواهند به منزل شما بیایند و با شما صحبت کنند آقای خوروش هم زنگ زد و گفت که فرکی را به زور راضی کردیم.

نویدکیا افزود: در این باره آقای خوروش به من زنگ زد و گفت پول نداریم اما با قرارداد 2 میلیارد و 550 میلیون تومان با فرکی قرارداد بستند از من می‌خواستند با بازیکنان صحبت کنم که پول نیست اما چطور بود که می‌خواستند به فرکی اینقدر پول بدهند. فرکی هم در صحبت به من گفت که به سپاهان تخفیف دادم و ایشان گفته بود اگر قهرمان آسیا شوم 2 میلیارد تومان خواهم گرفت.

وی گفت: وقتی مدیران از من می‌خواستند که این کار را انجام بدهم من هم خودم را وارد این دست از مسائل کردم.

نویدکیا درباره جذب علی احمدی هم گفت: من با آقای فرکی صحبت کردم و گفتم علی احمدی همسرش فوت کرده و بچه 6 ماهه‌اش روی دستش مانده و پس از آن بود که پدرش هم فوت کرد به دلیل شرایطی که دارد نمی‌تواند از اصفهان خارج شود. من گفتم که او پول نمی‌خواهد در این باره حتی به برانکو زنگ زدم و او هم قبول کرد اما فرکی این موضوع را قبول نکرد. پس از اینکه لیگ تمام شد احمد سجادی که رابط بین ما و فرکی بود به ما گفت که دو بازیکن را نمی‌خواهیم اول هادی حقیقی و پس از آن رحمان احمدی در تیم باشند.

وی ادامه داد: باید بگویم دل نمی‌خواست با فرکی کار کنم اگر سپاهان و مدیران می‌توانستند تیم را اداره کنند چرا دنبال من آمدند. مشکل من البته از آنجا شروع شد که از من خواستند که با فرکی و خلیلیان جلسه بگذارم و با بازیکنان صحبت کنم درباره اینکه رقم قراردادهای‌شان را پایین بیاورند. من اشتباهاً در جلسه به فرکی گفتم که من از شما تشکر می‌کنم که 300 میلیون به تیم کمک کردید و او نسبت به این حرف من واکنش نشان داد و گفت که اینگونه نیست. در پایان هم فرکی با من دست داد و به من گفت اشکالی ندارد کمک می‌کنیم تیم به هم نریزد حتی در اردوی ترکیه هم که بودیم من به دلیل مشکل خانوادگی که داشتم و ایشان اجازه برگشت به من دادند وقتی برگشتم به من گفتند آقای فرکی قبول نمی‌کند مبلغ قراردادش را کم کند و از آن موقع دوست نداشتم با ایشان کار کنم من از فرکی انتظار نداشتم این کار را بکند.

کاپیتان فصل گذشته سپاهان افزود: در سپاهانی که 9 جام دارد اگر قرار است دو بازیکن برایش بحران ایجاد کند باید آن جام‌ها را دور ریخت.

در ادامه نویدکیا درباره درگیری با استیماج گفت: من در نظرات هیچ مربی دخالت نکردم می‌توانید از محمود کریمی که نزدیک‌ترین دوست من است بپرسید از زمان قلعه‌نویی و کرانچار حتی یک بار نپرسیدم که آیا در ترکیب حضور دارم یا نه. اولین مشکل با استیماج درباره هادی عقیلی به وجود آمد و گفتم که تصمیم گرفته و ایشان قصد اخراج او را داشت. در دیدار با راه‌آهن مسئولیت تیم را پذیرفت و در بازی با نفت که من هم بازی کردم موفق شدم پیروز شویم. در دیدار با گسترش به من گفت که نیازی نیست که بازی کنی و دوباره شکست خوردیم. در 5 بازی ابتدایی حضور استیماج یک بازی کردم اما هیچ وقت دنبال این نبودم که بگویم چرا بازی نمی‌کنم زمانی تیم دچار مشکل شد که باخت‌های متوالی در تیم به وجود آمد. در لیگ قهرمانان آسیا مقابل پاختاکور باختیم و پس از آن در تعطیلات عید بود که ابتدا 6 روز تعطیل بودیم و بعد 8 روز شد و پس از آن گفتند استیماچ نیست و یک بازی خیریه در انگلیس بوده و آن جا رفته است.

بعد از باخت در آسیا دیدم که بچه ها می‌خندند. گفتم سرمان باید پایین باشد.استیماچ گفت که محرم چه می گوید که من گفتم به او بگوید چه گفتم. با این وضع نمی شود سپاهان را اداره کرد.

نویدکیا افزود: حراست باشگاه به منزل پدرم آمد و گفت بیا مسولیت را بپذیر اما استیماچ باشد. او گفت وضعیت تیم بد است و بپذیر و با او جلسه بگذار و استیماچ گفت که ممنون هستم کمک مربی من هستی. گفتم من حاضر نیستم با شما کار کنم.استیماچ گفت باید با باقریان صحبت کنیم.من گفتم تکلیف من را روشن کنید.استیماچ شب بازی ارنج را گفت. سر شام بلند شدم گفتم تا وقتی من هستم اجازه نمی‌دهم استیماج و باقریان دست به این تیم بزنند. 

کاپیتان سابق سپاهان ادامه داد:هیات مدیره بازیکنان را فراخواند تا درباره مشکلات صحبت کند.همه این مشکلات امسال به وجود آمد.باید بگویم که کار من با سپاهان تمام شده است.

وی خاطر نشان کرد: اگر یک آدم قوی بالای سر این تیم بود این اتفاقات رخ نمی داد. با این وجود من هم بابت اشتباهاتم از مردم اصفهان عذرخواهی می‌کنم. اگر پیشنهاد داشته باشم در لیگ برتر بازی می‌کنم و اگر نه در لیگ یک بازی می کنم.

نویدکیا خاطرنشان کرد: فرکی گفته بود امیدوارم زمان ماهیت من را نشان خواهد داد.


تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۳
آقای فردوسی پور مثل خیلی از افراد دیگه که توی چند سل گذشته از موفقیتهای سپاهان و محرم ناراحت بودند امسال از ناکامی سپاهان خیلی خوشحال بودند ایشون دیشب هم مثل سایر برنامه هاش که خودش در مقام قضاوت هر کسی که ازش خوشش نمیاد را به زور مقصر جلوه میده خواست محرم را مقصر همه مشکلات سپاهان جلوه بده ولی نمیدونه محرم محبوب قلبهای سپاهانیهاست
پس واقعا حقتونه ته جدول باشین فوتبال حرفه ای رو با محرم میسنجید?
سپاهان مافیای فوتبال را قدرت بخشید
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار