بازدید 2339

دولت مشکلات مردم خرمشهر و آبادان را در دستور کار قرار دهد

محمدسعید انصاری
کد خبر: ۵۹۱۴۵۶
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۰ 23 May 2016
محمدسعید انصاری در نشست علنی امروز امروز (3خرداد ماه) مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور ضمن تبریک به مناسبت سالروز فتح خرمشهر، گفت: خرمشهر را خدا آزاد کرد، حماسه فراموش نشدنی تاریخ انقلاب اسلامی سوم خرداد بر همه ایرانیان با غیرت مبارک باد، از دولت نیز در خواست دارم تا مشکلات مردم شریف شهرستان‌های آبادان و خرمشهر را در اولویت قرار دهد.

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی، با تشکر از مردم حوزه انتخابیه خود برای حمایت از وی در دوره‌های مختلف مجلس، گفت: از همشهریان خود حلالیت طلبیده و از عشایر و مسئولان شهری و استانی حوزه انتخابیه خود برای همراهی و همکاری در حل مشکلات تشکر می نمایم.

 وی در ادامه از روستاییان و شهر نشینان آبادانی نیز طلب حلالیت کرد و گفت: مردم غیور آبادان در این مدت خدمت  جز صداقت و ایثار چیزی نداشته و تمام پتانسیل و انرژی جوانیم را در این مسیر پر افتخار گذاشتم، البته به ادامه کار و اتمام آن نیاز است.

انصاری ضمن تشکر از حضور پر شکوه مردم در انتخابات دوره دهم مجلس شورای اسلامی، گفت: از نمایندگان منتخب برای مجلس دهم انتظار می‌رود تا نسبت به تکمیل پروژه هایی چون بیمارستان ‌های علوم پزشکی آبادان و نفت و تامین اجتماعی، آب شرب و اتمام گازرسانی و پروژه ‌های عمرانی اتوبان اروند کنار- آبادان، آبرسانی به روستاها  اقدامات لازم را انجام دهند.

این نماینده مردم در مجلس نهم یادآور شد: وفاداریم نسبت به اسلام و مذهب شیعه را ثابت می کنم و سوگند می خورم تا آخرین قطره خونم به انقلاب و آرمان های انقلاب پایدار خواهم بود.

عضو کمیسیون انرژی در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: از کسانی که تا این لحظه نسبت به من بزرگواری داشتند، سپاسگزاری می‌کنم و شهادت می‌دهم که بیش از وسعم برای مردم غیور آبادان تلاش نموده و از هیچ کمکی دریغ نکردم، از تمامی پرسنل مجلس شورای اسلامی نیز برای همکاری‌های بسیار قدردانی می‌کنم.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار