بازدید 5287
گزارش

قرارداد در سازمان لیگ چطور عوض شد؟/پاس گل750میلیونی تاج به علی دایی

ظاهرا قرارداد دایی در باشگاه صبا همان یک میلیارد و 750 میلیون تومان بوده ولی به دلیل اینکه حواشی برای صبا و شخص دایی پیش نیاید سازمان لیگ نیز تا بعد از پایان مسابقات قرارداد یک میلیاردی را ثبت کرده (!) کاری خارج از قوانین که یکبار دیگر مدیریت مورد ادعای تاج در سازمان لیگ را زیر سوال می برد. رییس جدید فدراسیون اگر از این تبانی ، برائت نجوید باید موج تازه ای از انتقادها را تحمل کند.
کد خبر: ۵۹۱۳۳۱
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۰:۲۰ 23 May 2016
علی دایی کمتر از دو هفته مانده به آغاز لیگ پانزدهم بعد از توافق با سید عبدالرضا موسوی مدیرعامل شرکت هواپیمایی زاگرس که اسپانسر تیم فوتبال صبای قم شده بود با سلام وصلوات به این تیم پیوست و سرمربیگری آن را بر عهده گرفت.

به گزارش تابناک ورزشی، دایی در لیگ‌های سیزدهم و چهاردهم بیشترین قرارداد را بین مربیان لیگ برتری با پرسپولیس داشت که بعد از حضورش در صبا خیلی‌ها منتظر بودند تا رقم قرارداد او را بدانند. سازمان لیگ برتر پس از ثبت نام کادر فنی و بازیکنان تیم‌ها قرارداد دایی را یک میلیارد تومان ثبت کرد تا سرمربی صبا از برخی همنوعاش در دیگر تیم‌ها قرارداد کمتری داشته باشد.

قرارداد یکساله دایی با صبا تا سه، چهار روز پس از پایان فصل 95-94 همان یک میلیارد در سایت سازمان لیگ ثبت شده بود اما در اقدامی غیر منتظره قرارداد دایی در این سایت 750 میلیون تومان افزایش یافته است؛ یعنی دایی برای یک فصل حضور در صبا یک میلیارد و 750 میلیون تومان قرار داد داشته است.

قرارداد در سازمان لیگ چطور عوض شد؟/پاس گل750میلیونی تاج به علی دایی

دایی در چند مصاحبه مطبوعاتی‌اش اعلام کرده قراردادش را به صورت کامل دریافت نکرده اما موسوی حرفی غیر از این می‌زند و می‌گوید سرمربی‌شان در همان هفته‌های ابتدایی تمام پول خود را گرفت.

با تغییر 750 میلیون تومانی که سایت سازمان لیگ در قرارداد دایی به وجود آورده حالا احتمال می‌رود موسوی یک میلیارد تومان را همان اول کار داده است و ظاهرا سرمربی فصل اخیر صبا به مابقی قراردادش که در سایت سازمان لیگ ثبت نشده بود معترض شده است.

ظاهرا قرارداد دایی در باشگاه صبا همان یک میلیارد و 750 میلیون تومان بوده ولی به دلیل اینکه حواشی برای صبا و شخص دایی پیش نیاید سازمان لیگ نیز تا بعد از پایان مسابقات قرارداد یک میلیاردی را ثبت کرده (!) کاری خارج از قوانین که یکبار دیگر مدیریت مورد ادعای تاج در سازمان لیگ را زیر سوال می برد. رییس جدید فدراسیون اگر از این تبانی ، برائت نجوید باید موج تازه ای از انتقادها را تحمل کند. البته دایی هم احتمالا از این موضوع اظهار بی اطلاعی خواهد کرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار