بازدید 34962
بسته خبری «تابناک»؛

کاندیدای قطعی ریاست خبرگان کیست؟/توصیه معاون روحانی به حداد عادل/پوستر انتخاباتی عجیب احمدی نژادی ها/در این دو روز کشور مجلس ندارد؟/رکورد سانسور در تلویزیون شکسته شد!

رصد‌خانه «تابناک» ‌خبرهایی‌ برای مخاطبان آماده می‌کند که غیررسمی هستند یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می‌گیرند؛ تیترهایی مانند:جبهه پایداری از ریاست لاریجانی حمایت می‌کند؛فرهادی، شجریان را به فرش قرمز آورد؛فركي سرمربي پيكان شد، نشد! و .. رصد‌خانه امروز تابناک را تشکیل می‌دهند.
کد خبر: ۵۹۱۲۸۲
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۱ 22 May 2016
تحولات در گذر است و خبر هیچ ‌گاه متوقف نخواهد شد. خبرهایی رسمی و ‌گاه غیر رسمی؛ خبرهایی که مورد توجه قرار می‌گیرد ‌یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبرهایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر‌ به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کم‌رنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد.

رصد‌خانه «تابناک»، جایی است که خبرهایی ‌گاه غیررسمی و ‌گاه اخباری که مورد توجه قرار نمی‌گیرد، ‌برای مخاطبان آماده می‌کند؛ خبرهایی که ‌گاه به ملاحظه جناح‌های سیاسی مورد توجه قرار نمی‌گیرند و ‌گاه به دلیل کم توجهی رسانه‌ها به حاشیه ‌می‌روند، ولی همین خبر‌ها، اخباری ‌هستند که مخاطبان را از پشت پرده جریانات سیاسی آگاه می‌کنند.

در رصدخانه تیتر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخباری که اطلاع از آن‌ها ممکن است برای مخاطبان مهم و قابل توجه باشد، در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد و اینک رصدخانه تابناک را می‌بینید.

آیت الله جنتی قطعا کاندیدای ریاست خبرگان می شود

یک منبع آگاه در گفت وگو با خبرگزاری رسا ضمن واکنش به خبر سازی های مغرضانه، تاکید کرد که آیت الله جنتی قطعا کاندیدای ریاست خبرگان پنجم می شوند.این منبع آگاه صحبت های مطرح شده افرادی که مسؤولیتی هم در مجلس خبرگان ندارند مبنی بر عدم تمایل آیت الله جنتی به کاندیداتوری برای ریاست مجلس خبرگان رهبری را تکذیب کرد.

فركي سرمربي پيكان شد، نشد!

پيكان تهران پس از سقوط به ليگ يك توانست با كسب عنوان قهرماني بار ديگر به ليگ برتر بازگردد.عليرضا مرزبان هدايت اين تيم را در راه صعود به ليگ برتر برعهده داشت اما ترجيح داد فصل آينده نيز در ليگ يك بماند و با مديران خونه به خونه بابل به توافق رسيد.به اين ترتيب پيكاني ها كه به دنبال سرمربي بودند با حسين فركي سرمربي سابق فولاد و سپاهان كه هر دو تيم را قهرمان ليگ برتر كرد براي فصل جديد مذاكره كردند.بسياري از سايت هاي معتبر خبر قطعي شدن حضور فركي در پيكان را منتشر كردند اما اين مربي تاكيد كرد فقط مذاكره كرده اند و توافقي فعلا صورت نگرفته است.

فرهادی، شجریان را به فرش قرمز آورد

به بهانه‌ی اکران فیلم «فروشنده» اصغر فرهادی، ساز حسین علیزاده و آواز محمدرضا شجریان در فستیوال «کن» پیچید.در حالی شامگاه اول خرداد ماه، فرش قرمز فیلم کارگردان اسکاری سینمای ایران پهن شد که هنرمندان ایرانی با نوای «دلشدگان» اثر ماندگار زنده‌یاد علی حاتمی روی فرش قرمز این فستیوال رفتند.

احتمال نامزدی آیت‌الله امامی کاشانی

 یک استاد حوزه و دانشگاه گفت: فضا را به خاطر رقابت‌های غیرمنصفانه سیاسی به گونه‌ای ساختند که شاید آیت‌الله هاشمی ریسک نکند و برای انتخابات ریاست خبرگان پنجم جلو نیاید.حجت‌السلام والمسلمین محمدتقی فاضل درباره انتخابات هیئت رئیسه مجلس خبرگان، گفت: اگر آقای هاشمی و آقای امینی نیایند، فرد بعدی که میتواند تا اندازه ای جریان اعتدال را هدایت بکند آقای امامی‌کاشانی است.انتخاب این خبر را منتشر کرده است.

توصیه نوبخت به حداد عادل

سخنگوی دولت تاکید کرد که حدادعادل مستندات خود از دخالت دولت در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی را بدون حتی یک روز تعلل به قوه قضاییه ارایه دهد.محمدباقر نوبخت در مورد ادعای غلام علی حداد عادل مبنی بر دخالت دولت در انتخابات، گفت: «صرف اینکه فقط مطلبی را مطرح کنیم شأنیت و جایگاهی ندارد و تنها باعث تشویش اذهان عمومی می‌شود. آقای حداد عادل شخصیت محترمی است، هر مستندی که ایشان و هر فرد دیگری در مورد تخلف دولت در انتخابات در دست دارند، حتما این مستندات را به قوه قضاییه ارائه دهند و حتی یک روز نیز تعلل نکنند.»وی در پاسخ به این سوال که آیا دولت این رفتار حداد عادل را به پای موضع گیری علیه دولت می گذارد، گفت: «اجازه دهید از پاسخ به این سوال طفره بروم.» سایت رویداد 24 این مطلب را منتشر کرده است.

پوستر انتخاباتی عجیب احمدی نژادی ها

پس از شعارهای انتخاباتی و رونمایی از پوسترهایی که عنوان می شود بطور خودجوش از سوی هواداران او در سفرهای اخیرش منتشر شده، در حاشیه سفر احمدی نژاد به زنجان از پلاکاردی انتخاباتی با سروده ای توهین آمیز برای رای به رییس جمهور سابق رونمایی شد.این سروده توهین آمیز به مردم و منتخب آنان به گونه ای بود که برخی دیگر آن را با مخدوش کردن بخش های توهین آمیزش بدست گرفتند.



چهارشنبه و پنج شنبه مملکت بدون مجلس

مجلس شورای اسلامی این هفته فقط دوشنبه و سه شنبه جلسه علنی دارد.البته بر اساس برنامه ریزی انجام شده از سوی علی افراشته معاون اجرایی مجلس، روز سه شنبه چهارم خرداد مراسم اختتامیه مجلس نهم برگزار می شود.این در حالی است که طبق قانون اختتامیه یک دوره مجلس و افتتاحیه مجلس بعد باید به گونه ای باشد که مملکت یک روز بدون مجلس نباشد. اما با این تصمصم مملکت روزهای چهارشنبه و پنج شنبه مجلس ندارد چرا که افتتاحیه مجلس دهم روز شنبه هشتم خرداد است. مجلس نهم روز سه شنبه چهارم خرداد پایان می یابد و مجلس دهم هشتم خرداد افتتاح می شود.افکار نیوز این مطلب را منتشر کرده است.

رکورد سانسور در تلویزیون شکسته شد!

هفته نامه تماشاگران امروز در گزارشی خبر داده است که برنامه دورهمی با اجرای مهران مدیری، در بکی از قسمتهایش با ۲۰۰ اصلاحیه مواجه شده است.بر اساس گزارش این هفته نامه، همچنین به دست اندرکاران این برنامه گفته اند اگر خواننده ای هم دعوت می شود قطعه هایی بخواند که موسیقی شاد نداشته باشد!

روابط لاریجانی عارف تصنعی شده است

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس دهم خاطرنشان کرد: در حال حاضر، فضا به سمتی رفته که روابط عارف و لاریجانی تصنعی شده و امکان تعامل بسیار اندک است. البته شاید تا یکی دو ماه پیش هنوز هم بزرگان می‌توانستند فضا را تغییر دهند اما فشارهای سیاسی از دو طرف و توقع‌های سیاسی و اجتماعی که در جامعه شکل گرفته، اجازه ایجاد تعامل را نمی‌دهد.او گفت: در شرایط فعلی، بهتر است که دیگر کسی ورود نکند و اجازه دهند که به همین شیوه پیش برویم. چراکه احتمال دارد، این دخالت‌ها حتی کار را خراب‌تر از پیش کند.تاجگردون تصریح کرد: تنها هدف ما این است که بتوانیم پس از انتخاب رئیس مجلس، اعتدال را بر مجلس حاکم و مستولی کنیم که در این صورت، شاید مانع از بروز ۶۰ الی ۷۰ درصد مشکلات شویم. ایلنا این مطلب را منتشر کرده است.

جبهه پایداری از ریاست لاریجانی حمایت می‌کند

محمدمهدی زاهدی با اشاره به دلایل حمایت جبهه پایداری از لاریجانی برای کاندیداتوری ریاست مجلس با وجود درگیری‌های این جریان با رئیس مجلس نهم در جریان برجام با بیان اینکه نباید این دوره را با دوره‌های قبل مقایسه کنیم، اظهار داشت: ما باید هر دوره را در درون آن دوران بررسی کنیم.نماینده منتخب مردم کرمان در مجلس دهم ضمن ابزار امیدورای نسبت به ریاست لاریجانی در دوره دهم عنوان کرد: دوره ریاست لاریجانی در مجلس هم دارای نقاط مثبت بوده و هم نقاط ضعف؛ ولی سر جمع ایشان مدیر لایقی برای مجلس بوده‌اند.زاهدی در پاسخ به سوالی در مورد دلایل اختلاف‌نظرهای عمیق جبهه پایداری با لاریجانی در زمان ریاست او بر مجلس نهم ابراز داشت: این که گفته می‌شود ما اختلاف زیادی با ایشان داشتیم، درست نیست. گاهی ما اختلاف نظرهایی نیز با هم داشتیم، اما این به این معنا نبود که ایشان را قبول نداشتیم.او با بیان اینکه جبهه پایداری در حال حاضر از ریاست ایشان حمایت می‌کند، گفت: من فکر می‌کنم ایشان به خوبی می‌توانند مجلس را اداره کنند. در همین راستا خواهش من از فراکسیون امید نیز این است که بیایند و به لاریجانی رای بدهند.ایلنا این مطلب را منتشر کرده است.

صورتحساب درمانی 18 هزار دلاری یک داعشی در ترکیه

 اسناد فاش شده از سوی «ارن اردم» نماینده مجلس ترکیه در برگیرنده اطلاعات استفاده داعش از بیمارستان های این کشور برای درمان تروریست های زخمی است که در یک مورد پرداخت 18 هزار دلار هزینه درمانی موجب اعتراض یکی از سرکردگان این گروه تکفیری شده است. خبرگزاری ایرنا این خبر را منتشر کرد.

یاداشت دوم خردادی محمد رضا عارف در اینستاگرام

محمدرضا عارف با انتشار عکسی در صفحه شخصیش در شبکه اجتماعی اینستاگرام نوشت: ۱۹سال پیش ملت فهیم ایران در دوم خرداد ٧٦، با درک صحیح از شرایط کشور، به ویژه در عرصه بین‌الملل، دست به انتخاباتی زدند که الحق نامی برازنده‌تر از "حماسه" نمی‌توان بر آن نهاد. انتخاب رئیس جمهوری که نه تنها با توسعه سیاسی‌اش در طول ٨ سال بر منزلت "ایران" و "ایرانی" در سراسر جهان افزود، بلکه با نگاه همه جانبه و فراگیرش در سایر عرصه‌ها، موجب پیشرفت در عرصه‌های مختلف کشورداری شد. این روز ویژگی های زیادی داشت که مهمترین آنها سهم ارزشمند و اصلی جوانان ایران اسلامی در این روز است. دوم خرداد درس‌های زیادی برای آموختن دارد. آموختیم، اراده ملت بر هر اراده دیگری پیروز می‌شود. آموختیم رای مردم حرف اول و آخر را می‌زند و رمز عبور از شب‌های طولانی، امیدواری به فرداهای روشن است. همانگونه که با امید و در ادامه حماسه دوم خرداد، حماسه ۲۴ خرداد ۹۲ و هفتم اسفند ۹۴ خلق شد. بر خود واجب می دانم ضمن تبریک میلاد منجی عالم بشریت به ملت بزرگ ایران و همه مسلمان جهان آرزو می کنم بتوانیم منتظران واقعی حضرت ولی عصر(عج) باشیم.

کلمات عدالت،فقر،تبعیض و ظلم کلید واژه سخنرانی احمدی نژاد در زنجان

احمدي نژاد در اجتماع مردم زنجان گفت: به دروغ می گويند اگر عدالت بيايد فقر می آید. فقر نتيجه ظلم است يا عدالت؟  با جنگ روانی می خواهند صدای عدالت را در گلو خفه كنند. ٤٠٠ سال است كه وضعيت جهان اين چنين است. شياطين و صهيونيستها به دروغ مي گويند اگر امام عصر (عج) بيايد جنگ و نا امني جهان را فرا مي گيرد و امام آنقدر مردم را مي كشد كه تا زانوي اسبش غرق در خون مي شود!!! اين بزرگترين دروغ تاريخ است. امام عصر(عج) با یاری انسانها امنیت و صلح کامل را برای همه بشر و در تمام زمین مستقر می کند. استقرار عدالت با خواست مردم انجام مي شود، و اين نيازمند آزادی انديشه، آزادی اراده و آزادی انتخاب مردم است.  مثلث آنلاین این خبر را منتشر کرد.

ترکیه شاید سال ۳۰۰۰ به اتحادیه اروپا ملحق شود!

با وجود اصلاحات مدنظر اروپا در ترکیه و همراهی آنکارا با سیاست های اتحادیه نخست وزیر انگلیس با بیان آنکه عضویت ترکیه به اتحادیه اروپا «دهه‌ها» بطول خواهد انجامید، افزود: «اصلا این بحث مطرح نیست که به زودی ترکیه به اتحادیه اروپا ملحق می‌شود. ترکیه سال 1987 درخواست داد و بنابر آخرین پیش‌بینی‌ها و تخمین‌ها با توجه به نرخ پیشرفت انجام شده در موضوع الحاق، شاید سال 3000 این موضوع عملی شود». خبرگزاری فارس این خبر را منتشر کرد

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل