بازدید 20609

قرعه‌كشي بزرگ هف هشتاد برگزار شد

قرعه کشی جایزه مرسدس بنز C200 هف هشتاد در برنامه خندوانه توسط رامبد جوان انجام شد
کد خبر: ۵۹۱۰۶۴
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۸ 21 May 2016
قرعه کشی جایزه مرسدس بنز C200 هف هشتاد در برنامه خندوانه  توسط رامبد جوان انجام شد
قرعه کشی جذاب این دوره جایزه ی ویژه ی هف هشتاد، در روز چهارشنبه، 29 اردیبهشت سال 1395 همزمان با روز جوان توسط رامبد جوان و با حضور ناظر صدا و سیما برگزار شد.

مراسم قرعه کشی از طریق برنامه خندوانه شبکه نسیم و همچنین سایت هف هشتاد (http://www.780.ir) پوشش داده شد.

در این دوره قرعه کشی ،برنده خوش شانس مرسدس بنز C200 آقای هراتی از شهر تربت جام با کد شانس139099911 و شماره تلفن 8871***0921 به قید قرعه مشخص گردید . گفتنی است که کلیه ی هف هشتادی ها با انجام تراکنش از طریق #780* و جمع آوری امتیاز و تبدیل آن به شانس می توانستند در این قرعه کشی شرکت نمایند.  مراسم کامل قرعه کشی برای علاقمندان در وب سایت هف هشتاد (http://www.780.ir) همچنان قابل مشاهده می باشد.

همچنین هف هشتاد، مسابقه دیگری با عنوان " بنز C200 رو کی می بره؟" برگزار نموده است. در این مسابقه، کاربران هف هشتاد باید حدس می زدند که در قرعه کشی روز چهارشنبه، برنده چند سال دارد، در چه ماهی متولد شده است ، رقم آخر شماره ی موبایل برنده چیست و... . در نهایت جایزه ی این مسابقه به  مبلغ 1.000.000.000 ریال به شخص یا اشخاصی که بتوانند بیشترین پاسخ صحیح را بدهند، اهدا می گردد. پس از مصاحبه با برنده  بنز و مشخص شدن پاسخ ها، اسامی برندگان مسابقه  " بنز C200 رو کی می بره؟" متعاقبا در وب سایت هف هشتاد اعلام خواهد شد.

سیدحمیدرضا قاسمی مدیرعامل هف هشتاد در حاشیه این مراسم اعلام کرد: از آنجا که مشتریان از نظر ما مهمترین رکن از ارکان شرکت هستند، هموار سعی داشته ایم تا این اهمیت را از طریق تقدیر از مشتریان نشان دهیم. در این راستا، هف هشتاد تا کنون به کاربران خود هدایایی اهدا کرده که این هدایا گستره ی وسیعی  شامل شارژ رایگان تا خودرو های ارزنده را در بر می گیرد. به عنوان مثال در دوره های گذشته، خودروهای پژو 206، اسپورتج، سانتافه و 5 دستگاه تیبا به قید قرعه به مشتریان هف هشتاد اهدا شده که در آخرین قرعه کشی  پیش از این در تاریخ 17 مهرماه 1394 به هفت نفر جوایزی به ارزش سه میلیارد ریال تقدیم شد. وی با اشاره به موارد فوق افزود به مناسبت اعیاد شعبانیه و روز جوان هف هشتاد علاوه بر قرعه کشی خودرو بنز  برای تقدیر از همراهی مشتریان خود به بیش از  15000 نفر، جوایز ارزنده ای  از جمله شارژ رایگان و .... هدیه داده و این روند تقدیر از مشتریان همچنان ادامه خواهد داشت.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی