بازدید 3202

آزمون: در حد میلان و آرسنال نیستم!

کد خبر: ۵۹۰۸۰۲
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۹ 20 May 2016

مهاجم تیم ملی فوتبال ایران می‌گوید این تیم برای آماده شدن نیاز به رویارویی با تیم‌های بزرگ در بازی‌های دوستانه دارد.

به گزارش تابناک ورزشی، سردار آزمون در آستانه آغاز اردوی تیم ملی گفت: طبیعتا خوشحالم که دوباره می‌توانم با پیراهن تیم ملی به کشورم خدمت کنم. من و سایر بازیکنانی که به اردو دعوت شده‌ایم با انگیزه وارد اردو خواهیم شد و آماده‌ایم تا بتوانیم قدم مهمی را در راه آماده‌سازی تیم ملی جهت حضور در رقابت‌های انتخابی جام جهانی برداریم.

 وی افزود: تیم ملی ایران در رده‌بندی فیفا بهترین تیم آسیاست بنابراین باید در حد بهترین تیم قاره آماده شویم. در این راه نیاز داریم مثل تیم‌هایی مانند استرالیا، ژاپن و کره جنوبی در دیدارهای دوستانه به مصاف تیم‌های بزرگتر برویم و برایمان خوب نیست که مقابل تیم‌هایی به میدان برویم که حرفی در فوتبال دنیا ندارند. اگر بتوانیم با تیم‌های بزرگ بازی کنیم، ‌راحت‌تر می‌توانیم در رقابت‌های انتخابی جام جهانی به مصاف تیم‌هایی مانند کره جنوبی، ازبکستان، قطر، چین و روسیه برویم.

 آزمون که در لیگ روسیه عملکرد درخشانی داشت و باعث صعود تیمش به رقابت‌های باشگاهی اروپا شد، درباره شرایطش در روستوف هم به سایت تیم ملی گفت: خدا را شاکرم که در هفته‌هایی به این مهمی می‌توانم برای تیمم موثر واقع شوم. من در روستوف با قلبم بازی می‌کنم چون واقعا این تیم را دوست دارم. این تیم همان تیمی است که باعث شد من از افتی که داشتم خارج شوم و به جایی برسم که دوست دارم. البته هنوز کارهای زیادی مانده که باید انجام بدهم و نمی‌خواهم در یک سطح بمانم. اگر ما توانسته‌ایم تا اینجا موفق باشیم و در کورس قهرمانی بمانیم به خاطر تلاش دسته جمعی است که در تیممان انجام شده‌است.

 او درباره انتخابش به عنوان محبوب‌ترین بازیکن روستوف در فصل رو به پایان نیز گفت: آنها واقعا به من لطف دارند. مثل این شرایط را هیچ جای دیگر تجربه نکردم و حقیقتا باید بگویم که فکر نمی‌کردم که آنقدر بین هواداران محبوب شوم. دستشان درد نکند که من را انتخاب کردند. مطمئنا این انتخاب برایم خیلی مهم و با ارزش است و برایم انگیزه بزرگی خواهد بود که در آینده بهتر و بیشتر کار کنم.

 آزمون درباره اظهارنظر یکی از کارشناسان روسی که گفته بود سطح تو در حد میلان و آرسنال شده است، گفت: طبیعی است وقتی یک بازیکن چند گل می‌زند چنین بحث‌هایی مطرح می‌شود اما واقعیت این است که من هیچ پیشنهادی ندارم و اصلا سطحم در حد تیم‌هایی که شما نام بردید نیستم. اکنون هم همه تمرکزم روی بازی آخر و مهمی است که پیش‌رو داریم. ان‌شاءالله ببینیم که بعد از این بازی چه تصمیمی می‌گیریم. برایم مهم است که جایی بازی کنم که مثل امسال بتوانم در آن خوب باشم و پیشرفت کنم. امسال برایم سال بسیار خوب و رویایی بود و توانستم در تیمی بازی کنم که همه در آن زحمت می‌کشند بنابراین اولویتم برای بازی جایی است که بتوانم در آن پیشرفت کنم.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان