بازدید 5516
۱
گزارش روز

پرسپولیس جولانگاه دلالان؟!/ستاره‌هایی که بوی پول می‌دهند

اخباری که از نقل‌وانتقالات باشگاه پرسپولیس به گوش می‌رسد چندان خوشایند و جالب نیست.
کد خبر: ۵۹۰۷۶۶
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۲ 20 May 2016
پرسپولیس تازه می‌خواهد با برانکو برای فصل آینده به روزهای بهتری فکر کند اما به نظر می‌رسد این روزها این دلالان هستند که آینده این تیم را رقم می‌زنند.
به گزارش تابناک ورزشی، پرسپولیس شاه ماهی کم ندارد. بازیکنانی که با تفکرات برانکو رشد کرده اند و در فصلی که سپری شد گوشه ای از توانایی های نهفته آنها نمایان شد. برانکو هر چند تیمش می توانست این شایستگی را داشته باشد تا در فصل پانزدهم هم قهرمان شود اما به دلیل تفاضل گل کمتر این عنوان را از دست داد تا برای فصل آینده انگیزه شان بیشتر شود.
برانکو قبل از اینکه ایران را ترک کند لیست مورد نیازش را به باشگاه داده است و بر حفظ ستاره های تیمش  هم تاکید کرده است. اصلا کدام مربی را سراغ دارید که تیمش ستاره هایی داشته باشد که بقیه برای داشتن آنها سرو دست می شکنند و بعد بگوید برای حفظ آنها کوشش نکنید و یا خیلی ساده با جدایی آنها موافقت شود.
گیرم هم که ستاره های این روزهای سرخپوشان خواهان داشته باشند و حتی باشگاه هایی که در رسمی بودن  پیشنهاداتشان هنوز گنگی وجود دارد خواهان پرداخت مبالغ کلانی هم بابت رضایت نامه آنها باشند آیا باشگاه پرسپولیس بابت درآمدزایی باید همه دارو ندار خود را به معرض فروش بگذارد؟
پس تکلیف قول قهرمانی به هواداران و حضور پر قدرت در آسیا چه می شود؟ کدام باشگاه در دنیا را سراغ دارید که بایت حضوری مقتدر در لیگ قهرمانان و لیگ خودشان این طور بر از دست دادن ستاره هایش فرصت فراهم کند؟
این روزها به نظر می رسد دلالانی که خیلی خوب بوی پول به مشامشان رسیده دست بردار بازیکنان جوان پرسپولیس نیستند.
هر روز اخباری می آید مبنی بر جدایی فلان بازیکن از پرسپولیس! واقعا در این باشگاه چه خبر است؟ علی اکبر طاهری گفته دلیلی نمی بیند بابت هر خبری که در رسانه ها و فضای مجازی منتشر می شود واکنش نشان دهد اما او در خفا چه تصمیمی برای جلوگیری از این بازار گرمی ها و بالا رفتن قیمت ها دارد؟ او چه برنامه ای دارد تا این قدر راحت زیر پای عناصر انسانی تیمش ننشینند. آیا باشگاه پرسپولیس فیلتری برای جلوگیری از دلالان در باشگاهش دارد؟
اگر وضع به همین منوال پیش برود و هر روز یک بازیکن ساز جدایی کوک کند چه کسی می خواهد پاسخگوی هواداران این تیم باشد؟ نوشدارو بعد از مرگ سهراب چه اثری دارد؟ بازیکنانی که شاید روزی آرزویشان بازی در لیگ برتر بوده و حتی خواب پوشیدن پیراهن پرسپولیس را هم نمی دیدند این روزها چه بر سرشان آمده که براحتی صحبت از جدایی می کنند و رویای بازی در بوندس‌لیگا و کشورهای حوزه خلیج فارس را در سر می پرورانند.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
ورزشکاران ما دیگر اون ورزشکارهایی که بخار تیم و هوادار از پول های کلان دست میکشیدن نیستن . چون الان چشو و هم چشمی شده و هر کی مبلغ بالاتر بگیرد خودش را بهترین میداند.دیگه مثل فرشاد پیوس و زرینچه و محرمی و غیره کم پیدا میشوند بخاطر لباس از پول دست بکشند .همه چیز را فدای پول میکنند در صورتی که تو همین ایران رقم های میلیاردی دارند میگیرند و واقعا اشتباه کردن جوانان را پرورش بدهند بعد بزنند بروند باید قرارداد های ده ساله ببندن و باشگاه ها انها را هر جا خواستن ببرند و برگردانند و اگر توجه نکنند از فوتبال محروم بشوند.
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار