بازدید 4591

بارندگی‌ها تا روز یکشنبه ادامه دارد

براساس پیش بینی هواشناسی، با نفوذ جریانات خنك شمالی بر روی دریای خزر طی روزهای جمعه و شنبه كاهش دما، بارش باران گاهی رعدوبرق در سواحل شمالی كشور پیش بینی می شود.
کد خبر: ۵۹۰۷۴۱
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۱ 20 May 2016
براساس تحلیل آخرین نقشه های پیش یابی هواشناسی، با نفوذ جریانات خنك شمالی بر روی دریای خزر طی روزهای جمعه و شنبه كاهش دما، بارش باران گاهی رعدوبرق و وزش باد در سواحل شمالی كشور پیش بینی می شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، همچنین طی دو روز آینده بویژه در بعدازظهر و اوایل شب، ابرناكی، رگبار و رعدوبرق، وزش باد شدید موقت در دامنه های جنوبی البرز، مركز، شمال شرق، شرق و جنوب شرق كشور رخ خواهد داد.

یكشنبه گستره بارش محدود به شمال شرق، شرق و جنوب شرق كشور خواهد بود. امروز شدت بارندگی در استان های مازندران، گلستان، گیلان، سمنان وخراسان شمالی خواهد بود.

روزهای جمعه و شنبه دریای خزر مواج و طوفانی می باشد و همچنین طی سه روز آینده خلیج فارس و دریای عمان به سبب وزش باد شدید مواج خواهد بود.

روزهای جمعه و شنبه به دلیل افزایش سرعت وزش باد در جنوب غرب كشور و استان ایلام احتمال گردوخاك و كاهش دید افقی وجود دارد.

آبگرفتگی معابر شاهرود


آسمان اغلب نقاط استان سمنان همزمان با صبح جمعه نیمه ابری است اما بارش شدید باران یکبار دیگر در شاهرود و بخش هایی از دامغان باعث آبگرفتگی معابر شهری شد.

به گزارش مهر، بارش شدید باران همزمان با شامگاه پنج شنبه و بامداد جمعه یکبار دیگر مردم شاهرود و دامغان را غافلگیر کرد تا سناریوی آبگرفتگی معابر شهری این شهرستان اعم از بسطام، رودیان و شاهرود تکرار شود در حالیکه هنوز دو هفته از سیلاب های جاری در این شهر و اقصی نقاط استان سمنان نمی گذرد.

معابر شهری شاهرود شامگاه پنج شنبه یکبار دیگر شاهد راه افتادن سیلاب به نحوی بود که تردد در برخی خیابان ها مانند علامه مجلسی، خیابان تهران و ورودی شاهرود از سمت تهران، به کندی صورت گرفت اما نه تنها تا کنون خسارتی از میزان بارندگی ها تا کنون اعلام نشده، بلکه سامانه های هواشناسی استان میزان بارش در ۲۴ساعت گذشته را صفر اعلام کرده اند.

نکته قابل تامل در این بین آن است که مدیرکل هواشناسی استان سمنان صبح چهارشنبه از تکرار بارش شدید باران این چنین خبر داده بود و افزود: بر اساس تحلیل آخرین نقشه های پیش یابی و تصاویر ماهوارهای از امروز تا شنبه در ساعات ظهر و شب افزایش ابر، وزش باد شدید و در برخی نواحی استان رگبار و رعد و برق پیش بینی می شود اما بازهم مردم شاهرود غافل گیر شدند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل