بازدید 3041

تکذیب یافتن قطعات هواپیمای مصری در مدیترانه

منابع نظامی یونان این خبر را که این کشور قطعاتی به رنگ هواپیمای ناپدید شده مصری را در حال شناور بر روی آبهای دریای مدیترانه یافته است، تکذیب کردند.
کد خبر: ۵۹۰۷۲۹
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۱ 20 May 2016
منابع نظامی یونان این خبر را که این کشور قطعاتی به رنگ هواپیمای ناپدید شده مصری را در حال شناور بر روی آبهای دریای مدیترانه یافته است، تکذیب کردند.

به گزارش ایرنا به نقل از رویترز، یک فروند هواپیمای مصری با 66 سرنشین در ساعات اولیه بامداد پنجشنبه نزدیک سواحل یونان ناپدید شد.

سفیر مصر در پاریس گفته بود، مقام های یونانی به سفارت مصر در آتن اعلام کرده اند که قطعات سفید و آبی همرنگ شرکت هواپیمایی مصر را در حال شناور در دریا، یافته اند.

سخنگوی ارتش یونان گفت که ما چنین اجسامی را پیدا نکرده ایم.

منابع نظامی یونان روز پنج شنبه گفته بودند تعدادی اجسام شناور را در فاصله 230 مایلی جنوب جزیره «کرت» یافته اند که شامل قطعاتی پلاستیکی به رنگ سرخ و سفید و نیز چند جلیقه نجات است.
شرکت دریانوردی یونان روز پنجشنبه اعلام کرد، هواپیمای مسافربری مصر که بامداد امروز از پاریس عازم قاهره بود در نزدیکی جزیره کارباثوس یونان سقوط کرده است.

سازمان اروپایی یورو کنترل حفاظت از دریانوردی نیز اعلام کرد: وضعیت هوا در زمان و منطقه ای که هواپیمای مسافربری مصری با 66 سرنشین در آن سقوط کرد، بد نبوده است.
مقامات سه کشور مصر، یونان و فرانسه با ارسال قایق ها و تجهیزات نظامی به دنبال هواپیمای ناپدید شده هستند.

این در حالی است که وزارت هواپیمایی مصر احتمال تروریستی بودن حادثه سقوط هواپیما را نیز رد نکرده است.

شرکت هواپیمایی مصر ملیت مسافران هواپیمای ناپدید شده را 30 مصری ، 15 فرانسوی، دو عراقی، یک کویتی، یک عربستانی، یک سودانی، یک چادی، یک پرتغالی، یک الجزایری، یک کانادایی، یک بلژیکی و یک انگلیسی اعلام کرده است.

هواپیمای ایرباس 320 پرواز شماره MS804 از فرودگاه شارل دوگل پاریس به سمت فرودگاه قاهره در حرکت بود که در ساعت 02:45 دقیقه به وقت قاهره از صفحه رادار محو شد.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار