بازدید 9970
۳

تعیین گروه شش نفره در جلسه همگرایی نمایندگان عارف و لاریجانی

بیش از سی تن از نمایندگان دو طیف منتسب به علی لاریجانی و محمدرضا عارف، به منظور همگرایی و ایجاد همدلی و وفاق بیشتر برای پاسخگویی به مطالبات مردم و کارآمدی مجلس جلسه‌ای تشکیل دادند که می‌تواند در ترکیب صدر مجلس آینده نیز تأثیر بسزایی داشته باشد.
کد خبر: ۵۹۰۶۶۹
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۱ 19 May 2016
پس از برگزاری نشست فراکسیون اصولگریان و فراکسیون امید و وزن‌کشی دو جریان اصلی دهمین مجلس شورای اسلامی، این دو جریان با برگزاری نشست و تعیین یک گروه مشترک، گام جدی برای همگرایی برداشتند.

به گزارش «تابناک»، پس از برگزاری نشست‌های فراکسیون اصولگریان و فراکسیون امید (اصلاح طلبان) در مجلس شورای اسلامی، چنین تصور می‌شد که نتیجه انتخابات هیأت رئیسه مجلس با توجه به وزن‌کشی نهایی در این دو گروه مشخص می‌شود؛ اما ظهر امروز اتفاق تازه‌ای رخ داد که احتمال یک توافق سیاسی میان دو جریان اصلی فعال در مجلس دهم را تقویت کرد.

بیش از سی تن از نمایندگان دو طیف منتسب به علی لاریجانی و محمدرضا عارف، به منظور همگرایی و ایجاد همدلی و وفاق بیشتر برای پاسخگویی به مطالبات مردم و کارآمدی مجلس جلسه‌ای تشکیل دادند که می‌تواند در ترکیب صدر مجلس آینده نیز تأثیر بسزایی داشته باشد.

در جریان این نشست، یک گروه شش نفره از دو طیف تشکیل شدند که محمد آشوری نماینده بندرعباس هرمز، قشم و ابوموسی، علیرضا منادی نماینده تبریز، اسکو و آذرشهر و غلامرضا کاتب نماینده گرمسار و آرادان از طیف منتسب به لاریجانی و مهدی شیخ، سیدفرید موسوی و پروانه مافی سه نماینده تهران، ری، شمیرانات و پردیس از طیف منتسب به عارف مشخص شدند تا در راستای ایجاد تفاهم و گفتمان عقلانی و رعایت اخلاق سیاسی و پرهیز از تنش در جامعه گفت وگو داشته باشند.

محمد علی وکیلی، مهدی شیخ، محمود نگهبان سلامی، محمدعلی حسین زاده، بهرام پارسایی، محمدعلی پورمختار، سید احسان قاضی زاده هاشمی، محمد آشوری‌، بهروز نعمتی، غلامرضا کاتب، فریدون حسنوند، علیرضا منادی، غلامرضا تاج‌گردون، عبدالله رضیان، سیدمهدی فرشادان از جمله حاضران در این نشست مشترک بودند.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۳
منادی؟؟؟؟ :)) میخوان کاری کنن که لاریجانی هم رای نیاره و همه چیز بنفع عارف بشه؟؟؟؟ شک ندارم که امکان نداره اصولگراهای حتی منتسب به لاریجانی حاضر بشن توی همچین کارگروهی قرار بگیرن
به نظرم با توجه به اینکه به جز اصلاح طلب ها، همه از جمله اصول گراها، کارگزارانی ها، چهره های نزدیک به دولت و... میخوان لاریجانی رئیس مجلس بمونه، این اتفاق بیافته.
عارف باید قبل از اینکه فراکسیون ها جلسه بذارند و مشخص بشه تعداد اعضای فراکسیون شون کمتر از حدیه که ایشون بتونه رئیس مجلس شه، ائتلاف رو قبول میکرد. الان که دیگه فایده ای نداره. مشخصه بعد از اینکه به جمع بندی رسیدند لاریجانی رئیس میمونه، حاضر به ائتلاف شدند.
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل