بازدید 3768

بابک زنجانی همچنان در انفرادی است

کد خبر: ۵۹۰۶۲۶
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۸ 19 May 2016
متاسفانه با وجود پیگیری‌ها، اعتبار لازم برای تهیه بادی اسکنر نداشتیم که امیدواریم با کمک دولت و مجلس این مشکل حل شود.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، اصغر جهانگیر در حاشیه مراسم معارفه رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح در پاسخ به سئوالی مبنی بر اینکه اولویت کاری سازمان زندانها در سال 95 چیست افزود: یک بحث کاهش جمعیت کیفری است که با جدیت دنبال می شود، شعار امسال ما زندان پاک است، چراکه زندان پاک حق زندانی است و در این زمینه تلاش می شود تا از تخلفات داخل زندان مثل ورود اشیا ممنوعه و مواد مخدر جلوگیری شود.

وی ادامه داد: متاسفانه با وجود پیگیری ها، اعتبار لازم برای تهیه بادی اسکنر نداشتیم که امیدواریم با کمک دولت و مجلس این مشکل حل شود و در تلاشیم اشتغال را در زندان واقعی کنیم.

جهانگیر درباره اظهارات نسرین ستوده مبنی بر تلاش برای رهایی تعدادی از زندانیان محکوم به قصاص گفت: بدون هماهنگی با قوه قضائیه این موضوع امکان پذیر نیست ضمن اینکه تاکنون چنین درخواستی به ما نداده‌اند.

وی در پاسخ به سئوالی مبنی بر اینکه آیا بابک زنجانی همچنان در انفرادی است افزود: وی همچنان در انفرادی است ولی با یکسری از مقامات قضایی در رابطه با بازگردان پول ملاقات داشته است.

رئیس سازمان زندان‌ها گفت: تلاش می کنیم پروسه بازدید نمایندگان مجلس و مسئولان کشوری از زندان‌ها هرچه سریع تر  اتفاق بیفتد تا آن‌ها با مشکلاتی که در زندان است آشنا شوند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی