بازدید 4614
بازتاب

موضع عجیب سردارکمالی/رفیعی و رحمانی همچنان محروم از تیم ملی!

کمالی در حالی این مسایل را در پایان دوره خدمت سربازی این دو بازیکن مطرح می کند که هنوز برخورد قاطعی که با عوامل این دسیسه درون نیروهای مسلح قول داده شده بود، صورت نگرفته یا به اطلاع مردم رسانده نشده است. هنوز مشخص نیست کدام بخش از نیروهای نظامی با دریافت رشوه کارت قانونی و واقعی پایان خدمت داده اند
کد خبر: ۵۹۰۵۸۱
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۷ 19 May 2016
سردار موسی کمالی جانشین اداره منابع انسانی ستاد کل نیروهای مسلح در گفت‌وگوی جدیدش با رسانه ها در عین ناباوری موضوع پایان محرومیت دو بازیکن تراز اول تراکتورسازی بعد از پایان خدمت شان را کذب خواند!

به گزارش تابناک ورزشی، وی درباره درخواست افشین پیروانی برای بخشیده شدن سروش رفیعی و بختیار رحمانی جهت حضور در اردوی تیم ملی عنوان کرد: هیچ تغییری در وضعیت بازیکنانی که با جعل و دسیسه،کارت پایان خدمت گرفته‌اند و کارت‌شان ابطال شده است، به وجود نیامده و این بازیکنان همچنان قادر به همراهی تیم ملی نیستند. 

موضع عجیب سردارکمالی/رفیعی و رحمانی همچنان محروم از تیم ملی!

کمالی در حالی این مسایل را در پایان دوره خدمت سربازی این دو بازیکن مطرح می کند که هنوز برخورد قاطعی که با عوامل این دسیسه درون نیروهای مسلح قول داده شده بود، صورت نگرفته یا به اطلاع مردم رسانده نشده است. همچنین بازیکنانی نظیر ماهینی بعد از پایان این دوره از سوی باشگاه ملوان آزاد اعلام شدند و باشگاه قبلی خود برگشته اند.

وی درباره اینکه فدراسیون فوتبال در این باره درخواستی داشته و با ستاد کل نیروهای مسلح صحبتی کرده است، اظهار داشت: تماس‌هایی گرفته شده اما حرف من این است که هر روز نباید این موضوع را مطرح کنند. ما یک بار گفتیم این بازیکنان دچار تخلف شده‌اند و نمی‌توانند تیم ملی را همراهی کنند. جامعه نمی‌پذیرد که بین این بازیکنان و افراد عادی تبعیض وجود داشته باشد. آنهایی که به قوانین احترام نگذاشتند  باید تاوان آن را پس دهند. این بازیکنان نیز همانند مردم عادی هستند.
کمالی ادامه داد: همین که به این بازیکنان اجازه داده شد در تیم‌های باشگاهی به میدان بروند و فوتبال بازی کنند بزرگترین لطف در حق آنهاست و بیشتر از این بنا نیست که به آنها کمکی شود و رحمانی و رفیعی نمی‌توانند تیم ملی را همراهی کنند.

✔️جانشین اداره منابع انسانی ستاد کل نیروهای مسلح درباره اینکه گفته شده چگونه این بازیکنان در لیگ قهرمانان آسیا به میدان رفتند اما برای حضور در تیم ملی به آنها مجوز داده نشده است، گفت: تیم‌های نظامی یگان محل خدمت این نفرات است، یگان محل خدمت هر کجا که باشد آنها باید در آنجا حضور داشته باشند اما تیم ملی بحث مامور کردن سرباز است. اگر فردی عادی تخلفی کند ما او را به دستگاه‌های دولتی و خارج از نیروهای مسلح مامور نمی‌کنیم. این بازیکنان مرتکب جرم شدند و در یگان خدمتی خود در حال گذراندن خدمت سربازی هستند.

کمالی درباره اینکه مهدی تاج گفته بود یکی از اولویت‌هایش در فدراسیون فوتبال حل مشکل بازیکنان سرباز است، تصریح کرد: از مسئولان ذیربط از جمله فدراسیون فوتبال تقاضا می‌کنم از بازیکنان متخلف، «این همه» حمایت نکنند. بحث ما این است که آنها هم با توجه به تخلف این بازیکنان این موضوع را پیگیری کنند نه اینکه به جای این کار دست به حمایت بزنند.

وی درباره اینکه آیا خدمت حسین ماهینی به پایان رسیده است، به تسنیم گفت: حدود سه ماه از خدمت این بازیکن مانده است و اواسط مرداد ماه سال جاری خدمت او به پایان می‌رسد.
جانشین اداره منابع انسانی ستاد کل نیروهای مسلح درباره مهرداد پولادی خاطرنشان کرد: وضعیت او تغییری نکرده و باید به ایران بیاید و به خدمت سربازی بود.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان