بازدید 3555

برانکو تیم ملی والیبال را در راه سهمیه المپیک بدرقه کرد!

کد خبر: ۵۹۰۵۰۱
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۲:۴۸ 18 May 2016
سرمربی تیم ملی در مراسم بدرقه تیم ملی والیبال بدرقه کرد.
به گزارش تابناک ورزشی،برانکو ایوانکوویچ سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در مراسم بدرقه تیم ملی والیبال ایران به رقابت‌های انتخابی المپیک حاضر شد و در حاشیه این مراسم گفت:خوشحالم در این مراسم حاضر شدم و موفقیت‌های چشمگیر والیبال را تبریک می‌‌گویم من می‌دانم که به دست آوردن سهمیه المپیک کار آسانی نیست.من هر بار که ایران بودم مسابقات تیم ملی والیبال را پیگیری می‌کردم حتی مسابقات جام جهانی سال گذشته را هم می‌دیدم تعدادی از دوستانم در ایران مربی هستند و از طریق آنها اطلاعاتی به دست آوردم و قطعاً مسابقات انتخابی المپیک در ژاپن را هم پیگیری خواهم کرد.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس عنوان کرد: متأسفانه به دلیل کمبود وقت نمی‌توانم تمام مسابقات والیبال را پیگیری کنم اما می‌دانم که مسابقات والیبال جذابیت خاصی دارد و یک ورزش جذاب و خانوادگی است. متأسفانه فوتبال این شانس را نداشت که به المپیک راه پیدا کند اما آرزو می‌کنم که تیم ملی والیبال ایران بتواند سهمیه را کسب کند.

برانکو خاطرنشان کرد: من می‌دانم که خیلی از والیبالی‌ها مسابقات فوتبال را پیگیری می‌کند فوتبال ورزشی است که توجه زیادی به آن می‌شود امیدوارم والیبال ایران نتایج خوبی کسب کند و راهی المپیک شود. والیبال ایران تقریباً پابه‌پای فوتبال پیش‌ می‌رود و تقریباً از نظر کیفیت و طرفدار نزدیک به فوتبال است.

وی در خصوص پیگیری ورزش‌های توپی در ایران عنوان کرد: هندبال را هم کماوبیش پیگیری می‌کنم یکی از دوستانم جزو بازیکنان مطرح هندبال بوده است و شناخت خوبی از این رشته دارم. آرزو می‌کنم عرفان که از دوستان من و سرمربی تیم ملی هندبال است بتواند این رشته را در ایران متحول کند اما می‌دانم که این کار زمان زیادی می‌خواهد.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص شرایط مهدی طارمی تصریح کرد: طارمی بازیکن پرسپولیس است اما در مورد اینکه می‌خواهد پرسپولیس را ترک کند یا خیر باید از خودش بپرسید در مورد حضورش در لیگ‌های اروپایی هم باید منتظر ماند و دید که چه اتفاقی رخ می‌دهد.


تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار