بازدید 2871

تجلیل محسن‌رضایی از نقش سپاه در حفظ انقلاب

دکتر محسن رضایی در جمع پاسداران سپاه بیت المقدس استان کردستان گفت: اگر سپاه نبود ممکن بود تا الان بیش از ده بار جمهوری اسلامی ساقط شود و یا بارها تکه هایی از ایران جدا شود.
کد خبر: ۵۹۰۴۵۸
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۷ 18 May 2016
دکتر محسن رضایی در جمع پاسداران سپاه بیت المقدس استان کردستان گفت: اگر سپاه نبود ممکن بود تا الان بیش از ده بار جمهوری اسلامی ساقط شود و یا بارها تکه هایی از ایران جدا شود.

به گزارش «پایگاه اطلاع رسانی دکتر محسن رضایی»،  فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در دوران دفاع مقدس، ظهر چهارشنبه در جمع سپاهیان و بسیجیان کردستان گفت: گرامی می داریم یاد و خاطره فرماندهان شهید سپاه کردستان، شهید بروجردی و شهید کاظمی. شهدایی که سالها با دست خالی این سرزمین ها را حفظ کردند. گرامی می داریم یاد پیشمرگان کرد جمهوری اسلامی را که در دفاع از انقلاب ایستادگی کردند. خودشان مجروح شدند اما نگذاشتند کردستان مجروح شود. یاد و خاطره جانبازان را گرامی می داریم.

سرلشکر رضایی در ادامه ضمن قدردانی  از سردار رجبی و سردار حسینی مطلق گفت:
سپاه پاسداران یکی از معجزات امام (ره) و انقلاب اسلامی است. اگر سپاه نبود تا الان ممکن بود بیش از ده بار جمهوری اسلامی ساقط شود و یا بارها تکه هایی از ایران جدا شود.اگر سپاه درخت تناوری شده از باغبان معنوی آن است که حضرت امام(ره) بود.

دکتر رضایی با تاکید بر اینکه سپاه پاسدار ارزش ها و معنویت هاست گفت: توان و اقتدار سپاه از کاخ سفید تا کاخ های ریاض، شناخته شده است. الان یکی دو ارتش در دنیا هست که مردم دنیا آن را می شناسند. در کنار ارتش آمریکا که به رفتارهای ضد بشری اش شهرت دارد و قدرتی که ارتش شوروی داشت و یا  ارتش چین، مردم دنیا، نام سپاه پاسداران را شنیده اند. به برکت مجاهدت های شهیدان و ایثار شما پاسداران است که سپاه چنین آوازه ای پیدا کرده است. دلیل این شهرت هم موفقیت های پی در پی سپاه بوده است و این از قدرت ید موسای زمان، ولی فقیه است که راه را برای این اعجاز باز کرده است.

تجلیل محسن‌رضایی از نقش سپاه در حفظ انقلاب

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در دوران دفاع مقدس گفت : پاسداران ما باید جایگاه خودشان را بشناسند و ظرفیت این پاسداری را در خود به وجود بیاورند. بالاترین صلاحیت ما، شهادت طلبی ماست . دنیا به شهادت طلبی منطقی و انسانی پاسداران انقلاب احترام می گذارد. این شهادت طلبی خدایی، بالاترین ویژگی ماست.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در بخش دیگری از سخنان خود گفت: دشمنان ما، به خیال خود تصمیمات خطرناکی علیه ما گرفته اند. آمریکا و اسرائیل به این نتیجه رسیده اند که جمهوری اسلامی مانع راه آنها برای تجاوز طلبی در منطقه و جهان اسلام است. آنها ایران را مقابل خود می بینند. حتی در برخی موارد خوابهایی هم می بینند. مثلا ما کجا در بحرین و یمن بودیم؟ البته نفوذ معنوی ما و اعتقادات امام و رهبری در جهان اسلام هست اما ما جایی لشکر نفرستادیم. ما به سوریه و عراق هم لشکر نفرستادیم. مستشار فرستادیم که دفاع را آموزش بدهیم. ما در بحرین نه دخالت کرده ایم ونه مستشاری فرستاده ایم . ما با هیچ کشوری جنگ نداریم اما با بی عدالتی، تحجر، ظلم و فساد مبارزه می کنیم. دشمنان ما دیده اند که از شورش، طرح کودتا، جنگ و تحریم هیچ نتیجه ای نمی گیرند ،آمده اند کانون این اقتدار را هدف قرار داده اند. رهبری و سپاه را هدف قرار داده اند . به خیال خود می خواهند رهبری را در تنگنا قرار بدهند تا میان اعتقادات خویش و منافع ملی، یکی را انتخاب کنند. در حالی که این ها یکی هستند. دوم اینکه کاری بکنند که نظریات و برنامه های رهبری معظم در کشور جاری و ساری نشود. در مورد سپاه هم می خواهند طرح انحلال و  یا تبدیل به گارد ریاست جمهوری را پیگیری کنند. این ها هدف ها وخوابهای دشمن است ، تضعیف رهبری و جلوگیری از پیاده شدن نظریات ایشان و تضعیف سپاه. تبلیغات گسترده ای هم به راه انداخته اند. از نفوذ خود هم استفاده می کنند. اما به فضل خدا ما برنامه و بساطشان را به هم می ریزیم.

استاد دانشگاه امام حسین با اشاره به اینکه، جنگ نیابتی یکی از ابزارهای این اعمال فشار است، افزود: آنها به دنبال یک کشور و ارتش همسو در منطقه هستند. به نظرشان وهابیت و آل سعود و شخص ملک سلمان می تواند نقش صدام حسین و حزب بعث را در مقابل ایران ایفا کند. با تشویق آمریکا و اسرائیل ، کنسولگری عربستان در اربیل را کانون توطئه افکنی علیه ایران کرده اند. ما از مقامات اربیل و آقای بارزانی می خواهیم که جلوی این مساله را بگیرند. غربی ها، پول و ارتش عربستان را علیه جمهوری اسلامی بسیج کرده اند. تبلیغات حساب شده و هدفمند  علیه شخصیت های شناخته شده کشور و اسلام براه انداخته اند.  هر روز هم برنامه ای جدید ترتیب می دهند.هر اتفاق و یا حادثه ای در کشور می افتد شروع به بهره برداری می کنند . یک  سیاسی سرخورده و ناامید  به دیدار عوامل یک مذهب جعلی می رود  ،و یا یک حادثه در چهارمحال و بختیاری به راه می افتد.آنها شروع به بهره برداری می کنند. از قتل دختربچه ای افغانی که به طرز مظلومانه ای کشته می شود، سو استفاده می کنند. بی بی سی روی آنها وقت می گذارد، برنامه می سازد و پخش می کند تا تفرقه ایجاد شود. این از جنگ های کوموله و دموکرات علیه کردستان خطرناک تر است. البته حسن سپاه این است که خیلی زود مسلط می شود بر اوضاع.

محسن رضایی افزود: درهای جهاد و شهادت به روی من و شما باز است. نام شما ان شاءالله به نیکی در تاریخ ثبت می شود. چون شما با کسانی می جنگید که درجنایت از هیتلر هم جلو افتاده و تاریخ شرم می کند از آوردن نامشان. در همین سنندج خانواده های مردم را تیرباران می کردند. قساوت و پستی را دشمنان شما به اوج رساندند.امروز داعشی هایی که زنان و دختران ایزدی را برده اند دشمن شما هستند. اسرائیلی که کودک کشی می کند. عربستانی که زنده به گور کردن جاهلیت را با هواپیما تکرار می کند و خانواده های یمنی و نمازگزاران مسلمان را زنده زنده دفن می کند، این ها دشمن شما هستند. مجاهدت با این دشمنان افتخار است. تاریخ چهره آنها را که نشان بدهند می بینید که شبیه حرمله لعنت الله هستند. عاشورا با شهادت بچه شیرخواره درخشیده است. مقابله با این دشمنان افتخار ماست. به فضل پروردگار متعال این ها را در عراق و سوریه دفن می کنیم. این میدان جهاد و شهادت شماست.شک ندارم که ارواح مطهر شهدایی چون باکری ، بروجردی ، زین الدین ، همت و کاظمی و... از  مجاهدت شما خشنود است و از خدا می خواهند که برگردند با این عناصر بی دین که بویی از انسانیت نبرده اند، بجنگند و دوباره شهید شوند. مسیر خدا و شهادت ادامه دارد. آرزو می کنیم که ما نیز به خیل عظیم برادران شهیدمان  بپیوندیم.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر