بازدید 4334

ساخت شش هتل با همکاری سنگاپور

وزیرتعاون،کارورفاه اجتماعی به تجربه بیش از۴۰ سال شرکت های ایرانی در زمینه ساخت و ساز اشاره کرد و گفت: در برخی از کشورها مانند افغانستان ، پاکستان و.. درحال ساخت سد ،راه آهن و جاده هستیم.
کد خبر: ۵۹۰۴۵۰
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۶ 18 May 2016
علی ربیعی در این سفر سه روزه با شماری از وزیران و دیگر مقامات بلندپایه دولتی و بخش خصوصی این کشور برای توسعه هر چه بیشتر مناسبات دو جانبه به رایزنی خواهد پرداخت.

به گزارش خانه ملت، دکتر ربیعی به دعوت 'اس.ایسواران' وزیر صنعت و تجارت سنگاپور که اسفند ماه سال گذشته در صدر یک هیات بزرگ اقتصادی به تهران سفر کرد از این کشور جنوب شرق آسیا دیدن می کند.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی ایران و هیات همراه قرار است علاوه بر وزیر صنعت و تجارت، با معاون اجرایی نخست وزیر، وزیر امور خارجه و وزیر نیروی انسانی سنگاپور دیدار و رایزنی کند.

دیدار و مذاکره با 'چان وان سینگ' دبیر کل کنگره ملی تجارت سنگاپور و سخنرانی در همایش 'فرصت های تجارت و سرمایه گذاری در ایران' با حضور ده ها شرکت سنگاپوری از دیگر برنامه های هیات بلندپایه ایران در سنگاپور  است .

 همچنین همزمان با دیدار وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی کشورمان از  کشور سنگاپور تفاهم نامه ای بین دو کشور در زمینه همکاری های تجاری و پتروشیمی امضا می شود.

گفتنی است هیات بلندپایه همراه وزیر تعاون، کار ور فاه اجتماعی نیز به طور جداگانه با مدیران برخی از بنگاه های بزرگ خصوصی سنگاپور رایزنی هایی انجام داده و تفاهم نامه هایی بین دو طرف امضا می شود.

تعدادی از مدیران صندوق ها و هلدینگ های سرمایه گذاری و اقتصادی و رئیس و دبیرکل اتاق بازرگانی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی را در این سفر همراهی می کنند.

هیات ایرانی قرار است در این سفر سه روزه از مراکز بزرگ صنعتی و تجاری سنگاپور از جمله بندر بزرگ این کشور که جزو سه بندر بزرگ دنیا است، منطقه بزرگ 'جورونگ' مرکز اصلی تاسیسات نفت، گاز، پتروشیمی و پالایشگاهی سنگاپور و مراکز تامین اجتماعی و صندوق های رفاهی کارگری بازدید کنند.

ساخت شش هتل با همکاری سنگاپور / همکاریهای ایران و سنگاپور با ساخت هتل ، حمل و نقل و بیمارستان گسترش می یابد

دکترعلی ربیعی صبح امروز در دیدار با "شهزادنسیم" مدیرعامل شرکت "میین هارت" گفت: می توانیم با ایجاد یک شرکت مشترک در زمینه ساخت هتل، حمل و نقل و بیمارستان فعالیت هایی جدی درایران آغازکنیم .

وی خواستارتفاهم جدی و سرعت عمل در این امر شد و افزود : ساخت شش هتل را با فوریت دردستوربرنامه هاقرارمی دهیم.

وزیرتعاون ، کارورفاه اجتماعی  در زمینه بهداشت و ساخت بیمارستان اعلام آمادگی کرد و گفت : گردشگری درمانی درایران رونق خوبی پیدا کرده است  و ماقصد داریم در این زمینه برنامه ها و فعالیت های جدیدی داشته باشیم .

وی ازمدیرعامل شرکت سنگاپوری " میین هات " خواست  به سرعت دراین زمینه وارد شوند و  صندوق ها  تمامیل دارند درسال جاری برنامه ها عملیاتی واجرایی  شوند .

دکترربیعی ازدکترشهزاد خواست در ایران افتتاح دفترکنند و پس از ماه مبارک رمضان به کشورمان سفری داشته باشند تاشروع پروژه ها  به طور جدی کلید  بخورد.

وزیرتعاون،کارورفاه اجتماعی اظهارکرد : پس از برداشته شدن تحریم ها شرکت های زیادی برای سفر به ایران تمایل دارند و مطمئن هستند که امسال ایران  رشد5 تا 6 درصدی را تجربه می کنند وبه همین دلیل فرصت بسیار خوبی برای شرکت های آسیایی به وجود آمده است که با فعالیت در ایران  زمینه های کاری خود را در ایران گسترش دهند.

گفتنی است دراین ملاقات دکترمحموداسلامیان مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری،دکترانوشیروان محسنی بندپی رئیس سازمان بهزیستی کشور،ابراهیم بای سلامی  دکترصفایی از سازمان کشتیرانی  و دکترربیعی را همراهی کردند .

شایان ذکراست وزیرتعاون،کارروفاه اجتماعی گفت : هیات ایرانی نشست را طی امروز و فردا به طور جدی دنبال کنند و نتایج بحث ها و زمان بندی پروژه ها را با توافق طرفین  پیش ببرند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی