بازدید 4156

بایدونباید هدفمندی یارانه‌ها در بودجه۹۵

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس ضرورت اصلاح مسیر هدفمندی در بودجه۹۵ گفت: تعامل بیش از پیش دولت و مجلس برای اجرای قانون هدفمندی ضروری است.
کد خبر: ۵۹۰۴۴۸
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۵ 18 May 2016
جعفر قادری در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با تاکید بر اصلاح مسیر اجرای قانون هدفمندی یارانه ها در سال جاری، گفت: ادامه مسیر فعلی در اجرای قانون هدفمندی بودجه دولت را با محدودیت های بسیاری همراه می کند.

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به مصوبه مجلس در خصوص حذف 24 میلیون نفر از دریافت یارانه نقدی، افزود: این مصوبه با مخالفت دولت مواجه شده و به طور حتم در اجرا با مشکلاتی مواجه خواهد شد زیرا عزمی برای اصلاح این مسیر وجود ندارد.

این نماینده مردم در مجلس نهم، ادامه داد: زمانی می توان امیدوار به اجرا قانون هدفمندی در شکل صحیح آن بود که دولت خود اقدام به ارایه لایحه ای در جهت اصلاح مسیر هدفمندی کند در غیر این صورت برخی ملاحظات دست مسئولان در اجرای صحیح این قانون را کوتاه می کنند.

مسئولیت بار سیاسی تبعات اجرای صحیح قانون هدفمندی باید از سوی دولت و مجلس تقبل شود

وی با بیان اینکه مسئولیت بار سیاسی تبعات اجرای صحیح قانون هدفمندی باید از سوی دولت و مجلس تقبل شود، تصریح کرد: زمانی که مجلس به تنهایی خواهان اجرای صحیح قانون هدفمندی باشد و دولت همکاری در این حوزه نداشته باشد این قانون اصلاح نخواهد شد.

این نماینده مردم در مجلس نهم، با تاکید بر اینکه هر سال حجم قابل توجهی از پرداخت های دولت در قالب هدفمندی صورت می گیرد، افزود: پرداخت های مذکور بار سنگینی را متوجه بودجه کشور کرده و دولت در تامین این مبالغ و هزینه همیشه مشکل داشته که بارها به این موضوع اذعان داشته است.

وی ادامه داد: متاسفانه مسئولان تحت تاثیر برخی مسائل سیاسی زیر بار قانونی که ضرورت اصلاح آن احساس می شود نمی روند.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه بودجه فعلی کشور باید برای تامین هزینه های جاری و غیر آن بهینه استفاده شود، گفت: پرداخت یارانه نقدی به همه اقشار جامعه با توجه به فشارهای اقتصادی کنونی کشور به صلاح نیست.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها
آخرین اخبار