بازدید 5674

قاچاقچیان به تریاک، سرب اضافه می‌کنند!

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان از اضافه کردن ماده شیمیایی و فلزی سرب به تریاک، توسط قاچاقچیان خبر داد.
کد خبر: ۵۹۰۳۶۲
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۰ 18 May 2016
دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان از اضافه کردن ماده شیمیایی و فلزی سرب به تریاک، توسط قاچاقچیان خبر داد.

به گزارش ایسنا، محمد علی نصرتی در دومین جلسه شورای مبارزه با مواد مخدر استان با تاکید بر لزوم افزایش فعالیت های فرهنگی و رسانه ای با محوریت مبارزه علمی با افزایش مصرف مواد مخدر در جامعه گفت: اداره کل آموزش و پرورش در این حوزه می تواند بیشترین نقش آفرینی را داشته باشد چرا که افراد جامعه هدف این اداره کل از اهمیت بسیار زیادی برای ما برخوردار هستند.

وی با تقدیر از هوشیاری و عملکرد بسیار مثبت اداره کل اطلاعات استان، نیروی انتظامی، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و ... در ارتباط با مبارزه با مصرف مواد مخدر در استان ابراز کرد: عملکرد هوشمندانه تمامی دستگاه های دخیل در این حوزه در سال 84 باعث شد که ماده مخدر شیشه به کم ترین میزان ممکن در استان و با بیشترین قیمت یافت شود که در نتیجه این اقدامات، میزان مصرف شیشه کاهش یافت.

وی در بخشی از سخنان خود با تاکید بر مبارزه بی امان با سوداگران مرگ در استان ابراز کرد: " قاچاقچیان نامرد و از خدانترس برای افزایش وزن تریاک هایی که به افراد معتاد می فروشند، ماده سرب نیز به تریاک اضافه می کنند تا وزن آن افزایش یابد."

به گفته دبیر شورای مبارزه با مصرف مواد مخدر استان، استفاده از این اقلام مواد مخدر، احتمال مرگ معتادین را بیش از پیش افزایش می دهد، به همین دلیل بهتر است که معتادین به جای استفاده از مواد مخدر، به کمپ های ترک اعتیاد مراجعه کرده و زندگی خود و خانواده شان را تباه نسازند.

نصرتی با اشاره به عنوان" آذربایجان شرقی، استانی بدون معتاد متجاهر در کشور" اضافه کرد: کسب این عنوان برای استان در کل کشور جلب توجه کرده و حتی این موضوع به دفتر قام معظم رهبری(مدظله) نیز گزارش داده شده است.

وی بر لزوم علمی کردن مبارزه با مواد مخدر در کشور و استان تاکید کرد.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر