بازدید 2051

هوشمندسازی، تقویت‌کننده اقتصاد برق

هوشمندسازی که در سال‌های اخیر جزو سیاست‌های وزارت نیرو تعریف شده است، تاثیرات مطلوبی را در شبکه برق کشور می‌گذارد که می‌توان به عوامل اقتصادی و ارتقاء سرعت در انجام کارها اشاره کرد.
کد خبر: ۵۹۰۲۹۲
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۹ 18 May 2016
هوشمندسازی که در سال‌های اخیر جزو سیاست‌های وزارت نیرو تعریف شده است، تاثیرات مطلوبی را در شبکه برق کشور می‌گذارد که می‌توان به عوامل اقتصادی و ارتقاء سرعت در انجام کارها اشاره کرد.

غلامرضا خوش‌خلق - مدیر عامل برق منطقه تهران – در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، با اشاره به اقدامات شرکت برق منطقه‌ای تهران در خصوص هوشمند‌سازی شبکه برق اظهار کرد: در سیستم برق منطقه‌ای تهران از تجهیزاتی استفاده می‌شود که توانسته هوشمندسازی را تا حد زیادی ارتقاء دهد.

وی ادامه داد: در بسیاری از محل‌ها از پست‌های دیجیتال استفاده می‌شود و اطلاعاتی که در حوزه برق وجود دارد در دیسپاچینگ برای رصد آورده می‌شود.

به گفته خوش‌خلق، برخی از پست‌های شرکت برق منطقه‌ای تهران به‌طور کل نیاز اپراتور ندارند، چرا که به راحتی از راه دور کنترل می‌شوند که این مساله تاثیرات بسیار مثبتی را در ارتقاء شبکه برجای گذاشته است.

مدیر عامل برق منطقه تهران در خصوص تاثیر‌گذاری هوشمند‌سازی شبکه برق گفت: این مساله از نظر اقتصادی و ارتقاء سرعت تاثیرات بسیار مطلوبی را در شبکه بر جای گذاشته و توانسته‌ایم نتایج خوبی را از این موضوع به دست آوریم.

به گفته وی همچنان نیاز به مطالعه در این زمینه وجود دارد و باید بتوانیم از تجهیزات مدرن‌تری استفاده کنیم، لذا امیدواریم با رویکردی که در حال اجرا است، هوشمند‌سازی به‌طور قوی‌تری صورت بگیرد.

مدیر عامل برق منطقه تهران با اشاره به تاثیرات هوشمند‌سازی در شبکه برق گفت: این مساله می‌تواند در کاهش تلفات برق و افزایش درآمد این صنعت تاثیر‌گذار باشد به همین دلیل هدف شرکت برق منطقه‌ای تهران این است که سیستم هوشمندسازی را ارتقاء دهیم.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس
آخرین اخبار