بازدید 3623

احمد خاتمی: نظر مراجع بر انحراف بهائیت است

در حقیقت بهائیت یک دین نیست، بلکه یک حزب جاسوسی است. همواره دنیای استکبار از این فرقه جاسوسی حمایت همه‌جانبه کرده و می‌کند.
کد خبر: ۵۹۰۲۳۱
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۷:۰۵ 18 May 2016
عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه بهائیت یک فرقه منحرف است گفت: دیدار با اعضای بهائیت محکوم و انحراف مسلّم است.

به گزارش تسنیم، آیت‌الله سیداحمد خاتمی امام‌جمعه موقت تهران و منتخب مردم کرمان در پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری، درباره فرقه ضاله بهائیت و دیدار یک چهره سیاسی با اعضای این فرقه، گفت: در حقیقت بهائیت یک دین نیست، بلکه یک حزب جاسوسی است. همواره دنیای استکبار از این فرقه جاسوسی حمایت همه‌جانبه کرده و می‌کند.

این استاد دروس عالی حوزه علمیه قم با اشاره به فتوای مراجع درباره فرقه ضاله بهائیت، تاکید کرد: فتوای تمامی مراجع در مورد بهائیت روشن و صریح است. بهائیت فرقه‌ای منحرف و در زمره شیعیان نمی‌گنجند و باید با این فرقه رفتاری مانند بیگانه داشت.

آیت‌الله خاتمی به دیدار اخیر یک عنصر سیاسی کشور با سرکردگان فرقه ضاله بهائیت اشاره و تصریح کرد: هرگونه رفتاری که سبب شود قبح ارتباط با این فرقه ضاله شکسته شود، محکوم است.

وی در پایان متذکر شد: در نظام اسلامی کسی نباید تحت عناوینی مانند حقوق بشر یا هر عنوان دیگری موجب احیای این فرقه منفور شود. قطعاً ملاقات با اعضای این فرقه یک انحراف مسلم است و نمی‌توان آن را یک اشتباه دانست.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر